آوین ویژه»

جاده کندوان به دلیل رانش یکطرفه شد صاحبقرانی:نهضت بزرگ زندگی با آیه‌ها یکی از مهم‌ترین اقدامات فرهنگی است کاهش ۱۵ درصدی واردات و تحقق ۲۶ میلیارد دلار صادرات غیرنفتی در نیمه نخست ۱۴۰۴ انتخاب مجدد جانسون به ریاست مجلس نمایندگان آمریکا تماشاخانه ایران‌شهر دچار «یخ‌بستگی» می‌شود! تصادف زنجیره‌ای در محور کامیاران – گشکی ۶ مصدوم برجای گذاشت پیاده‌روی جاماندگان اربعین در جنوب شرق استان تهران پرتفوی قدرتمند ثمسکن در املاک و بورس؛ گروه سرمایه‌گذاری مسکن دارایی‌های خود را تقویت کرد مبلغ دقیق یارانه نقدی در بهمن ۱۴۰۳ | دهک های ۱ تا ۳ چقدر می گیرند؟ رهبر انصارالله: نظامیان صهیونیست برای کشتار فلسطینیان مسابقه می‌دهند/ نقشه شوم تل آویو برای سوریه پیش‌تولید «گاندو ۳» با یک پرونده ویژه شروع شد عراقچی وارد باکو شد روایت خادمان موکب یگانه منجی در مسیر طریق المهدی حق شناس: اجلاسیه استانداران خزر بیانیه نهایی خود را تصویب کرد تاکید جدایی‌طلبان سومالی‌لند بر تقویت روابط با تل‌آویو آمریکا و اسرائیل در یک جبهه علیه ملت‌ها هستند بیانیه جامعه مدرسین در پی تحولات اخیر سوریه شروع اعزام زائران عمره از ابتدای شهریور

7

مسئولان به مصرف انرژی در ادارات خود نظارت داشته باشند

  • کد خبر : 34586
  • 22 دسامبر 2024 - 20:40
مسئولان به مصرف انرژی در ادارات خود نظارت داشته باشند

بهارستان- سرپرست فرمانداری بهارستان با تاکید بر ضرورت حمایت از تولیدکنندگان انرژی خورشیدی گفت: مسئولان به مصرف انرژی در ادارات خود نظارت داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، مراد مرادی عصر یکشنبه در دیدار با علی اصغر حسن زاده سرپرست اداره صمت بهارستان گفت: حمایت از تولید کنندگان، وظیفه‌ای است که همه مسئولان جهت تحقق شعار سال و رونق تولید با مشارکت مردم، باید در چارچوب قانون و به کار گیری از حداکثر توان و ظرفیت خود به آن عمل کنند.

وی افزود: رفع مشکلات تولیدکنندگان باید به صورت جمعی و گروهی انجام و نباید به صرف عمل به قانون در یک اداره، فعالیت واحدهای تولیدی با مشکل مواجه شود.

سرپرست فرمانداری بهارستان با بیان اینکه مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان ملزم به نظارت بر مدیریت بهینه مصرف انرژی در ادارات خود هستند، تصریح کرد: مسئله ناترازی انرژی در کشور، در صورت همراهی مردم و هم‌افزایی مدیران قابل حل است و باید از تولیدکنندگان انرژی خورشیدی حمایت‌های لازم صورت بگیرد.

مرادی در ادامه این نشست ضمن اشاره بر لزوم ساماندهی اتاق اصناف، بر نظارت مستمر بر بازار، کنترل افزایش قیمت و مقابله با گران فروشان و محتکران تأکید کرد.

لینک کوتاه : https://avindaily.com/?p=34586

جویای نظرات شما هستیم

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین درج کامنت در آوین‌دیلی
  • کامنت‌های ارسالی شما، ابتدا توسط سردبیر آوینی ما بررسی خواهد شد.
  • اگر کامنت شما، حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.