آوین ویژه»

تردد خودروها در آزادراه تهران شمال و جاده چالوس تا ساعت ۱۹ ممنوع است شهدای قرآنی جنگ ۱۲ روزه؛ چراغ روشن ایمان و فداکاری در مسیر الهی هستند حمایت شهرداری بوشهر از حوزه‌های ورزشی تداوم می‌یابد قیمت ارز‌های دیجیتال امروز دوشنبه ۱۵ دی ۱۴۰۴ / بیت کوین و اتریوم افزایش قیمت ثبت کردند ازیک استعفای جنجالی تا انتقاد به حمایتی که در حد چای و شیرینی بود رقیب ارزان‌قیمت آیفون و پرچمداران سامسونگ / افسانه گران بودن گوشی‌های باکیفیت به پایان رسیده است؟ شگفتی BYD؛ شارژ باتری در عرض ۹ دقیقه امانوئل ماکرون: حمله اسرائیل به بیروت غیر قابل قبول است بندر اشغالی «حیفا» زیر آتش موشک‌های سنگین حزب‌الله+ فیلم درگذشت شیخ‌القراء مسجد النبی «کوری اطلاعاتی» صهیونیست‌ها در غزه از ۱۵ سال پیش تاکنون بیانیه تشکل‌ها و مراکز دانشجویی لرستان در پی بیانات اخیر رهبر انقلاب همکاری تهران و ایروان در مسیر کریدور شمال به جنوب حمایت از تولید کنندگان استان بوشهر در دستور کار است دلیل تاخیر واریز یارانه نقدی فاش شد | دولت پزشکیان گردن نگرفت! دستیار پزشکیان خیال دهک‌های ۱ تا ۷ را آسوده کرد سردار نقدی: شکست آمریکا قطعی است/ آمریکایی‌ها توسری و موشک و پهپاد خوردند و فرار کردند جمع آوری معتادان متجاهر در دشتستان

7

چگونه اپلیکیشن‌های سلامت، اپل را از بازار بیرون راندند؟

  • کد خبر : 247542
  • 07 فوریه 2026 - 19:48
چگونه اپلیکیشن‌های سلامت، اپل را از بازار بیرون راندند؟

شرکت اپل طبق گزارش‌های داخلی، از عرضه سرویس اشتراکی و مبتنی بر هوش مصنوعی Health+ که قرار بود نقش یک «مربی مجازی» را ایفا کند، صرف‌نظر کرده است. این تصمیم که پس از تغییرات مدیریتی و تحت نظر ادی کیو اتخاذ شده، نشان‌دهنده تغییر استراتژی اپل از یک سرویس متمرکز به سمت ادغام تدریجی قابلیت‌های هوش مصنوعی در اپلیکیشن فعلی Health است.

تینا مزدکی_گزارشی در سال گذشته مدعی شده بود که اپل در حال کار بر روی یک سرویس جدید با نام Health+ مبتنی بر هوش مصنوعی است که می‌تواند بر اساس داده‌های سلامتی جمع‌آوری‌شده، پیشنهادهایی ارائه دهد و حتی از طریق دوربین آیفون، حرکات ورزشی را اصلاح کند. با این حال، آخرین شایعات حاکی از آن است که این شرکت از این تصمیم خود منصرف شده است.

چگونه اپلیکیشن‌های سلامت، اپل را از بازار بیرون راندند؟

چند ماه پس از آنکه اپل تیم‌های سلامت (Health) و تناسب اندام (Fitness) خود را به زیرمجموعه گروه «خدمات» (Services) به رهبری ادی کیو (Eddy Cue) منتقل کرد، این شرکت اکنون در حال دست کشیدن از سرویس Health+ است؛ زیرا کیو معتقد است اپل در این زمینه به اندازه کافی توان رقابتی ندارد.

بر اساس منابع داخلی، ادی کیو از اپل می‌خواست که با سرعت بیشتری حرکت کند و در حوزه تندرستی (Wellness) رقابت‌پذیرتر باشد، اما خدماتی مانند «Oura»، پیش از این فضا را اشباع کرده‌اند و طیف گسترده‌ای از ویژگی‌های سلامت‌محور را در سیستم‌عامل iOS ارائه می‌دهند.

بنابراین، اپل به جای راه‌اندازی رسمی سرویس Health+، ویژگی‌هایی را که پیش از این توسعه داده است، به تدریج به اپلیکیشن موجود Health اضافه خواهد کرد. به عنوان مثال، قابلیت ارائه توصیه‌ها بر اساس داده‌های کاربر احتمالاً در سال جاری عرضه خواهد شد، در حالی که یک چت‌بات سلامت مبتنی بر هوش مصنوعی نیز در آینده نزدیک قادر خواهد بود به سوالات مربوط به تندرستی پاسخ دهد.

منبع: gsmarena

۲۲۷۳۲۲

لینک کوتاه : https://avindaily.com/?p=247542

جویای نظرات شما هستیم

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین درج کامنت در آوین‌دیلی
  • کامنت‌های ارسالی شما، ابتدا توسط سردبیر آوینی ما بررسی خواهد شد.
  • اگر کامنت شما، حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.