آوین ویژه»

تهیه‌کننده «پسر دلفینی» سراغ انیمیشن جدید رفت همکاری‌های تهران و دوشنبه در حوزه هوانوردی افزایش می‌یابد زاخارووا: یونسکو درباره قتل خبرنگار روسی پاسخ دهد اجرای طرح ترافیک در پایتخت از امروز استقلال با پرسپولیسی دو آتیشه وارد مذاکره شد مهاجرانی از خانه سینما بازدید کرد نخستین واکنش‌ها به فیلم جدید گور وربینسکی تحسین‌آمیز است ریل‌گذاری تازه فرهنگ در استان کرمانشاه فرصت مجدد ثبت نام هشتادمین آزمون زبان انگلیسی وزارت بهداشت فراهم شد تسهیل سرمایه‌گذاری در انرژی‌های خورشیدی گلستان با افزایش نرخ خرید برق قیمت طلا پرواز کرد (۲۷ مرداد ۱۴۰۴) صدور مجوز پذیره‌نویسی ۳ صندوق نقره تا پایان هفته جاری/ سقف تعداد واحد‌های سرمایه‌گذاری در این صندوق‌ها معادل ۹۰۰۰ میلیارد ریال به ارزش مبنا است افزایش قیمت محصولات شوینده تکذیب شد شاخص بورس ۷هزار واحد رشد کرد کشتی‌های هسته‌ای در راهند / آیا دریاها به نیروگاه‌های شناور تبدیل می‌شوند؟ هفته وحدت در گلستان؛ جشن همبستگی «امت احمد» در دل رنگین‌کمان اقوام واکنش چین به فعال سازی مکانیسم ماشه علیه ایران صفحه اول روزنامه‌های خراسان رضوی پنجشنبه ۸ آذر ۱۴۰۳

5

مددجویان بهزیستی در حوزه‌های مسکن و اشتغال توانمند می‌شوند

  • کد خبر : 159773
  • 21 سپتامبر 2025 - 16:15
مددجویان بهزیستی در حوزه‌های مسکن و اشتغال توانمند می‌شوند

ساری – مشاور رئیس سازمان بهزیستی کشور بر افزایش انگیزه کارکنان و کاهش نابرابری در خدمات به مددجویان تأکید توانمندسازی مددجویان حوزه اشتغال مسکن را از برنامه‌های محوری بیان کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد کریم آریا بعد از ظهر یکشنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل جدید بهزیستی مازندران که در ساری برگزار شد، با اشاره به محدودیت منابع و مشکلات ساختاری سازمان گفت: کارکنان بهزیستی با حقوق و مزایای پایین به خدمات‌رسانی ادامه می‌دهند و زحمات آنها اغلب نادیده گرفته می‌شود.

وی افزود: سازمان بهزیستی به تنهایی نمی‌تواند خلأ خدمات سایر نهادها را جبران کند و گاهی مددجویان از خدمات عمومی محروم می‌شوند.

آریا به رشد مستمر مأموریت‌های سازمان اشاره و تأکید کرد: افزایش نابرابری اجتماعی میان جامعه تحت پوشش یکی از چالش‌های جدی است و برای ایجاد تحول در بهزیستی، تقویت انگیزه کارکنان و تجهیز امدادگران به امکانات ضروری است.

وی توانمندسازی مددجویان در حوزه‌های اشتغال، مسکن و مهارت‌آموزی را محور اصلی سیاست‌های سازمان دانست و خاطرنشان کرد: ظرفیت‌های اقتصادی و گردشگری استان مازندران می‌تواند در برنامه‌های بهزیستی مورد استفاده قرار گیرد.

رقیه رحمانی، مدیرکل جدید بهزیستی استان، در آغاز مسئولیت خود گفت: تمرکز ما بر توسعه سرمایه انسانی، افزایش انگیزه کارکنان و ارتقای دسترسی مردم به خدمات است و نیروی انسانی مهم‌ترین سرمایه سازمان است که برنامه‌های عملیاتی باید خروجی ملموس داشته باشد.

رحمانی ادامه داد: رسالت سازمان بهزیستی تنها حمایت از گروه‌های آسیب‌پذیر نیست و ارتقای کرامت انسانی و کیفیت زندگی جامعه هدف نیز از اولویت‌های ماست و با همکاری کارکنان، اهداف قابل تحقق خواهد بود.

لینک کوتاه : https://avindaily.com/?p=159773

جویای نظرات شما هستیم

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین درج کامنت در آوین‌دیلی
  • کامنت‌های ارسالی شما، ابتدا توسط سردبیر آوینی ما بررسی خواهد شد.
  • اگر کامنت شما، حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.