آوین ویژه»

پخش رایگان انیمیشن ۵۰میلیون دلاری؛ گربه‌ای که موی کارگردان را سفید کرد رد پای قیمت مصالح در تورم اجاره مسکن قیمت دلار رسمی اعلام شد (۱۰ آذر ۱۴۰۴) مدیران استانی باید برای رشد اقتصادی برنامه عملیاتی ارائه دهند تداوم بارش‌های شدید در گیلان؛ دریای خزر طوفانی شد سردار پاکپور: سطح آمادگی سپاه نسبت به جنگ ۱۲ روزه به‌مراتب بالاتر است همایش ملی فقه و اخلاق فراخوان مقاله داد مکالمه «پر تنش» میان وزیر صهیونیست و نماینده آمریکا «زرشک» محصولی اقتصادی و سودآور برای باغداران لرستانی بحران فکری جدی است، باید به جوانان بیاموزیم تفکرشان را از قرآن بگیرند البرغوثی: عادی‌سازی با قزاقستان نشانه شکست تلاش منطقه‌ای تل آویو است کاهش ۸ میلیون یارانه‌بگیر در ۱۰ ماه؛ چه کسانی حذف شدند؟ انتصاب سه عضو جدید هیئت مدیره بیمه سلامت پایتخت یمن هدف حمله هوایی قرار گرفت ویرانی‌های گسترده غزه طی ۱۵ ماه جنگ خونین جوانان سرمایه‌ معنوی و اراده‌ معطوف به آینده یک ملت هستند درخواست برادر امیرمحمد خالقی از دستگاه قضایی ۴۱۶ هزار سهام‌داران در هفته اول خرداد در بورس فعال بودند

6

مستندی درباره تخلف در آزمون دستیاری نداشتیم

  • کد خبر : 116362
  • 01 ژوئن 2025 - 19:18
مستندی درباره تخلف در آزمون دستیاری نداشتیم

مشاور عالی و جانشین وزیر بهداشت با تاکید بر اینکه تاکنون هیچ مستندی در مورد تخلف در آزمون دستیاری نداشتیم، گفت: من نگرانم که اعتراض به آزمون به صورت یک شغل درآید.


دریافت
26 MB

به گزارش خبرنگار مهر، علی جعفریان با اشاره به ابهامات مطرح شده در مورد پنجاه و دومین آزمون دستیاری پزشکی گفت: من به دوستانی که در آزمون امسال شرکت کرده‌اند اطمینان خاطر می‌دهم که نتیجه تلاش‌های آن‌ها به دست آمده و نگران نباشند.

وی اظهار کرد: بحث‌هایی که در فضای مجازی مطرح شد عمدتاً معطوف به این بود که چرا تعداد افرادی که نمره بالای ۵۰۰ دارند، افزایش یافته و مغلطه آن‌ها این بود که نتیجه آزمون امسال را با سال گذشته که آزمون به صورت غیرعادی سخت بوده مقایسه می‌کنند.

مشاور عالی و جانشین وزیر بهداشت با بیان این‌که در فضای مجازی نسبت‌های نادرستی نسبت به مسئولین وزارت بهداشت مطرح شد، گفت: حتی اظهار کردند مسئولین ارشد وزارت بهداشت محرز بودن تخلف را تایید کرده و حتی تاریخ آزمون مشخص کرده‌اند؛ در صورتی که هیچ‌یک از این مسائل درست نیست.

جعفریان افزود: من نگرانم که اعتراض به آزمون به صورت یک شغل درآید؛ چون هیچ آزمونی نیست که در وزارت بهداشت برگزار شود و یک فضای عجیبی بعد از آن ایجاد نشود. بالاخره در هر آزمونی یک عده نمره می‌آورند و یک عده نمی‌آورند.

وی با تاکید بر این‌که تاکنون هیچ مستندی در مورد تخلف در آزمون دستیاری نداشتیم، گفت: یکی دو مرتبه‌ای که تخلف شده بود و آزمون ابطال شد، مستندات تخلف موجود بود و روز قبل از آزمون یک نفر عنوان کرده بود که سوالات آزمون دست من است و وزارتخانه با آن برخورد و آزمون را ابطال کرد.

لینک کوتاه : https://avindaily.com/?p=116362

جویای نظرات شما هستیم

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین درج کامنت در آوین‌دیلی
  • کامنت‌های ارسالی شما، ابتدا توسط سردبیر آوینی ما بررسی خواهد شد.
  • اگر کامنت شما، حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.