آوین ویژه»

سیره حضرت زهرا (س) الگوی مناسبی برای مشارکت فعال زنان در اصلاح جامعه است پیگیری ویژه پروژه‌های نیمه‌تمام و رفع محدودیت‌های توسعه‌ای در گالیکش بازار سرمایه باید برای سرمایه‌گذاران جذاب و قابل‌اعتماد باشد حضور نتانیاهو در دادگاه برای پنجمین بار به اتهام پرداخت رشوه سوال روز سیزدهم پویش «زندگی با آیه‌ها» در استان سمنان تکذیب شایعه توقف پروازهای لوفت‌هانزا به ایران پایان کار رویداد ملی موسیقی نواحی با اعلام ۳ روز عزای عمومی در هرمزگان مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین: قزوین رتبه نخست طرح «زندگی با آیه‌ها» را کسب کرد کیلیان امباپه رکورد زد 85 هزار سهامدار به آمار بازار سرمایه اضافه شد قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون امروز شنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۴/ گلکسی A۰۶ چند؟+ جدول موج تمسخر نشست با «ترامپ» در فضای مجازی؛ «اروپایی‌های احمق تحقیر شدند» حکم پرونده قتل خبرنگار ایرنا صادر شد ۷۰ هزار پروژه عمرانی بالای ۲۰ سال در کشور داریم محمودرضا بانکی کیست؟ بسترهای ثبت جهانی ماسوله فراهم است اعلام جرم دادستانی علیه حسام الدین آشنا/ ماجرا چیست؟ یمن: دشمن صهیونیستی متحمل شکست مفتضحانه‌ای شد

7

رسانه‌ها تقویت کننده اعتماد عمومی هستند

  • کد خبر : 136302
  • 09 آگوست 2025 - 0:14
رسانه‌ها تقویت کننده اعتماد عمومی هستند

سمنان- حجت الاسلام محمدصادق اکبری رئیس کل دادگستری استان سمنان ضمن تبریک روز خبرنگار، رسانه‌ها را تقویت کننده اعتماد عمومی دانست.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدصادق اکبری رئیس کل دادگستری استان سمنان به مناسبت روز خبرنگار و سالروز شهادت شهید محمود صارمی پیامی را صادر کرد که متن آن به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

هفدهم مردادماه، سالروز شهادت مظلومانه خبرنگار گران‌قدر، شهید محمود صارمی، و روز پاسداشت مقام والای خبرنگار، یادآور تعهد، آگاهی‌افزایی، و تلاش بی وقفه با ابزارهای اندیشه، قلم و رسانه در عرصه خطیر اطلاع‌رسانی است.

این روز، فرصت مغتنمی است برای تجلیل از مجاهدت‌های آگاهانه، هوشمندانه و مسئولانه اهالی رسانه که با نگاهی دغدغه‌مند و وفادار به مصالح عمومی، در مسیر تنویر افکار عمومی، صیانت از حقیقت، و ارتقا آگاهی‌های اجتماعی نقش‌آفرینی می‌کنند.

بی‌تردید، خبرنگاران شریف و متعهد، به‌عنوان طلایه‌داران عرصه اطلاع‌رسانی و ناظران بیدار تحولات جامعه، نقشی انکارناپذیر در ارتقا شفافیت، پیشگیری از فساد، تقویت اعتماد عمومی، و تحکیم پایه‌های عدالت اجتماعی دارند؛ نقشی که در پرتو صداقت حرفه‌ای، رعایت امانت‌داری و پایبندی به اصول اخلاق رسانه‌ای، جلوه‌ای مضاعف می‌یابد.

جایگاه رسانه و خبرنگار در نظام مردم‌سالار دینی، جایگاهی والا و راهبردی است؛ بر همین اساس، دستگاه قضائی استان سمنان همواره بر تعامل سازنده، حمایت قانونی و احترام به فعالیت‌های آگاه گرانه اصحاب رسانه تأکید داشته و معتقد است که اطلاع‌رسانی شفاف، نقادانه و منصفانه، می‌تواند در مسیر ارتقا حکمرانی مطلوب و اجرای دقیق عدالت، نقش‌آفرین باشد.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام عرصه اطلاع‌رسانی، به‌ویژه شهید محمود صارمی، روز خبرنگار را به تمامی تلاشگران این عرصه خطیر در استان پهناور سمنان تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیق روزافزون این قشر فرهیخته را در مسیر پاسداشت حقیقت، صیانت از منافع عمومی و همراهی با دستگاه قضائی استان در تحقق عدالت، از درگاه حضرت حق مسئلت می‌نمایم.

لینک کوتاه : https://avindaily.com/?p=136302

جویای نظرات شما هستیم

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین درج کامنت در آوین‌دیلی
  • کامنت‌های ارسالی شما، ابتدا توسط سردبیر آوینی ما بررسی خواهد شد.
  • اگر کامنت شما، حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.