آوین ویژه»

حضور کرمانشاه در جشنواره جهانی خوراک ۲۰۲۵ چین واکنش کره شمالی به نشست مقامات سئول و توکیو اروپایی‌ها دوباره به آسمان ایران بازمی‌گردند؟ مسابقات قرآنی صرفاً نمی‌تواند در کشف استعدادهای جوان موثر باشد فرود اضطراری پرواز ایروان به تهران در فرودگاه شهید مدنی تبریز هشدار جدی عراقچی درباره توهم اسرائیل بزرگ آمادگی برای واگذاری معادن و ایجاد واحدهای فراوری در پلدختر تعظیم صنعت خودرو به شاهکار جدید مرسدس بنز کبودی چشم ایلان ماسک حاشیه‌ساز شد ممنوعیت اجاره و خرید ملک برای اتباع غیرمجاز اسرائیل برای مقابله با فرار صهیونیست‌ها دست‌به‌دامن وعده‌های مالی شد تحریم‌های تازه‌ آمریکا علیه بخش نفت ونزوئلا تاکید رئیس جمهور بر تصمیم گیری درباره آب با نظر دانشگاهیان حضرت فاطمه زهرا(س) الگوی تعهد و ساده زیستی است پیشرفت ۷۵ درصدی ساخت خانه‌های کشتی ایذه و اندیمشک اربعین شهدای اقتدار خراسان رضوی در مشهد ضریح مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) گل‌آرایی شد «اعلام جنگ» رواندا علیه کنگو/ شورشیان «اِم‌۲۳» شهر گوما را تصرف کردند

14

بازیکن سابق پرسپولیس: ۵۰ درصد بدنم سوخته بود اما زنده ماندم!

  • کد خبر : 112033
  • 09 می 2025 - 16:31
بازیکن سابق پرسپولیس: ۵۰ درصد بدنم سوخته بود اما زنده ماندم!

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از خبرورزشی، حمید طاهرخانی که سال گذشته دچار سوختگی شده بود، پس از مدتها غیبت سرانجام در میادین فوتبالی آفتابی شد. طاهرخانی به تماشای بازی ذوب آهن اصفهان و مس رفسنجان نشست که به سود تیم اصفهانی به پایان رسید. بازیکن پرسپولیسی ذوب آهن در پایان این بازی در […]

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از خبرورزشی، حمید طاهرخانی که سال گذشته دچار سوختگی شده بود، پس از مدتها غیبت سرانجام در میادین فوتبالی آفتابی شد.

طاهرخانی به تماشای بازی ذوب آهن اصفهان و مس رفسنجان نشست که به سود تیم اصفهانی به پایان رسید.

بازیکن پرسپولیسی ذوب آهن در پایان این بازی در جمع خبرنگاران گفت: خدا را شکر هر چه که بود به خیر گذشت. یک سانحه آتش‌سوزی بود که به خیر گذشت. از اصحاب رسانه که پیگیر بودند، از مردم عزیز که دعا کردند و از باشگاه ذوب آهن، آقای ربیعی و خانواده‌ام هم خیلی ممنونم که همه‌جوره کنارم بودند. امیدوارم دیگر هیچ فوتبالیستی شاهد چنین اتفاقاتی نباشد.

طاهرخانی ادامه داد: وضعیتم خوب است. از دیروز به تمرینات اضافه شدم و یک روز است که با تیم دارم تمرین می‌کنم. مدتی به خاطر اینکه جلوی آفتاب نباید قرار می‌گرفتم نتوانستم به تمرینات بیایم. منتها از این هفته با تیم تمرین می‌کنم و ان‌شاءالله برویم برای فصل آینده.

طاهرخانی افزود: چون یک مصدومیت غیرقابل پیش‌بینی بود، سخت گذشت. انتظارش را نداشتم که چنین اتفاقی برایم بیفتد. به خاطر اینکه نتوانستم به تیم کمک کنم پیش خودم و آقای ربیعی و باشگاه ذوب آهن حس شرمندگی داشتم. پنجاه درصد بدونم سوخته بود منتها شدت آن در سطح دو و سه بود. به خاطر همین هم بود که به خیر گذشت.

بازیکن ذوب آهن درباره وضعیت آینده اش گفت: یک سال دیگر با تیم ذوب آهن قرارداد دارم. باید ببینیم من را برای فصل بعد می‌خواهند یا نه و اوضاع قرار است چطور پیش برود. 

لینک کوتاه : https://avindaily.com/?p=112033

جویای نظرات شما هستیم

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین درج کامنت در آوین‌دیلی
  • کامنت‌های ارسالی شما، ابتدا توسط سردبیر آوینی ما بررسی خواهد شد.
  • اگر کامنت شما، حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.