آوین ویژه»

مجلس برای توسعه ورزش کارگری پای کار است ۱۵ هزار دانشجوی جدید به دانشگاه تهران راه یافتند زخمی شدن ۱۸ نظامی صهیونیست در ۲۴ ساعت گذشته/ ۲۸ کشته در جبالیا ضرورت اخلاص و همدلی مردم برای ارائه خدمات مطلوب به زائران اربعین ضرورت توجه وزارت بهداشت به قانون نظام صنفی در تدوین اساسنامه‌ها و دستورالعمل‌ها مقابله امام هادی(ع) با غلوکنندگان درباره اهل بیت و عقل‌ستیزی عباسیان رای دربی اعلام شد/ سرخابی‌ها نقره داغ شدند صادقی: بخشی از منابع مدرسه سازی در زنجان از محل مولدسازی تامین می‌شود واکنش چین به نتیجه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا حذف دلالی در بازار تخم مرغ/ قیمت‌ها تغییری نمی‌کند پیام تسلیت رئیس‌جمهور در پی درگذشت استاد فریدون شهبازیان تمدید مجوز رشته محل‌های مقاطع تکمیلی حوزه‌های علمیه خواهران کتاب نمایشگاه «پیکاسو در تهران» منتشر شد اساسنامه سازمان پدافند غیرعامل کشور ابلاغ شد سیدرضا نریمانی به مناسبت ایام فاطمیه مرثیه خوانی می کند رونالدو: من کامل‌ترین بازیکن تاریخ هستم! نماینده آمریکا در مذاکرات با ایران چه کسی است؟ اعتراضات سراسری در ونزوئلا علیه اقدامات آمریکا در منطقه کارائیب

6

آیت الله حسینی بوشهری: برداشت از صندوق توسعه ملی خط قرمز دولت ها باشد

  • کد خبر : 20335
  • 01 دسامبر 2024 - 20:36
آیت الله حسینی بوشهری: برداشت از صندوق توسعه ملی خط قرمز دولت ها باشد

قم- رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه برداشت دولت ها از صندوق توسعه ملی باید خط قرمز دولت ها باشد افزود: نباید برای امور جاری کشور از منابع صندوق توسعه ملی برداشت کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری عصر یکشنبه در دیدار رئیس صندوق توسعه ملی با تاکید بر ضرورت توجه به آینده کشور در حوزه‌های مختلف گفت: دولت‌ها باید بودجه خود را بدون تکیه و نگاه به صندوق توسعه ملی پیش بینی و تأمین کنند.

امام جمعه قم تاکید کرد: باید افق‌های دورتری از کشور را دید و در این راستا تقویت صندوق توسعه ملی به عنوان یکی از پشتوانه‌های کشور ضرورت دارد.

وی با بیان اینکه منابع صندوق توسعه ملی باید به اندازه‌ای باشد که مشکلات دولت‌ها را در روز مبادا برطرف کنند افزود: مبالغی که دولت‌ها از صندوق توسعه ملی کشور برداشت می‌کنند باید در اولین فرصت بازگردانند تا در موارد بعدی نیز این صندوق بتواند شرایط لازم برای همراهی را داشته باشد.

آیت الله حسینی بوشهری ادامه داد: صندوق توسعه ملی یک سرمایه برای کشور است و نیاز است تا سالانه مبالغی به موجودی این صندوق اضافه شود.

وی ابراز کرد: باید این امکان برای صندوق توسعه ملی فراهم شود که برای جبران برداشت‌ها از صندوق بخش خصوصی بتواند سرمایه گذاری کند تا از این طریق سرمایه اولیه بازگردد و در ادامه نیز منافعی برای صندوق به همراه داشته باشد که این امر در نهایت پشتوانه‌ای برای رشد و توسعه کشور است.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه برداشت دولت‌ها از صندوق توسعه ملی باید خط قرمز دولت‌ها باشد افزود: نباید برای امور جاری کشور از منابع صندوق توسعه ملی برداشت کرد و خطی مشی دولت‌ها باید به سمت بهره گیری از منابع غیر صندوق توسعه ملی باشد.

وی افزود: استان قم در حوزه‌های مختلف دارای نیازها و مشکلاتی است و ضرورت دارد پروژه‌های نیمه تمام این استان به خصوص در زمینه بهداشت و درمان و حوزه زیرساخت به وضع مناسبی برسد تا هم به مردم قم و هم زائران خدمت رسانی مطلوبی داشته باشد.

لینک کوتاه : https://avindaily.com/?p=20335

جویای نظرات شما هستیم

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین درج کامنت در آوین‌دیلی
  • کامنت‌های ارسالی شما، ابتدا توسط سردبیر آوینی ما بررسی خواهد شد.
  • اگر کامنت شما، حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.