آوین ویژه»

۲ میلیون نفر در کرمان مشمول دریافت کالا برگ هستند نظر چت جی پی تی درباره هوش انسان سرپرست تبلیغات اسلامی کیاسر آسمانی شد؛ پیام تسلیت مدیرکل محمود فرشچیان خطاب به جوانان: سخت کار کنید و به ادبیات عشق بورزید ۱۸۰۰ دستگاه ویلچر به مددجویان بهزیستی کشور اختصاص یافت وزیر دفاع آمریکا: «ترامپ» ترجیح می‌دهد با ایران گفتگو کند! انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ ۸ واحد صنفی متخلف پلمب شد انفجار شادی در آبادان؛ نفتِ پورموسوی مدعی لیگ را سوزاند الجولانی: با نهادهای بین المللی برای تأمین امنیت مراکز شیمیایی سوریه همکاری می‌کنیم بورس سبزپوش ماند / ارزش معاملات رکورد زد هواشناسی امروز ۴ بهمن؛ ورود سامانه بارشی از فردا | اغلب استان‌های کشور بارانی می‌شوند شاخص بورس ۱۳هزار واحد رشد کرد برنامه‌های روز جهانی قدس در تنگستان چطور فیلترینگ تمدن ایرانی را از بزنگاه‌های جهانی حذف می‌کند؟ عینک هوشمند اسلحه جدید پلیس در چین سه سناریوی مذاکرات و تاثیر آن بر بازار سرمایه واریز مرحله چهارم کالابرگ؛ دولت سراغ جابجایی بودجه رفت نظر مهاجرانی درباره حضور جواد ظریف در دولت + فیلم

7

مسئولان به مصرف انرژی در ادارات خود نظارت داشته باشند

  • کد خبر : 34586
  • 22 دسامبر 2024 - 20:40
مسئولان به مصرف انرژی در ادارات خود نظارت داشته باشند

بهارستان- سرپرست فرمانداری بهارستان با تاکید بر ضرورت حمایت از تولیدکنندگان انرژی خورشیدی گفت: مسئولان به مصرف انرژی در ادارات خود نظارت داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، مراد مرادی عصر یکشنبه در دیدار با علی اصغر حسن زاده سرپرست اداره صمت بهارستان گفت: حمایت از تولید کنندگان، وظیفه‌ای است که همه مسئولان جهت تحقق شعار سال و رونق تولید با مشارکت مردم، باید در چارچوب قانون و به کار گیری از حداکثر توان و ظرفیت خود به آن عمل کنند.

وی افزود: رفع مشکلات تولیدکنندگان باید به صورت جمعی و گروهی انجام و نباید به صرف عمل به قانون در یک اداره، فعالیت واحدهای تولیدی با مشکل مواجه شود.

سرپرست فرمانداری بهارستان با بیان اینکه مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان ملزم به نظارت بر مدیریت بهینه مصرف انرژی در ادارات خود هستند، تصریح کرد: مسئله ناترازی انرژی در کشور، در صورت همراهی مردم و هم‌افزایی مدیران قابل حل است و باید از تولیدکنندگان انرژی خورشیدی حمایت‌های لازم صورت بگیرد.

مرادی در ادامه این نشست ضمن اشاره بر لزوم ساماندهی اتاق اصناف، بر نظارت مستمر بر بازار، کنترل افزایش قیمت و مقابله با گران فروشان و محتکران تأکید کرد.

لینک کوتاه : https://avindaily.com/?p=34586

جویای نظرات شما هستیم

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین درج کامنت در آوین‌دیلی
  • کامنت‌های ارسالی شما، ابتدا توسط سردبیر آوینی ما بررسی خواهد شد.
  • اگر کامنت شما، حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.