آوین ویژه»

پلمب مرکز پزشکی غیرمجاز در شهرستان ملایر برگزاری مراسم یادبود منوچهر والی‌زاده در خانه هنرمندان ایران دیدار مدیران عامل بنیاد رودکی و بنیاد امام رضا (ع) کاظمی: همه ظرفیت‌های ادارات برای برگزاری انتخابات سالم بسیج شود برف روبی بیش از ۱۳۰۰ کیلومتر از جاده های استان کرمان کارگران برای دستمزد ۱۴۰۴ مبلغ جدید رو کردند حسینی: دولت عزم جدی برای اجرای قانون برنامه هفتم ندارد دیوان عالی آمریکا رای دادگاه فدرال درباره توقف اخراج مهاجران را شکست! آخرین تلاش‌ها برای احیای بلک‌بری/ Clicks Communicator با کیبورد فیزیکی معرفی شد ساعت بازی پرسپولیس امروز ۵ آذر ۱۴۰۳ / ترکیب پرسپولیس مقابل الریان قطر امدادرسانی در ۲۶حادثه رانندگی در سمنان؛ ۸ نفر در جنگل ابر نجات یافتند قیمت دلار تا کانال ۱۲۴ هزار تومان عقب نشینی کرد/ درهم و دینار چطور؟ محورهای رایزنی عمار حکیم با رئیس سازمان حشد شعبی عراق کرملین: از جزئیات طرح «ترامپ» برای نوار غزه اطلاعی نداریم حماسه‌ای دیگر از مردم میامی در روز قدس چینی‌ها قدرتمندترین ژنراتور تولید برق از هیدروژن را ساختند استاندار گیلان: گیلان پنجشنبه تعطیل است فعالیت تبلیغی ۸ هزار بانوی طلبه در محرم

20

انتقاد معاون استاندار تهران از تخلیه نخاله‌های ساختمانی در حریم رودخانه‌ها

  • کد خبر : 44282
  • 06 ژانویه 2025 - 2:45
انتقاد معاون استاندار تهران از تخلیه نخاله‌های ساختمانی در حریم رودخانه‌ها

تهران- سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران با انتقاد از تخلیه نخاله‌های ساختمانی در حریم رودخانه و به خصوص ورودی شهرها خواستار نظارت بیشتر در این حوزه شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید کمال الدین میرجعفریان شامگاه یکشنبه در دومین جلسه کارگروه مدیریت پسماند استان در سال ۱۴۰۳ که با حضور مدیرکل امور شهری و شوراها، مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران، مدیرکل حفاظت محیط زیست، رئیس سازمان جهاد کشاورزی، مدیرکل منابع طبیعی و نمایندگان دانشگاه‌های علوم پزشکی استان، مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران و سایر اعضای کارگروه در محل سالن جلسات معاونت عمرانی استانداری تهران برگزار شد، بر ضرورت تسریع در روند واگذاری اراضی مراکز دفن پسماندهای استان به شهرداری‌ها و سازمان‌های مدیریت پسماند تاکید کرد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران با انتقاد از تخلیه نخاله‌های ساختمانی در حریم رودخانه و به خصوص ورودی شهرها اظهار کرد: باید نظارت بیشتری از سوی راهداری، شهرداری‌ها و دهیارهای استان بر نحوه مدیریت نخاله‌های ساختمانی صورت گیرد، به گونه‌ای که از رخداد این گونه مناظر نازیبا جلوگیری شود.

میر جعفریان با اشاره به معضل زباله گردی و افزایش روز افزون مراکز غیر مجاز ضایعاتی در سطح استان تهران، گفت: یکی از راهکارهای مقابله با این پدیده برهم زننده منظر شهری، تفکیک زباله از مبدا می‌باشد که امروزه با فرهنگ سازی از طریق رسانه‌های محلی و ملی و بالا بردن سطح مشارکت شهروندان می‌توان با این پدیده شوم مقابله کرد.

بر اساس این گزارش در ادامه این نشست در خصوص نحوه جمع آوری، بی خطرسازی و دفن پسماندهای پزشکی بخصوص پسماندهای مطب‌ها و مراکز خرد درمانی تصمیم گیری های لازم انجام شد.

لینک کوتاه : https://avindaily.com/?p=44282

جویای نظرات شما هستیم

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین درج کامنت در آوین‌دیلی
  • کامنت‌های ارسالی شما، ابتدا توسط سردبیر آوینی ما بررسی خواهد شد.
  • اگر کامنت شما، حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.