آوین ویژه»

حضور رئیس مجلس در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن عملیات بازسازی ذخایر آبزیان آغاز شد سقوط آزاد اقتصاد رژیم صهیونیستی و فرار سرمایه‌گذاران انتخاب مجدد محمدمهدی عسگرپور به عنوان نایب رئیس فیاپف آخرین خبرها از برگزاری مجامع و پرداخت سود سهام عدالت «استارلینک» در قلب خاموشی کاراکاس روشن ماند /نسل V۳ استارلینک چگونه اینترنت ونزوئلا را از زمین جدا کرد؟ معادن بهترین بستر برای مردمی‌سازی اقتصاد است چالوس و آزادراه تهران ــ شمال همچنان مسدود| خطر ریزش بهمن و سنگ در گردنه‌های برفگیر باشماق آماده پذیرایی از ۳۰۰ هزار زائر در کردستان است ۲۰ مجوز بی‌نام گردشگری در استان اصفهان صادر شد حسن ریاحی در بیمارستان بستری شد؛ بهبودی اوضاع جسمی آئینی ملی بدون رسانه ملی در اصفهان؛ پرسش‌ها بی‌پاسخ ماند زمان برگزاری آزمون دکتری ۱۴۰۴ وزارت بهداشت تغییر کرد اینترنت در «استان‌های محروم» همچنان قطع است ۸۹۰ شهروند انگلیس به دلیل حمایت از فلسطین بازداشت شدند حمله پهپادی گسترده اوکراین به کازان؛ مجتمع مسکونی هدف قرار گرفت فوری / وزیر مشهور ایرانی پیش از انقلاب درگذشت عملیات اطفای حریق وارد فاز خنک‌سازی شد؛ پایان مرحله اول

7

صیانت از بیت‌المال با رفع تعرض ۱۹ قطعه زمین دولتی در شاهرود و میامی

  • کد خبر : 196297
  • 26 نوامبر 2025 - 10:21
صیانت از بیت‌المال با رفع تعرض ۱۹ قطعه زمین دولتی در شاهرود و میامی

شاهرود- مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان از رفع تعرض و آزادسازی ۱۹ مورد اراضی دولتی در شاهرود و میامی خبر داد و گفت: این اقدام در راستای صیانت از اموال عمومی و بازگرداندن بیت‌المال است.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر عمیدی صبح چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی اداره کل راه و شهرسازی شرق استان سمنان با بیان اینکه هر گونه تعرض به اراضی دولتی مشمول برخوردهای قانونی می‌شود، ابراز داشت: این روند با جدیت در دستور کار یگان حفاظت اداره کل قرار دارد.

وی افزود: یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی شرق استان سمنان از ابتدای سال جاری تاکنون موفق به رفع تعرض فوری از ۱۹ مورد زمین دولتی در شاهرود و میامی شده است.

مدیر کل راه و شهرسازی شرق استان سمنان با بیان اینکه این تعداد مساحت ۳۴ هزار متر مربع را در بر دارد، ابراز داشت: بیشترین حجم این رفع تصرف در شهرستان شاهرود بوده است.

عمیدی با تاکید بر اینکه تصرفات و تجاوزات شناسایی و بلافاصله رفع تعرض شده است، در ادامه تصریح کرد: هدف از این اقدام صیانت از اراضی دولتی و بازگردانی آنها به بیت المال بوده است.

وی با بیان اینکه تمامی اراضی تحت پوشش مجموعه رصد می‌شود، افزود: برای شتاب دهی به مقابله با زمین خواری مردم می‌توانند با اطلاع رسانی در خصوص زمین خواری و یا سند سازی در جعل و تبانی در این حوزه نقش مهم ایفا کنند.

لینک کوتاه : https://avindaily.com/?p=196297

جویای نظرات شما هستیم

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین درج کامنت در آوین‌دیلی
  • کامنت‌های ارسالی شما، ابتدا توسط سردبیر آوینی ما بررسی خواهد شد.
  • اگر کامنت شما، حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.