آوین ویژه»

ثبت نام خودرو ویژه روز پدر آغاز شد؛ اقساطی صاحب شاسی‌بلند چینی با پیشرانه توربو و امکانات مدرن حماس: روزهای آینده، روزهای خشم علیه رژیم صهیونیستی است رگبار باران و رعد و برق در ۱۲ استان کشور استقبال گسترده علاقمندان از هشتمین دوره جشنواره قرآنی فجر نهاد ولایت و نیروی زنانه؛ بازخوانی رابطه الهیاتی در تجربه مرضیه دباغ راه‌آهن ایران روی ریل خودکفایی: تجهیز، تعمیر و ساخت ناوگان با قدرت داخلی پروژه احداث راه دسترسی روستای «اسفندیاری» شهرستان دیلم چین بزرگ‌ترین توربین بادی شناور جهان با ظرفیت ۲۰ مگاوات را راه‌اندازی کرد قیمت طلا ۱۸ عیار امروز ۱۸ فروردین اعلام شد + جدول توزیع ۲۰ هزار بروشور آگاهی‌بخش حفاظت از منابع طبیعی در استان سمنان زمان اعزام حجاج مشخص شد موکب بیت الزهرا(س) در هونستان میامی نفرین دبیر ستاد امر به معروف قم به رفع فیلترکنندگان! توزیع تجهیزات ورزشی در مدارس استان یزد محمدی: کیفیت و کمیت آب شهرستان چوار ۲ برابر شد بیانیه معتکفین نوجوان؛ بزرگان انقلاب روی کمک و توان نوجوانان بیشتر حساب کنند زارع در پرسپولیس ماند معیشت هفت دهک تضمین شد؛ واریز یارانه کالابرگ تا پایان سال

10

مصرف گاز در استان ایلام ۱۱.۲ درصد کاهش یافت

  • کد خبر : 32345
  • 19 دسامبر 2024 - 2:41
مصرف گاز در استان ایلام ۱۱.۲ درصد کاهش یافت

ایلام-استاندار ایلام گفت: با همکاری مردم، مصرف گاز در استان ایلام ۱۱.۲ درصد کاهش یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد کرمی عصر چهارشنبه در نشست وبیناری مصرف بهینه انرژی اظهار کرد: هر قدر در فضای کار تولید محتوا بیشتر باشد می‌توانیم در فرهنگسازی مصرف بهینه انرژی شاهد نتایج ارزشمندی باشیم.

کرمی در ادامه خواستار پیوستن سمن‌ها و سازمان‌های مردم نهاد در پویش دو درجه کمتر شد و گفت: با همراهی هم می‌توانیم از شرایط سخت عبور کنیم.

وی تاکید کرد: مدیران نظارت درستی بر دستگاه‌های زیر مجموعه خود برای مدیریت مصرف انرژی داشته باشند تا شاهد کاهش مصرف انرژی در استان باشیم.

استاندار ایلام از ۴۲۷ بازدید از مراکز صنعتی توسط تیم‌های نظارتی خبر داد و گفت: از مجموع ۴۲۷ بازدید بیش از ۷۹ بازدید منجر به صدور هشدار و قطع گاز و برق شده است.

وی در ادامه با قدردانی از مردم، صدا و سیما و رسانه‌ها در بحث تولید محتوا، در بحث مدیریت مصرف سوخت، گفت: ماحصل اقدامات کارگروه ستاد مدیریت مصرف انرژی کاهش ۴.۹ و ۱۱.۲ مصرف برق و گاز در استان است که با تشدید نظارت‌ها و پیگیری‌های مستمر و همکاری مردم این روند استمرار خواهد داشت.

وی از مدیران پای کار در بحث مدیریت مصرف انرژی نیز قدردانی نمود و عنوان کرد: نهادها و ارگان دولتی با بهینه سازی سیستم گرمایش اقدامات خوبی را انجام داده‌اند و می‌بایست در ادامه تداوم داشته باشد.

لینک کوتاه : https://avindaily.com/?p=32345

جویای نظرات شما هستیم

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین درج کامنت در آوین‌دیلی
  • کامنت‌های ارسالی شما، ابتدا توسط سردبیر آوینی ما بررسی خواهد شد.
  • اگر کامنت شما، حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.