آوین ویژه»

کاهش نسبی دما در تهران؛ احتمال بارش در ارتفاعات چین ایران را دور زد شما به شنیدن ملودی‌های شاخص کُردی دعوت هستید مهر تایید ستاره سرشناس خارجی به توافق با استقلال + عکس واکنش قطر به نقض آتش‌بس غزه توسط رژیم صهیونیستی ۲ پرواز به مقصد مشهد در تهران و ساری فرود آمدند بیش از یک میلیون نفر در صف دریافت وام ازدواج و فرزندآوری مخالفت صریح ایران با درخواست لبنان/ رایزنی برای از سرگیری پروازها طحان‌نظیف: اقتدار و انسجام‌ ملی ما مرهون خون شهداست اجرای پروژه‌های دانش‌بنیان تضمین‌كننده توسعه پایدار و افزایش كمی و كیفی محصولات شاخص آلودگی هوای تهران امروز جمعه ۲۱ آذر ۱۴۰۴/ هوای تهران کمی نفس کشید ارشاد لرستان رتبه دوم کشور را در ارزیابی عملکرد کسب کرد ادهمی: روند نزولی صادرات گلاب و کالا از گمرک کاشان نگران کننده است  نقش جشنواره‌ در شکوفایی نسل جوان؛ چگونه «خشم قلمبه» خود را کنترل کنیم؟ بانک سپه هک شد؟ هزینه تولید هر کیلوولت برق در کشور ۸۰ هزار ریال است خودروی تخلیه‌کننده پسماند به رودخانه خرم‌آباد توقیف شد تجمع عاشورائیان در سیراف برگزار شد

6

آغاز فصل نخست «تهران سی‌نَما» از شانزدهم دی

  • کد خبر : 230244
  • 01 ژانویه 2026 - 13:51
آغاز فصل نخست «تهران سی‌نَما» از شانزدهم دی

گروه «تهران سی‌نما» با همکاری موسسه تصویر شهر، نخستین فصل فعالیت‌های خود را با شعار «قد بکش از قاب» از سه‌شنبه ۱۶ دی آغاز می‌کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی موسسه تصویر شهر، گروه «تهران سی‌نما» که در شاخه تولید آثار سینمایی با موضوعات شهری فعالیت دارد، در فاز جدید کاری خود سراغ بسته‌های آموزشی- پاتوقی و عضوگیری از میان اهالی و مخاطبان سینما رفته است و روز سه‌شنبه ۱۶ دی در قالب «شهرتِک» (سینماتک با بررسی موضوعات شهری در سینما) آغاز به کار می‌کند.

در این برنامه ضمن نمایش فیلم «روزهای عالی» ساخته ویم وندرس، هادی مقدم‌دوست، فیلمنامه‌نویس و کارگردان سینما، محمد ناظرپناهی معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران و هنگامه عیلانی مدیر فرهنگی و هنری سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران به عنوان کارشناس و سخنران حضور دارند. این برنامه از ساعت ۱۷ تا ۲۰ در سالن ۱۲ پردیس سینماگالری ملت آغاز می‌شود.

«شهراندیش» (کارگاه‌های تحلیل و نقد ژانرهای شهرمحور) از دیگر برنامه‌های گروه تهران سی‌نما است که از چهارشنبه ۱۷ دی فعالیت خود را شروع می‌کند.

نخستین برنامه «شهراندیش» که با ارائه و اجرای محمد قربانی و از ساعت ۱۵ تا ۱۷ در سالن ۱۲ پردیس سینمایی ملت برگزار می‌شود به تحلیل وجوه شهر در ژانر اکسپرسیونیسم اختصاص دارد.

در ادامه برنامه‌های این هفته «تهران سی‌نما»، نخستین جلسه «سینماتک فیلمَک» (پاتوق فیلمسازان و علاقمندان فیلم کوتاه با محوریت هم‌اندیشی درباره نقش شهر در آثار) هم چهارشنبه ۱۷ دی از ساعت ۱۸ تا ۲۱ در سالن ۱۲ پردیس سینماگالری ملت برگزار می‌شود. فیلمک به نمایش و نقد و بررسی بسته‌های فیلم کوتاه با حضور عوامل آثار و علاقمندان سینما اختصاص دارد.

شهرنگار (تور گشت شهری با محورهای محتوایی متنوع برای جلب توجه و مشارکت اصناف مولف در حوزه سینما و زیست شهری) نیز از دیگر برنامه‌های فصل نخست گروه «تهران سی‌نما» است که جزئیات آن به زودی اعلام می‌شود.

حضور در برنامه‌های مختلف فصل نخست گروه «تهران سی‌نما» رایگان است و به زودی نحوه عضوگیری در سوپراپلیکیشن شهرزاد و شرایط ارتقای اشتراک مخاطب و بهره‌مندی از مزایای عضویت، از طریق سایت و صفحه مجازی موسسه تصویر شهر اطلاع‌رسانی خواهد شد.

لینک کوتاه : https://avindaily.com/?p=230244

جویای نظرات شما هستیم

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین درج کامنت در آوین‌دیلی
  • کامنت‌های ارسالی شما، ابتدا توسط سردبیر آوینی ما بررسی خواهد شد.
  • اگر کامنت شما، حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.