آوین ویژه»

سقوط قیمت بیت‌کوین آغاز شد/ تکرار الگوی سال ۲۰۲۴! ورود نیروهای زمینی ارتش اسرائیل به شهر غزه تقویم آموزشی نیمسال دوم دانشگاه شهید بهشتی منتشر شد روایت تنها بازمانده خانواده شهید صدیقی؛محمدرضا زندگی‌اش را وقف وطن کرد قیمت سیمان امروز ۷ آبان ۱۴۰۴ / بازار همچنان بی‌رونق عملکرد گمرکات استان مرکزی در سال جاری براتی: تفکر بسیجی پیشران حرکت کشور است هم‌بنیان‌گذار اپل: ایلان ماسک گرفتار غرور شده و دیگر منطقی فکر نمی‌کند! بدمینتون‌باز جوان اراکی تاریخ‌ساز شد نمایش مجسمه‌هایی با نقش‌هایی از غار تنهایی در باغ‌موزه هنر ایرانی ۲ اجرای جدید در تماشاخانه‌های لبخند و هما ضرورت ارتقای زیرساخت‌های درمانی شهرستان خنداب نحوه دریافت وام ۲۰۰ میلیون تومانی دولت اعلام شد قیمت ملک کلنگی در سراشیبی؟/ خروج اتباع غیرمجاز، معاملات املاک کلنگی را تکان داد پیش‌بینی مسیر بورس در زمستان / رشد بازار سرمایه ادامه‌دار خواهد بود؟ جوانی جمعیت مسئله‌ای راهبردی برای آینده کشور است وضعیت آب و هوای تهران امروز چهارشنبه ۳ دی ۱۴۰۴ /بارش برف، باران و کاهش دما در تهران بازگشت همایون غنی‌زاده با «ددالوس و ایکاروس»؛ آغاز کار با ۴ سانس اجرا

6

مدیرعامل فولاد: هیچ خطری یحیی را تهدید نمی‌کند؛ آن آقا خجالت نمی‌کشد؟

  • کد خبر : 156113
  • 13 سپتامبر 2025 - 22:14
مدیرعامل فولاد: هیچ خطری یحیی را تهدید نمی‌کند؛ آن آقا خجالت نمی‌کشد؟

مدیرعامل فولاد خوزستان گفت:حرفه‌ای هستیم و هیچ خطری آقای گل‌محمدی را تهدید نمی کند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد محمدی پس از تساوی یک – یک تیمش مقابل پرسپولیس در ورزشگاه شهدای شهرقدس گفت: بازی خیلی خوبی را شاهد بودیم. فوتبال مالکانه تری نسبت به پرسپولیس در نیمه دوم بازی کردیم. شرایط ما در جدول طوری بود که باید امتیاز می‌گرفتیم. از فوتبال تیم خیلی لذت بردیم و مطمئنم جوانانی که امروز آمدند سرمایه‌های ما هستند و اطمینان دارم اتفاق خوبی برای فوتبال اهواز خواهد بود.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان درباره اینکه اگر فولاد می‌باخت خطری یحیی گل محمدی را بابت ادامه همکاری تهدید می‌کرد، ادامه داد: در هفته سوم هستیم و هیچ خطری ما را تهدید نمی‌کند. ما اینجا حرفه ای و منطقی تصمیم می‌گیریم.

محمدی با انتقاد از صحبت‌های روز گذشته کیوان بابادی مدیرعامل استقلال خوزستان علیه این باشگاه گفت: او خجالت نکشید جنین حرف‌هایی را در زمین اختصاصی فولاد زد؟! حداقل بیرون می‌رفت و جنین چیزهایی را می‌گفت. ما ۲۴ ساعت قبل از بازی این تیم با استقلال تهران مجوز برگزاری بازی در زمین فولاد را نداشتیم کا در اختیار آنها قرار دهیم. دو سه سال است از امکانات باشگاه فولاد استفاده می‌کنند و یک ریال هم نمی‌دهند. احساس حق به جانب بودن می‌کند. دیگر ما بحث قومیتی نداریم و همه برای شادی مردم تلاش می‌کنند. آنها از سال گذشته بدهی دارند. شب گذشته هم ۱۰۰ صندلی شکستند. هر سال همین رویه را دارند.

لینک کوتاه : https://avindaily.com/?p=156113

جویای نظرات شما هستیم

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین درج کامنت در آوین‌دیلی
  • کامنت‌های ارسالی شما، ابتدا توسط سردبیر آوینی ما بررسی خواهد شد.
  • اگر کامنت شما، حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.