آوین ویژه»

تغییر در فرآیند تأمین ارز در بستر مرکز مبادله ارز و طلا ورود نظامیان اسرائیلی به روستای بریقه در جنوب سوریه انزوای آمریکا در صورت احیای «مکانیسم ماشه» اجتناب‌ناپذیر است کالاس: بسته بعدی تحریم‌ها علیه مسکو می‌تواند ماه آینده آماده شود ماجرای دعایی که مادر قهرمان فوتسال آسیا در حق دخترش کرده بود توسعه زیرساخت‌های روستایی در بوشهر تاریخ تشییع پیکر سید حسن نصرالله اعلام شد کودتا در گینه بیسائو؛ رئیس جمهور بازداشت شد طعنه تند معاون ترامپ به زلنسکی جلوی دوربین + فیلم ان‌بی‌سی نیوز: رفتار حق‌به‌جانب زلنسکی علت مشاجره با ترامپ و ونس بود دولت نسبت به توسعه رویکرد حاکمیتی و قانون‌محور در فضای مجازی اقدام نماید پرداخت سبد کالای رفع سوءتغذیه به ۲۶۰ هزار کودک از ابتدای آذر طرح احداث خوابگاه ۶۴ واحدی متأهلین دانشگاه خوارزمی بررسی شد مالک تلگرام: باید احمق بود تا در سال ۲۰۲۶ باور کرد که واتس‌اپ امن است امیرحسین قیاسی کرکره مغازه‌اش را پایین کشید + عکس زمان و مکان مذاکرات ایران و اروپا مشخص شد ۲ سارق حرفه‌ای منازل مسکونی در سمنان دستگیر شدند جزئیاتی از پاسخ ایران به ترامپ منتشر شد

5

دیگر اسمی از پرسپولیس نمی‌آورم/ یک پِخ هم به دروازه النصر نکردیم!

  • کد خبر : 71411
  • 20 فوریه 2025 - 16:28
دیگر اسمی از پرسپولیس نمی‌آورم/ یک پِخ هم به دروازه النصر نکردیم!

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از همشهری آنلاین هافبک سابق تیم ملی فوتبال کشورمان به انتقاد از استراتژی‌های کارتال در دیدارهای لیگ نخبگان پرداخت.  رضا حقیقی یکی از استعدادهای برتر فوتبال ایران بود که با درخشش در فجر سپاسی توانست به پرسپولیس و تیم ملی برسد. این بازیکن بعد از حضور در جام جهانی […]

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از همشهری آنلاین هافبک سابق تیم ملی فوتبال کشورمان به انتقاد از استراتژی‌های کارتال در دیدارهای لیگ نخبگان پرداخت.

 رضا حقیقی یکی از استعدادهای برتر فوتبال ایران بود که با درخشش در فجر سپاسی توانست به پرسپولیس و تیم ملی برسد. این بازیکن بعد از حضور در جام جهانی 2014 دیگر نتوانست درخشش گذشته‌اش را تکرار کند و به تدریج در فوتبال ایران محو شد.

هافبک مشهدی فوتبال ایران در پایان دیدار پرسپولیس مقابل النصر گفت:

70 هزار تماشاگر را مقابل پنکه قرار دهیم، تیم پیروز می‌شود. من نمی‌دانم واقعا چه کار می‌کنید، این چه مربی است؟ تو برد لازم داری با تیم دوم النصر، 70 هزار تماشاگر برای تو آمده است، با تک مهاجم بازی می‌کنی ولی مقابل الهلال در عربستان که یک مساوی هم برای ما خوب است با دو مهاجم بازی می‌کنی! چگونه رویتان می‌شود با تیم دوم النصر شما مساوی کنید. حتی پِخ هم به دروازه آن‌ها نکردیم. تماشاچی گناه دارد، من دیگر اسم این تیم را نمی‌آورم تا زمانی که خوب بازی نکند. بالا می‌رفتیم چه کار می‌کردیم، خدا را شکر بالا نرفتیم.

لینک کوتاه : https://avindaily.com/?p=71411

جویای نظرات شما هستیم

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین درج کامنت در آوین‌دیلی
  • کامنت‌های ارسالی شما، ابتدا توسط سردبیر آوینی ما بررسی خواهد شد.
  • اگر کامنت شما، حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.