آوین ویژه»

«تکاب» آماده اکران می‌شود برگزاری نشست کمیته پدافند غیرعامل و مدیریت بحران از وعده حمایت مالی از دانشجویان تا شرایط فرصت مطالعاتی خارج از کشور ایجاد معاونت زنان در مرکز وکلا؛ مشوق‌های فرزندآوری برای بانوان کارآموز تحویل جسد یک اسیر صهیونیست به صلیب سرخ ادعای سنتکام: یک عضو ارشد داعش را در سوریه کشتیم معلمان محور تعالی جامعه هستند اولین لپ تاپ نوکیا / یک کروم بوک کوچک و جذاب لزوم بهره برداری از ظرفیت مراکز علمی در ارائه راهکارهای مبارزه با فساد  تعلل ۱۶ ساله در تکمیل محور آیسک–فردوس به قیمت جان مردم تمام می‌شود شوک ترامپ به تایوان/ خرید موشک پاتریوت و جنگنده‌های اف-۳۵ برای مقابله با چین در این جاده‌ها با احتیاط رانندگی کنید| برف و باران کدام مسیرها را مسدود کرده است؟ جانی دپ برای پارامونت سرود کریسمس سر می‌دهد؛ بازگشت به هالیوود ۱۵ هزار تن چای دبش فروخته شد/ به‌زودی مزایده خودروهای کوروش کمپانی برگزار می‌شود  حضور ۲ نماینده از ایران در مسابقات بین‌المللی قرآن بنگلادش اصفهان در انتظار سامانه جدید بارشی؛ دمای ۲۹ شهر به زیر صفر رسید ۲۲ محور شریانی و غیر شریانی در کشور مسدود شد| در کدام جاده ها برف می بارد؟ توهم پیشرفت و ترقی با برداشتن حجاب؛ ۱۷ دی روز مبارزه زنان با طاغوت

7

صیانت از بیت‌المال با رفع تعرض ۱۹ قطعه زمین دولتی در شاهرود و میامی

  • کد خبر : 196297
  • 26 نوامبر 2025 - 10:21
صیانت از بیت‌المال با رفع تعرض ۱۹ قطعه زمین دولتی در شاهرود و میامی

شاهرود- مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان از رفع تعرض و آزادسازی ۱۹ مورد اراضی دولتی در شاهرود و میامی خبر داد و گفت: این اقدام در راستای صیانت از اموال عمومی و بازگرداندن بیت‌المال است.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر عمیدی صبح چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی اداره کل راه و شهرسازی شرق استان سمنان با بیان اینکه هر گونه تعرض به اراضی دولتی مشمول برخوردهای قانونی می‌شود، ابراز داشت: این روند با جدیت در دستور کار یگان حفاظت اداره کل قرار دارد.

وی افزود: یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی شرق استان سمنان از ابتدای سال جاری تاکنون موفق به رفع تعرض فوری از ۱۹ مورد زمین دولتی در شاهرود و میامی شده است.

مدیر کل راه و شهرسازی شرق استان سمنان با بیان اینکه این تعداد مساحت ۳۴ هزار متر مربع را در بر دارد، ابراز داشت: بیشترین حجم این رفع تصرف در شهرستان شاهرود بوده است.

عمیدی با تاکید بر اینکه تصرفات و تجاوزات شناسایی و بلافاصله رفع تعرض شده است، در ادامه تصریح کرد: هدف از این اقدام صیانت از اراضی دولتی و بازگردانی آنها به بیت المال بوده است.

وی با بیان اینکه تمامی اراضی تحت پوشش مجموعه رصد می‌شود، افزود: برای شتاب دهی به مقابله با زمین خواری مردم می‌توانند با اطلاع رسانی در خصوص زمین خواری و یا سند سازی در جعل و تبانی در این حوزه نقش مهم ایفا کنند.

لینک کوتاه : https://avindaily.com/?p=196297

جویای نظرات شما هستیم

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین درج کامنت در آوین‌دیلی
  • کامنت‌های ارسالی شما، ابتدا توسط سردبیر آوینی ما بررسی خواهد شد.
  • اگر کامنت شما، حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.