آوین ویژه»

بهره مندی بیش از ۱۰۰۰ خانوار مینودشتی از پروژه‌های آبرسانی ظرفیت یک میلیارد دلاری صادرات خرما ویژه‌برنامه‌های حرم رضوی در سوگ رحلت حضرت ام‌البنین (س) اعلام شد روایت داور مسابقه محفل از فعالیت های قرآنی غرفه حرم حضرت عباس(ع) تبدیل زباله‌های پلاستیکی به مواد ارزشمند در ژاپن چرا نقشه بزرگ اوکراین را در اتاق بیضی کاخ سفید قرار داده شد؟+ عکس قلعه‌نویی خواهان لغو دیدارهای استقلال و تراکتور شد ترامپ: آتش بس در غزه پایدار خواهد بود بی‌نظمی در صدور کارت‌های بازرگانی/ مسئولیت اصلی با وزارت صمت است گران‌ترین تیم لیگ مشخص شد محمد یعقوب مجاهد: نمی‌خواهیم در امور پاکستان دخالت کنیم آئین کفن پوشان پارس آباد در شام غریبان امام حسین (ع) ضوابط صادرات در سال ۱۴۰۴ بر اساس قانون برنامه هفتم پیشرفت کشاورزان مدیریت آبیاری باغات را در دستور کار قرار دهند ورود ۳۵ همت منابع به صندوق توسعه بازار برای حمایت از بورس روزانه حدود ۷۵ تن شیر خام در استان ایلام تولید می‌شود برنامه‌ای که خانواده‌ها را به سوی فرزندآوری سوق داد؛ تصمیم‌های آگاهانه رهبرانقلاب: مسئولان دارند کارهایی انجام می دهند/ امیدوارم دولت مشکلات معیشتی را کم کند

10

مصرف گاز در استان ایلام ۱۱.۲ درصد کاهش یافت

  • کد خبر : 32345
  • 19 دسامبر 2024 - 2:41
مصرف گاز در استان ایلام ۱۱.۲ درصد کاهش یافت

ایلام-استاندار ایلام گفت: با همکاری مردم، مصرف گاز در استان ایلام ۱۱.۲ درصد کاهش یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد کرمی عصر چهارشنبه در نشست وبیناری مصرف بهینه انرژی اظهار کرد: هر قدر در فضای کار تولید محتوا بیشتر باشد می‌توانیم در فرهنگسازی مصرف بهینه انرژی شاهد نتایج ارزشمندی باشیم.

کرمی در ادامه خواستار پیوستن سمن‌ها و سازمان‌های مردم نهاد در پویش دو درجه کمتر شد و گفت: با همراهی هم می‌توانیم از شرایط سخت عبور کنیم.

وی تاکید کرد: مدیران نظارت درستی بر دستگاه‌های زیر مجموعه خود برای مدیریت مصرف انرژی داشته باشند تا شاهد کاهش مصرف انرژی در استان باشیم.

استاندار ایلام از ۴۲۷ بازدید از مراکز صنعتی توسط تیم‌های نظارتی خبر داد و گفت: از مجموع ۴۲۷ بازدید بیش از ۷۹ بازدید منجر به صدور هشدار و قطع گاز و برق شده است.

وی در ادامه با قدردانی از مردم، صدا و سیما و رسانه‌ها در بحث تولید محتوا، در بحث مدیریت مصرف سوخت، گفت: ماحصل اقدامات کارگروه ستاد مدیریت مصرف انرژی کاهش ۴.۹ و ۱۱.۲ مصرف برق و گاز در استان است که با تشدید نظارت‌ها و پیگیری‌های مستمر و همکاری مردم این روند استمرار خواهد داشت.

وی از مدیران پای کار در بحث مدیریت مصرف انرژی نیز قدردانی نمود و عنوان کرد: نهادها و ارگان دولتی با بهینه سازی سیستم گرمایش اقدامات خوبی را انجام داده‌اند و می‌بایست در ادامه تداوم داشته باشد.

لینک کوتاه : https://avindaily.com/?p=32345

جویای نظرات شما هستیم

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین درج کامنت در آوین‌دیلی
  • کامنت‌های ارسالی شما، ابتدا توسط سردبیر آوینی ما بررسی خواهد شد.
  • اگر کامنت شما، حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.