آوین ویژه»

حماس: اقدام مالدیو علیه صهیونیست‌ها ستودنی است «عاشق پاییز» در راه جشنواره فجر نخستین پرواز خارجی در فرودگاه امام خمینی(ره) به زمین نشست حساب‌ بازنشستگان و فرهنگیان بازنشسته در این تاریخ با ۴۰ درصد متناسب‌ سازی پر می‌شود بیش از ۵۰ کشور جهان خواستار تحریم تسلیحاتی رژیم صهیونیستی شدند عرضه اولیه ۶ شرکت در فرابورس از ابتدای سال مقام روس: برای سخن گفتن درباره نتایج مذاکرات زود است «ترس از اشک‌های واقعی» سفر قهرمان برای کشف معنا است کم‌ریسک‌ترین حالت خرید طلا کشف و انهدام کوره تهیه زغال بلوط در لرستان پاریس: تروئیکای اروپایی می‌خواهد دیپلماسی را با ایران احیا کند! توسعه سامانه هوش مصنوعی بومی صنعت نفت با همکاری همراه اول ترویج کودک‌همسری زیر پوست «تسهیل ازدواج اسلامی» «چهارشنبه‌سوری» در بوتیک هنر ایران معامله ۳ میلیون و ۱۸۹ هزار تن محصول در بورس سوال روز چهاردهم مسابقه زندگی با آیه‌ها در آذربایجان شرقی؛پاسخ روز قبل مدارس مازندران مجازی شد؛ ادارات شنبه باز است اسلامشهر در سوگ پانزدهمین شهید جنگ ۱۲روزه؛ تشییع باشکوه «ناصر قهرمانی»

6

آشوری : مردم مهم‌ترین عنصر حکمرانی و محور مدیریت بحران هستند

  • کد خبر : 217100
  • 19 دسامبر 2025 - 0:02
آشوری : مردم مهم‌ترین عنصر حکمرانی و محور مدیریت بحران هستند

بندرعباس – استاندار هرمزگان بر مردم‌محوری، تقویت سرمایه اجتماعی و پاسخگویی سریع به بحران‌ها با استفاده از همه ظرفیت‌ها تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد آشوری تازیانی استاندار هرمزگان، در نشست ستاد بحران شهرستان میناب خداباوری و مردم‌محوری را از ارکان اساسی انقلاب اسلامی دانست و اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران امروز جایگاه و نقش خود را در معادلات جهانی یافته است و هرچند برخی نگاه تقلیل‌گرایانه‌ای به ایران دارند.

وی با بیان اینکه مهم‌ترین عنصر کنشگر در حکمرانی مردم هستند، افزود: بازسازی اعتماد عمومی و امیدوار کردن مردم به آینده اهمیت بالایی دارد و باید تلاش کنیم رفتار و عملکردمان حس کارآمدی را به جامعه منتقل کند.

آشوری ادامه داد: با ارتقای کارآمدی، نظم و ثبات می‌توان خدمات شایسته‌ای به مردم ارائه داد تا سرمایه اجتماعی حفظ و تقویت شود.

استاندار هرمزگان با اشاره به ماهیت بحران‌های ایجادشده در استان، تصریح کرد: نگاه به بحران باید شبکه‌ای باشد و از تمامی ظرفیت‌ها و نهادهای مدنی در کنار حاکمیت استفاده شود تا سرعت پاسخگویی به بحران‌ها افزایش یابد.

وی ضمن قدردانی از تلاش‌های ستاد بحران شهرستان میناب، عنوان کرد: برآیند عملکرد این ستاد مطلوب ارزیابی می‌شود که این موفقیت حاصل تجربیات گذشته مسئولان شهرستان در مدیریت بحران است.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان بر ضرورت احصای نقاط قوت و ضعف عملکرد مدیران شهرستان در مدیریت بحران، تأکید کرد و گفت: اولویت‌های شورای برنامه‌ریزی باید جامع و مانع بوده و بر اساس ضعف‌های موجود، برای رفع نارسایی‌ها برنامه‌ریزی شود.

آشوری در ادامه با اشاره به پیگیری مسائل و مطالبات شهرستان میناب، اظهار کرد: موافقت وزارت راه و شهرسازی برای احداث پل جدید میناب و اجرای کمربندی این شهرستان اخذ شده است و تلاش می‌شود به زودی عملیات اجرایی این پروژه‌ها آغاز شود.

لینک کوتاه : https://avindaily.com/?p=217100

جویای نظرات شما هستیم

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین درج کامنت در آوین‌دیلی
  • کامنت‌های ارسالی شما، ابتدا توسط سردبیر آوینی ما بررسی خواهد شد.
  • اگر کامنت شما، حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.