آوین ویژه»

حماس: اسرائیل تاکنون ۴۷ نوبت آتش بس را نقض کرده است جبلی از «پایتخت ۸» استقبال کرد؛ واکنش تنابنده به دیده شدن سریال آسوشیتدپرس: کودکان غزه در نتیجه سرما و کمبود دارو می‌میرند پزشکیان این وزیران را عزل کند فرماندار دشتی: تجدید نظر در روند مدیریت و تکریم مردم ضروری است اثبات تابعیت آمریکایی در انتخابات این کشور الزامی شد بازار رمزارز‌ها در مسیر نزولی/ قیمت ارز‌های دیجیتال امروز یکشنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۴ ویژگی‌های عجیب و ترسناک موبایل بومی کره شمالی جشن ازدواج خراسانی‌ها در قم برگزار شد آخرین وضعیت جاده‌های شمالی / این محور یکطرفه شد نقش موسیقی در امیدآفرینی و وحدت بخشی چیست؟ ریشه در خاک نیکزاد: استیضاح وزرا از دستور کار مجلس خارج نشده است اماراتی‌ها با یک لژیونر به مصاف ایران می‌آیند سوپرایز یک نماینده برای خریداران مسکن در سال ۱۴۰۴ | مستاجران خانه دار می شوند؟ مسکو: چینی‌ها در اوکراین نمی‌جنگند اجرای «هفت‌خوان کودکان» در فرهنگسرای ابن‌سینا ساعت ۱۲ امشب آخرین مهلت ثبت‌نام در آزمون دکتری (Ph.D) سال ۱۴۰۴

6

مدیرعامل فولاد: هیچ خطری یحیی را تهدید نمی‌کند؛ آن آقا خجالت نمی‌کشد؟

  • کد خبر : 156113
  • 13 سپتامبر 2025 - 22:14
مدیرعامل فولاد: هیچ خطری یحیی را تهدید نمی‌کند؛ آن آقا خجالت نمی‌کشد؟

مدیرعامل فولاد خوزستان گفت:حرفه‌ای هستیم و هیچ خطری آقای گل‌محمدی را تهدید نمی کند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد محمدی پس از تساوی یک – یک تیمش مقابل پرسپولیس در ورزشگاه شهدای شهرقدس گفت: بازی خیلی خوبی را شاهد بودیم. فوتبال مالکانه تری نسبت به پرسپولیس در نیمه دوم بازی کردیم. شرایط ما در جدول طوری بود که باید امتیاز می‌گرفتیم. از فوتبال تیم خیلی لذت بردیم و مطمئنم جوانانی که امروز آمدند سرمایه‌های ما هستند و اطمینان دارم اتفاق خوبی برای فوتبال اهواز خواهد بود.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان درباره اینکه اگر فولاد می‌باخت خطری یحیی گل محمدی را بابت ادامه همکاری تهدید می‌کرد، ادامه داد: در هفته سوم هستیم و هیچ خطری ما را تهدید نمی‌کند. ما اینجا حرفه ای و منطقی تصمیم می‌گیریم.

محمدی با انتقاد از صحبت‌های روز گذشته کیوان بابادی مدیرعامل استقلال خوزستان علیه این باشگاه گفت: او خجالت نکشید جنین حرف‌هایی را در زمین اختصاصی فولاد زد؟! حداقل بیرون می‌رفت و جنین چیزهایی را می‌گفت. ما ۲۴ ساعت قبل از بازی این تیم با استقلال تهران مجوز برگزاری بازی در زمین فولاد را نداشتیم کا در اختیار آنها قرار دهیم. دو سه سال است از امکانات باشگاه فولاد استفاده می‌کنند و یک ریال هم نمی‌دهند. احساس حق به جانب بودن می‌کند. دیگر ما بحث قومیتی نداریم و همه برای شادی مردم تلاش می‌کنند. آنها از سال گذشته بدهی دارند. شب گذشته هم ۱۰۰ صندلی شکستند. هر سال همین رویه را دارند.

لینک کوتاه : https://avindaily.com/?p=156113

جویای نظرات شما هستیم

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین درج کامنت در آوین‌دیلی
  • کامنت‌های ارسالی شما، ابتدا توسط سردبیر آوینی ما بررسی خواهد شد.
  • اگر کامنت شما، حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.