آوین ویژه»

رتبه دانشگاههای ایران در بین کشورهای اسلامی یازدهم شد؛ مالزی در صدر چند نکته مهم درباره تعطیلی کنسرت‌ها؛ موسیقی اندیشمند باید اجرا شود دولت حکم حذف یارانه ها را رسماً امضا کرد اطلاعیه مهم بورس درباره عرضه اولیه «بپویا» + عکس «رستاخیز» در هجدهمین جشنواره تئاتر خیابانی مریوان اجرا شد تغییر لحن جولانی درباره ایران: کشور بزرگ! تداوم تحرکات شهرک نشینان علیه فلسطینی‌ها در کرانه باختری حجم معاملات شمش طلا از مرز ۱۵.۳ تن گذشت رئیس دفتر رهبر انقلاب: کسانی که در بیت‌المال شنا می‌کنند باید جوابگوی مردم باشند ارکستر موسیقی ملی ایران به استقبال بهار رفت گفتگوی تکان‌دهنده بامصطفی نظری؛ آتش نشان حاضر در لحظات اول انفجار بندر پیگیری قتل دانشجوی دانشگاه تهران در مجلس/ سامانه هوشمند نظارتی در دانشگاه‌ها ایجاد می شود صدور هشدار زرد هواشناسی برای اهالی پایتخت توضیحات سخنگوی دولت درباره نرخ سوم بنزین پروژه‌های زیرساختی در توسعه گردشگری و اقتصاد «دیلم» موثر است پیام تسلیت استاندار خراسان رضوی به مناسبت درگذشت خواهر آیت‌الله مروی وزیر اقتصاد: آینده بورس امیدوارکننده است اردوغان:اقدام اسرائیل درباره سومالی لند، تلاش برای بی‌ثباتی آفریقا است

6

ربیعی:عدم استفاده از سیستم رادیویی برای بازی امروز قابل توجیه نیست

  • کد خبر : 110493
  • 03 می 2025 - 0:14
ربیعی:عدم استفاده از سیستم رادیویی برای بازی امروز قابل توجیه نیست

انزلی- سرمربی ذوب‌آهن با اشاره به بازی خوب دو تیم گفت: عدم استفاده از سیستم رادیویی برای بازی سنگین امروز قابل توجیه نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد ربیعی شامگاه جمعه در نشست خبری بازی ملوان و ذوب‌آهن ضمن تسلیت درگذشت بنیان‌گذار تیم ملوان بهمن صالح‌نیا اظهار کرد: شاهد بازی خوب، پرگل و با موقعیت‌های فراوان بودیم.

وی گفت: ملوان یکی از تیم‌های خوب فصل جاری با مهره‌های ارزشمند است که وجود یک نیمکت خوب مثل نورافکن، عبدی و تورانیان بسیار در جریان بازی کمک کننده است.

سرمربی ذوب آهن تصریح کرد: هدف‌گذاری ما تا بخشی از بازی خوب پیش رفت و در مدیریت و ایجاد موقعیت موفق بودیم و زمانی که زهر ملوان را گرفته بودیم و ۳ بر یک از ملوان جلو بودیم گل دوم را ضدحمله خوردیم و این یعنی از دست دادن توپ در در دقیقه ۸۴ که این موقعیت، ملوان و جو ورزشگاه را زنده کرد.

ربیعی افزود: جوی که در انزلی لذت‌بخش و پرشور است تیم را هدایت می‌کند و بر اثر همین شور، گل سوم را خوردیم اما انتظار داشتم با بازیکنان جایگزینم بازی را حفظ کنیم و اگر ۳ بر یک جلو نبودیم و این بازی مساوی نمی‌شد نتیجه خوبی بود اما وقتی جلو بودیم و تساوی شد نتیجه ناراحت‌کننده است.

وی با اشاره به بازی خوب ملوان بیان کرد: نتیجه اقدامات فنی در دو تیم، سبب‌ساز بازی جذاب و تماشاگرپسند بود که شش گل را به همراه داشت.

سرمربی ذوب آهن اضافه کرد: ضمن احترام به تیم داوران، بازی‌هایی که از لحاظ رقابتی به هم نزدیک هستند وجود var لازم است اما عدم استفاده از سیستم رادیویی برای بازی سنگین امروز قابل توجیه نیست لذا حضور داوران جوان مستلزم استفاده از تجهیزات برای قضاوت بهتر است.

ربیع ضمن خداقوت به هواداران و بازیکنان دو تیم
در پایان گفت: ایجاد انگیزه در هفته‌های آخر لیگ برای تیم‌هایی که نه شانس صعود دارند و نه سقوط، کاری دشوار است اما امیدوارم به درستی این مرحله را به پایان برسانیم.

لینک کوتاه : https://avindaily.com/?p=110493

جویای نظرات شما هستیم

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین درج کامنت در آوین‌دیلی
  • کامنت‌های ارسالی شما، ابتدا توسط سردبیر آوینی ما بررسی خواهد شد.
  • اگر کامنت شما، حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.