آوین ویژه»

فعالیت بیش از ۳۰۰ واحد فناور در پارک علم و فناوری استان اردبیل ردیف بودجه تونل بهشت‌آباد لغو شود نیروی هوایی اسرائیل آماده باش شد «جوزف بورل» برای دل‌گرمی‌دادن به مقامات اوکراین، وارد کی‌یف شد دستگیری ۴۷ متهم تحت تعقیب مینودشت مدارس پیرانشهر فردا یکشنبه ۱۴ دی ماه با ۲ ساعت تاخیر آغاز می شود دانشجویان پردیس و نوبت دوم دانشگاه شهیدبهشتی از خوابگاه محروم شدند «بازی خونی» روایتی دراماتیک از نبرد در جنگل‌های آمل  مملکت را با قدرت خواهیم ساخت حمایت از اساتید و اعضای هیئت علمی جوان در دانشگاه شریف معامله ۳۸ همت محصول در بورس کالا طی هفته گذشته هتل اسپیناس بلوار کشاورز انتخابی متفاوت برای اقامت نزدیک دانشگاه‌های معتبر روش ثبت اعتراض به گواهی انحصار وراثت چگونه است؟ وضعیت قرمز برای ۴ بازیکن مهم پرسپولیس برقراری بیش از ۱۰۰۰ تماس تلفنی با صدای مشاور دانشجو در ایام نوروز دو راهی خطرناک بین طلا و بورس | سرمایه گذاران بخوانند رامین رضاییان با استقلال قهر کرد و رفت متن و حواشی «داووس۲۰۲۵»؛ از نسل‌کشی در غزه تا چالش هوش مصنوعی و تغییرات اقلیمی

6

پزشکیان: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن بزرگ‌ترین پیام به دشمنان است

  • کد خبر : 251246
  • 11 فوریه 2026 - 12:49
پزشکیان: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن بزرگ‌ترین پیام به دشمنان است

رئیس‌جمهور گفت: حضور میلیونی ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن پیام مهمی برای دشمنان است.

به گزارش خبرگزاری مهر، مسعود پزشکیان در جریان حضور در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن ماه در گفت‌وگویی، گفت: شرمنده ملت بزرگ ایران هستیم و امیدواریم که بتوانیم با تلاش مضاعف و حل مشکلات این مردم عزیز، بخشی از ایثار، فداکاری و حضور پرشور آنان را جبران کنیم.

وی با ابراز امیدواری نسبت به برقراری امنیت، آرامش، توسعه و رشد بیش از پیش برای ایران عزیز، گفت: صلح، ثبات، امنیت و برقراری روابط سالم و سازنده با همسایگان می‌تواند تمامی نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کند.

رئیس‌جمهور با تاکید بر اینکه حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن بزرگ‌ترین پیام است، خاطر نشان کرد: دشمنان اگر همین حضور را ببینند، مردم ایران را خواهند شناخت. مردم ایران آن‌هایی نیستند که مسجد، بازار، ماشین آتش‌نشانی یا آمبولانس را آتش زدند و دست به کارهایی زدند که دل اسرائیلی‌ها و صهیونیست‌ها را شاد کنند.

وی با بیان اینکه بزرگترین دلگرمی دولت خدمت به مردم بزرگوار ایران است، تاکید کرد: در رابطه با حمل‌ونقل عمومی، یکی از اولویت‌های ما در دولت تکمیل این خطوط و توسعه، گسترش و بهبود روند است و جلسات مختلفی داریم.

پزشکیان افزود: اولویت ما توسعه حمل‌ونقل شهری حومه تهران است که بتوانیم فشار را از جاده‌ها و از رفت‌وآمدها و از ترافیک و برداریم. تلاش زیادی در حال انجام است که ان‌شاءالله این مسئله نهایی شود.

رئیس‌جمهور با تاکید بر اینکه دولت، شهرداری تهران و بخش خصوصی در این زمینه سرمایه‌گذاری‌های خوبی انجام داده‌اند، تصریح کرد: سرمایه‌گذاران خارجی نیز به این بخش ورود کردند و امیدواریم که بتوانیم به سرعت حمل و نقل عمومی را توسعه دهیم تا مردم راحت‌تر، بدون دغدغه و با امنیت و در زمان مشخص و مناسبی به اهداف خودشان و مقصدی که دارند برسند.

لینک کوتاه : https://avindaily.com/?p=251246

جویای نظرات شما هستیم

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین درج کامنت در آوین‌دیلی
  • کامنت‌های ارسالی شما، ابتدا توسط سردبیر آوینی ما بررسی خواهد شد.
  • اگر کامنت شما، حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.