آوین ویژه»

ارتش هند یک موشک مافوق‌صوت بومی آزمایش کرد آغاز ثبت نام آزمون پروانه کارشناسی رسمی دادگستری مرکز وکلای قوه قضائیه صنایع در پیچ و خم تامین انرژی؛ تولید پایدار با وابستگی به دولت محقق نمی شود افتتاح ۱۵۵ پروژه شیلاتی در ۲۷ استان کشور در هفته دولت توجیه یک جنایت وحشیانه دیگر در غزه؛ ارتش تل‌آویو: اشتباه شد! واردات خودرو خوابید؟ تأمین اعتبار برای رفع مشکلات آب در آبدان توضیحات آبفادرباره قطعی آب درخرم آباد؛گرفتگی لوله‌ها وتاخیر در تعمیرات پیش‌نویس قطعنامه مشترک ایران درباره ممنوعیت حمله به تأسیسات هسته ای آمار شهدای غزه به ۷۱ هزار و ۸۰۰ نفر رسید هند از نصب اجباری اپ ایمنی سایبری روی موبایل صرف نظر کرد استایل گلشیفته فراهانی در جشنواره فیلم رم پاسخ کره شمالی به ترامپ: سلاح‌های هسته‌ای ما وسیله چانه زنی نیست بزرگترین کشتی جهان به آب انداخته شد / هیولایی به اندازه یک آسمان‌خراش تل‌آویو: اجساد ۹ اسیر را تحویل گرفتیم؛گذرگاه رفح در آینده باز خواهد شد همدلی بین مدیران و مردم مسیر توسعه پایدار بخش کاکی را هموار می‌کند قلدری اسرائیل برای تحریر الشام در سوریه قسام از قطع ارتباط با دو اسیر اسرائیلی در غزه خبر داد

6

پزشکیان: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن بزرگ‌ترین پیام به دشمنان است

  • کد خبر : 251246
  • 11 فوریه 2026 - 12:49
پزشکیان: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن بزرگ‌ترین پیام به دشمنان است

رئیس‌جمهور گفت: حضور میلیونی ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن پیام مهمی برای دشمنان است.

به گزارش خبرگزاری مهر، مسعود پزشکیان در جریان حضور در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن ماه در گفت‌وگویی، گفت: شرمنده ملت بزرگ ایران هستیم و امیدواریم که بتوانیم با تلاش مضاعف و حل مشکلات این مردم عزیز، بخشی از ایثار، فداکاری و حضور پرشور آنان را جبران کنیم.

وی با ابراز امیدواری نسبت به برقراری امنیت، آرامش، توسعه و رشد بیش از پیش برای ایران عزیز، گفت: صلح، ثبات، امنیت و برقراری روابط سالم و سازنده با همسایگان می‌تواند تمامی نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کند.

رئیس‌جمهور با تاکید بر اینکه حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن بزرگ‌ترین پیام است، خاطر نشان کرد: دشمنان اگر همین حضور را ببینند، مردم ایران را خواهند شناخت. مردم ایران آن‌هایی نیستند که مسجد، بازار، ماشین آتش‌نشانی یا آمبولانس را آتش زدند و دست به کارهایی زدند که دل اسرائیلی‌ها و صهیونیست‌ها را شاد کنند.

وی با بیان اینکه بزرگترین دلگرمی دولت خدمت به مردم بزرگوار ایران است، تاکید کرد: در رابطه با حمل‌ونقل عمومی، یکی از اولویت‌های ما در دولت تکمیل این خطوط و توسعه، گسترش و بهبود روند است و جلسات مختلفی داریم.

پزشکیان افزود: اولویت ما توسعه حمل‌ونقل شهری حومه تهران است که بتوانیم فشار را از جاده‌ها و از رفت‌وآمدها و از ترافیک و برداریم. تلاش زیادی در حال انجام است که ان‌شاءالله این مسئله نهایی شود.

رئیس‌جمهور با تاکید بر اینکه دولت، شهرداری تهران و بخش خصوصی در این زمینه سرمایه‌گذاری‌های خوبی انجام داده‌اند، تصریح کرد: سرمایه‌گذاران خارجی نیز به این بخش ورود کردند و امیدواریم که بتوانیم به سرعت حمل و نقل عمومی را توسعه دهیم تا مردم راحت‌تر، بدون دغدغه و با امنیت و در زمان مشخص و مناسبی به اهداف خودشان و مقصدی که دارند برسند.

لینک کوتاه : https://avindaily.com/?p=251246

جویای نظرات شما هستیم

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین درج کامنت در آوین‌دیلی
  • کامنت‌های ارسالی شما، ابتدا توسط سردبیر آوینی ما بررسی خواهد شد.
  • اگر کامنت شما، حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.