آوین ویژه»

تهدید مراکز خصوصی به قطع قرارداد بیمه تامین اجتماعی بارش برف پاییزی در طرقبه معصومی: توسعه فضای آموزشی و تأمین نیروهای بیمارستان‌ها در اولویت است اظهارات سخنگوی دانشگاه آزاد درباره سرنوشت ریاست این دانشگاه محدودیت تردد شبانه در محور حاجی‌آباد – بندرعباس آمار شهدای غزه به ۴۵ هزار و ۲۵۹ نفر افزایش یافت تیغ بودجه به گلوی فرهنگیان و بازنشستگان رسید مهمانی امت احمد(ص) جشن بزرگ مردمی در کردستان بود رونمایی از ۲ آلبوم منتشر نشده محمدرضا شجریان در آستانه شب یلدا لزوم تعامل مستمر دو حوزه علمیه خراسان و نجف پزشکیان: وقتی کنار مردم باشیم، هیچ دشمنی توان ایستادگی ندارد تاکید رئیس دادگستری قم بر اجرای قانون ثبت معاملات اموال غیرمنقول درباره «شرور» اثر حاضر در جشن مستند؛ قصه یک پیرمرد بامزه و جذاب بدعهدی آمریکا و سقوط سهام ژاپن نظارت بر ۴۵ مجتمع خدمات رفاهی استان سمنان تشدید می‌شود حماس برای روزهای جمعه، شنبه و یکشنبه فراخوان داد «رعنا» از ایتالیایی‌ها جایزه گرفت آغاز به کار جشنواره «سینماحقیقت» با اکران ۳۲ فیلم

15

ساپینتو اصلا آل‌کثیر را نمی‌خواست!

  • کد خبر : 132863
  • 30 جولای 2025 - 22:28
ساپینتو اصلا آل‌کثیر را نمی‌خواست!

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از خبر ورزشی، ریکاردو ساپینتو، سرمربی استقلال، سکوت خود را در خصوص وضعیت نابسامان نقل و انتقالات تابستانی و فضای اطراف باشگاه شکست و به شدت از شرایط موجود انتقاد کرد. ساپینتو که در اردوی آمادگی تیم در ترکیه به سر می‌برد، از عدم جذب بازیکنان جدید و همچنین […]

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از خبر ورزشی، ریکاردو ساپینتو، سرمربی استقلال، سکوت خود را در خصوص وضعیت نابسامان نقل و انتقالات تابستانی و فضای اطراف باشگاه شکست و به شدت از شرایط موجود انتقاد کرد.

ساپینتو که در اردوی آمادگی تیم در ترکیه به سر می‌برد، از عدم جذب بازیکنان جدید و همچنین برخی اظهارنظرهای داخلی که باعث برهم خوردن آرامش تیم می‌شود، ابراز ناخرسندی کرد.

ساپینتو با اشاره به اینکه مهم‌ترین مسئله در حال حاضر، حفظ آرامش تیم است، گفت: بعضی افراد، از جمله سخنگوی باشگاه، با اظهارنظرها و مصاحبه‌هایشان تلاش می‌کنند این فضای آرام را برهم بزنند. وی همچنین از درز اطلاعات محرمانه باشگاه، از جمله ایمیل‌های شخصی و بخشی از لیست بازیکنان، به بیرون به شدت انتقاد کرد و آن را “غیرقابل قبول” خواند.

سرمربی استقلال در خصوص جدایی سید حسین حسینی، دروازه‌بان ملی‌پوش، توضیح داد: ما نمی‌توانیم به حسینی بی‌احترامی کنیم و زحمات او را نادیده بگیریم. او کاپیتان این تیم بود و بازیکن بزرگی با سابقه طولانی در این باشگاه است. ساپینتو فاش کرد که قصد داشته دو دروازه‌بان شماره یک داشته باشد که یکی از آن‌ها حسینی باشد، اما به دلیل فضای منفی اطراف او در هیئت مدیره و کادر فنی، تصمیم گرفت او را رها کند تا با آرامش فوتبالش را ادامه دهد.

در مورد جذب عیسی آل‌کثیر نیز، ساپینتو تاکید کرد که از ابتدا با جذب او موافقت نکرده بود و اگر از مخالفت هواداران اطلاع داشت، به احترام آن‌ها این موضوع را پیگیری نمی‌کرد. او به ورزش سه گفت: اگر از ابتدا می‌دانستم، به احترام هواداران به او فکر نمی‌کردم. وی همچنین از سخنگوی باشگاه خواست تا مدرک امضای او برای تایید جذب بازیکنان را ارائه دهد و تاکید کرد که تنها رئیس باشگاه و او مجاز به صحبت در مورد مسائل تیم هستند.

ساپینتو از شرایط اردو در ترکیه ابراز رضایت نکرد و گفت: زمین‌ها و امکانات مطلوب نبودند. وی همچنین پنجره نقل و انتقالات تابستانی را “بدترین پنجره نقل و انتقالات در کل دوران مربیگری‌ام” توصیف کرد و ابراز نگرانی عمیق خود را از این وضعیت که تنها حدود ۱۰ روز تا آغاز فصل و سوپرجام فرصت باقی است، ابراز داشت.

ساپینتو در پایان گفت: واقعاً نمی‌دانم مقصر کیست، اما این دیگر مهم نیست چون باید هر چه سریع‌تر با این وضعیت کنار بیاییم.

لینک کوتاه : https://avindaily.com/?p=132863

جویای نظرات شما هستیم

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین درج کامنت در آوین‌دیلی
  • کامنت‌های ارسالی شما، ابتدا توسط سردبیر آوینی ما بررسی خواهد شد.
  • اگر کامنت شما، حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.