آوین ویژه»

رحمتی در گفتگو با فردوسی‌پور: تا ۱۰ سال آینده مربی استقلال نمی‌شوم در پدیده‌های نوظهور مانند ارز دیجیتال، حقوق مردم مورد توجه قرار نگرفته است تغییرات نظارتی در دستور کار بورس قرار گرفت بورس تهران دوباره سبز شد / هیجان بازار بالا گرفت ۳ تغییر مهم در انتخاب نامزدهای گلدن گلوب پس از تحولات اخیر لزوم تربیت نسل جدید با فرهنگ شهید و شهادت برای حفظ ارزش‌های انقلاب «واشنگتن» خواستار پایان واردات انرژی عراق از ایران شد برف‌روبی جاده تفرش به فراهان محبوبی: محور مهاباد- بوکان تا سه شنبه مسدود است وزیر خارجه عراق: آمریکا از ما نخواسته روابط با ایران را قطع کنیم بورس تحصیلی خارج از کشور فعال نشد؛ فرصت مطالعاتی ۶ ماهه ادامه دارد برنامه ۵ ساله میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ۴ استان بررسی شد متقاضیان دریافت فوری سکه بخوانند | فرق پیش فروش با حراج سکه هجرتی بی‌بازگشت؛ روایت سفر حضرت معصومه(س) از مدینه تا قم انتقاد از عدم تخصیص مناسب آب سد « معشوره» به دلفان لطفی پور: عملیات روکش آسفالت محور اسالم – خلخال آغاز شد افزایش ۵۰ درصدی پرواز فرودگاه‌های بیرجند و طبس در ایام نوروز آیت‌الله دژکام: کمبود مربی، چالش اصلی فعالیت‌های قرآنی در فارس است

4

الحوثی: اعزام ناو دوم آمریکا، اعتراف واشنگتن به شکست است

  • کد خبر : 91312
  • 23 مارس 2025 - 2:18
الحوثی: اعزام ناو دوم آمریکا، اعتراف واشنگتن به شکست است

رهبر انصارالله یمن با کنایه به دستور دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا برای اعزام یک ناو دیگر به خاورمیانه گفت که این اقدام نشانه شکست واشنگتن در رویارویی با یمنی هاست.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه المسیره، سید عبدالملک الحوثی رهبر انصارالله یمن در واکنش به دستور ترامپ برای اعزام یک ناو هواپیمابر دیگر به خاورمیانه گفت: اعلام آمریکا درباره اعزام ناو هواپیمابر دوم به منطقه، گواهی بر شکست ناو هواپیمابر “ترومن” است.

وی تأکید کرد: آمریکا دیگران را با ناوهای هواپیمابرش می‌ترساند، اما در رویارویی با یمن این ناوها ممکن است به باری بر دوشش تبدیل شوند.

سید الحوثی تصریح کرد: آمریکا در گذشته با یک ناو هواپیمابر، قدرت‌های بزرگ را تهدید می‌کرد، اما در برابر یمن، خود به شکستش اعتراف کرده است.

سخنان الحوثی پس از آن بیان می‌شود که پایگاه خبری پولیتیکو گزارش داد: دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا دستور اعزام دومین ناو هواپیمابر به خاورمیانه را صادر کرده است.

به گفته مقامات آمریکایی، وزیر دفاع ایالات متحده همچنین به گروه ناو هواپیمابر هری اس. ترومن دستور داده تا یک ماه دیگر در دریای سرخ باقی بماند.

پولیتیکو اعلام کرد: ناو هواپیمابر کارل وینسون به همراه ناوشکن‌های همراه خود طی هفته‌های آینده به گروه ناوهای آمریکایی در منطقه خواهد پیوست.

ناو کارل وینسون از اقیانوس آرام به سوی خاورمیانه حرکت خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://avindaily.com/?p=91312

جویای نظرات شما هستیم

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین درج کامنت در آوین‌دیلی
  • کامنت‌های ارسالی شما، ابتدا توسط سردبیر آوینی ما بررسی خواهد شد.
  • اگر کامنت شما، حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.