آوین ویژه»

ادامه رالی قدرتمند طلا در بحبوحه تنش‌های تجاری آمریکا و چین ورزش ابزاری برای تقویت همدلی و معرفی ظرفیت‌های خراسان جنوبی رئیس هیئت ترای اتلون مازندران انتخاب شد دسترسی نابرابر به اینترنت، عامل اصلی انواع محرومیت‌ها / مرجعیت رسانه‌ای با اینترنت ویژه سقوط می‌کند وزیر خارجه آلمان: آنچه در غزه اتفاق می‌افتد یک کابوس انسانی است واکنش وزیر ارشاد به حواشی برکناری رئیس سازمان سینمایی: تکذیب می‌کنم نسخه اروپایی برای نجات کارگران پیدا شد؛ جامعه کارگری حسابی استقبال کرد نامه نگران‌کننده قطعه‌سازان به شعام: پول نرسد، تولید می‌خوابد هوای ۹ شهر خوزستان در وضعیت قرمز و نارنجی؛ هشدار به گروه‌های حساس جامعه بدون پول نقد/ تحولی دیجیتال در سیستم‌های مالی برنامه راهبردی و عملیاتی لرستان نهایی و تصویب شد فرانسه: کشورهای اروپایی به تعهدات خود در قبال تهران عمل کرده‌اند! عملیات برداشت سازه‌های کارگاهی حریم تئاترشهر آغاز شد  شورای صنفی دانشجویان دانشگاه تهران خواستار استانداردهای ایمنی شد دادرس: باد شدید فردا گیلان را در بر می‌گیرد استقبال محمدزاده از مشاور سیاسی رئیس جمهور در جلفا بحران نیروی انسانی کارآمد در آینده ایران وقتی کاغذ تنها می‌ماند؛ از منچوری تا یک قاب در مجلس

16

داروخانه ها از دوشنبه بابت خرید دارو «چک» نمی دهند!

  • کد خبر : 232195
  • 04 ژانویه 2026 - 11:11
داروخانه ها از دوشنبه بابت خرید دارو «چک» نمی دهند!

انجمن داروسازان ایران، ۱۵ دی ماه ۱۴۰۴ را آخرین مهلت داروخانه ها برای عدم خرید چکی دارو از شرکت های پخش اعلام کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، هیئت مدیره انجمن داروسازان ایران، در نامه‌ای که ۲۸ آذر ۱۴۰۴ خطاب به محمدرضا ظفرقندی وزیر بهداشت، نوشتند؛ عنوان کردند که در صورت عدم تصحیح قرارداد بیمه‌ها با داروخانه‌ها، این مؤسسات از ۱۵ دی ۱۴۰۴،‬ از صدور چک در قبال فاکتورهای خرید دارو از شرکت‌های پخش، معذور و پرداخت صورتحساب‌های شرکت‌های پخش دارو را منوط و معطوف به اصلاح قرارداد و وصول نظام مند مطالبات خود از سازمان‌های بیمه گر خواهند نمود.

هادی احمدی عضو هیئت مدیره انجمن داروسازان ایران، در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: داروخانه‌ها دو درخواست مهم دارند، نخست؛ پرداخت‌ها منظم شود و دوم؛ قرارداد با بیمه‌ها اصلاح شود.

وی با عنوان این مطلب که هنوز پاسخی از سوی وزیر بهداشت در واکنش به نامه انجمن داروسازان دریافت نکرده ایم، افزود: از روز دوشنبه ۱۵ دی ماه ۱۴۰۴، داروخانه‌ها دیگر در قبال خرید دارو از شرکت‌های پخش، چک صادر نخواهند کرد و خریدها به صورت اعتباری خواهد بود.

مدیر روابط عمومی انجمن داروسازان ایران ادامه داد: یکی از مزایای خرید اعتباری برای داروخانه‌ها، این خواهد بود که حداقل چک‌های آنها برگشت نمی‌خورد تا جنبه کیفری پیدا کند.

احمدی تاکید کرد: اگر شرکت‌های پخش نخواهند به داروخانه‌ها به شکل اعتباری دارو بفروشند، دچار تخلف شده اند.

لینک کوتاه : https://avindaily.com/?p=232195

جویای نظرات شما هستیم

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین درج کامنت در آوین‌دیلی
  • کامنت‌های ارسالی شما، ابتدا توسط سردبیر آوینی ما بررسی خواهد شد.
  • اگر کامنت شما، حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.