آوین ویژه»

ثبت‌نام آزمون صدور پروانه تاسیس دفتر خدمات الکترونیک قضایی آغاز شد لحظه پرتاب ۲ منور به خانه نتانیاهو انتشار تصویر وزیر خارجه آمریکا حین حفاری نزدیک مسجدالاقصی!+ عکس انتشار اولین تصویر از فیلم «دست تنها» آغاز ساخت دکورهای آخرین فصل «سلمان فارسی»؛ پخش از سال آینده قطعی است مقابله با جریانات سازمان یافته در حوزه حجاب این کالا هم به لیست قاچاق کالا اضافه شد! توافق ایران و ارمنستان برای حذف مشکلات عوارض کامیون‌ها تا دوماه آینده دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی به شبکه بین‌المللی سینوو پیوست امنیت، زیربنای تمامی پیشرفت‌ها و تحولات اجتماعی و اقتصادی است صادرات بیش از ۳۷۱ میلیون دلار کالا از گمرک خسروی قصرشیرین فیفا انتخاب عربستان سعودی به عنوان میزبان جام جهانی ۲۰۳۴ را تأیید کرد رکورد جدید صید ایران در آب‌های فرامرزی ثبت شد امدادرسانی هلال احمر در سیریک برنامه‌ریزی برای حذف و جایگزینی باغات فرسوده انجام شده است مدیریت هوشمند سرمایه، کلید توسعه پایدار شهرهای آذربایجان شرقی مشهدالرضا در سوگ؛ حضور میلیونی زائران در سالروز شهادت امام هشتم سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد منصوب شد

4

معاون رگولاتوری: دکل‌های موبایل خطری برای سلامتی ندارند

  • کد خبر : 150257
  • 02 سپتامبر 2025 - 14:24
معاون رگولاتوری:  دکل‌های موبایل خطری برای سلامتی ندارند

سید محمدحسن جوادزاده، معاون امور رادیویی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، اعلام کرد تمامی دکل‌ها و ایستگاه‌های BTS به‌طور مستمر پایش می‌شوند تا هیچ خطری برای سلامت مردم نداشته باشند.

به گزارش خبرآنلاین، سید محمدحسن جوادزاده، معاون امور رادیویی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، تأکید کرد توسعه شبکه‌های ارتباطی کشور همواره با رعایت کامل استانداردهای ایمنی و با اولویت حفظ سلامت مردم انجام می‌شود. او گفت همه دکل‌ها و ایستگاه‌های BTS به‌طور مستمر تحت پایش قرار دارند تا هیچ تهدیدی برای شهروندان ایجاد نکنند.

به گفته جوادزاده، سطح پرتوهای منتشرشده از دکل‌های مخابراتی بسیار کمتر از حد مجاز است و مردم نباید نگرانی در این زمینه داشته باشند. او یادآور شد که مرجع قانونی تعیین حدود پرتوهای غیریونساز، سازمان انرژی اتمی کشور است و این حدود بر اساس استانداردهای معتبر بین‌المللی و با رویکردی سخت‌گیرانه تدوین شده است.

به نقل از زومیت، معاون امور رادیویی رگولاتوری توضیح داد که اپراتورهای تلفن همراه موظف هستند تمامی تجهیزات خود را دقیقاً در همین چارچوب نصب و بهره‌برداری کنند.

او خاطرنشان کرد رگولاتوری با استفاده از ایستگاه‌های پایش ثابت و سیار، سطح پرتوگیری در مناطق مختلف کشور را کنترل می‌کند و نتایج این پایش‌ها تاکنون نشان داده که تابش دکل‌های مخابراتی همواره کمتر از حد مجاز است.

جوادزاده در پایان تأکید کرد توسعه شبکه‌های ارتباطی در کشور تنها زمانی انجام می‌شود که سلامتی جامعه تضمین شود و این موضوع بالاترین اولویت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است.

۵۸۵۸

لینک کوتاه : https://avindaily.com/?p=150257

جویای نظرات شما هستیم

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین درج کامنت در آوین‌دیلی
  • کامنت‌های ارسالی شما، ابتدا توسط سردبیر آوینی ما بررسی خواهد شد.
  • اگر کامنت شما، حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.