آوین ویژه»

ارزش سهام عدالت امروز شنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۴+ جدول نظامی ارشد صهیونیستی: توان نابودی حماس و حزب الله را نداریم زلزله مهیب هرمزگان را لرزاند تمهیدات لازم برای کوچ بهاره عشایر کشور فراهم شد قائم پناه: همراه مردم و رئیس جمهور با مترو از راهپیمایی بازگشتیم دستگیری عاملان نزاع دسته جمعی در مینودشت eSIM در ایران؛ سیم‌کارت الکترونیکی چیست؟ تهدید ترامپ برای حمله دوم به ونزوئلا نانوایی‌ها به میادین تره‌بار می‌آیند! آزمون‌های وکالت و المپیاد کارکنان گمرک در موعد مقرر برگزار می شوند قصه یک خبر خوش که به «تراژدی» ختم شد؛ مسئولان این گزارش را بخوانند! حزب‌الله لبنان فراخوان تجمع اعتراضی صادر کرد تقویت همکاری در حوزه فیبر نوری و زیرساخت‌های هوش مصنوعی در اجلاس باکو فرصت ثبت‌نام در تکمیل ظرفیت پذیرش دوره‌های کارشناسی علمی کاربردی تمدید شد حذف یارانه ۵۰ درصد از یارانه بگیران | مجلس دست دولت را باز گذاشت نمایش فیلم‌تئاتر «تصویرسازان» در خانه هنرمندان ایران راه‌اندازی کارخانه فروسیلیس در الیگودرز هومن برق نورد در نقش بنی صدر؛ اولین عکس رونمایی شد

5

توضیح موگویی درباره «ماجرای جنگ»؛ برنامه با هماهنگی شعام منتشر شد

  • کد خبر : 135266
  • 05 آگوست 2025 - 22:47
توضیح موگویی درباره «ماجرای جنگ»؛ برنامه با هماهنگی شعام منتشر شد

جواد موگویی میزبان مصاحبه با عراقچی وزیر امور خارجه کشورمان در پاسخ به اطلاعیه معاونت سیما توضیح داد که پخش این قسمت نیز با هماهنگی و تایید «دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی» منتشر شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، جواد موگویی برنامه‌ای با عنوان «ماجرای جنگ» داشت که یک قسمت از آن از صداوسیما پخش شد و قسمت دوم یعنی مصاحبه با عباس عراقچی وزیر امور خارجه از پلتفرم «آن» عرضه و منتشر شد. روز گذشته صداوسیما در توضیحی عنوان کرد که پخش نشدن قسمت دوم «ماجرای جنگ» به دلیل انجام نشدن اصلاحات لازم در بخش‌هایی از برنامه بوده که بر اساس تأکید و دستور صریح «دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی»، حذف یا اصلاح آن برای پخش از صداوسیما الزامی بود.

حالا بعد از آن جواد موگویی که میزبان و گفتگوکننده این مصاحبه‌ها در برنامه «ماجرای جنگ» بوده است در توضیحاتی در صفحه اجتماعی خود این چنین نوشت:

«پس از تولید دو قسمت از برنامه «ماجرای جنگ»، برنامه طبق روند مرسوم به شبکه ۳ صداوسیما جهت پخش ارایه شد. قسمت اول (گفتگو با سردار وحیدی) پس از اعمال اصلاحیه‌های مدنظر صداوسیما پخش شد.

پس از ورود مستقیم ریاست سازمان در نظارت بر برنامه، علیرغم فرصت چندروز بازبینی قسمت دوم (دکتر عراقچی)، از سوی ریاست محترم هیچ اصلاحیه‌ای به سازندگان برنامه ارایه نشد.

سرانجام پس از تعلل چند روزه، با اطلاع به ریاست سازمان، تصمیم به ادامه پخش برنامه در فضای مجازی گرفتیم و قسمت دوم در هماهنگی و با تایید «دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی» منتشر شد.

جای تاسف است که مردم از تماشای گفتگوی وزیر خارجه از سیمای جمهوری اسلامی محروم شدند.

اما یک سوال ذهن مرا مشغول کرده!

اگر قرار به پخش در شبکه ۳ نبود، چرا هم‌اکنون اپلیکیشن «ایران صدا» متعلق به صداوسیما، صوت گفتگو را در صفحه خود منتشر کرده؟!

چرا از همان اول در شبکه ۳ منتشر نکردید؟! تا هم خودتان و هم میلیون‌ها مخاطب را به زحمت نیاندازید!

حال که با «صدای» وزیر خارجه مشکل ندارید، خب «تصویرش» را هم پخش کنید؟! چه اشکالی دارد؟!»

لینک کوتاه : https://avindaily.com/?p=135266

جویای نظرات شما هستیم

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین درج کامنت در آوین‌دیلی
  • کامنت‌های ارسالی شما، ابتدا توسط سردبیر آوینی ما بررسی خواهد شد.
  • اگر کامنت شما، حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.