آوین ویژه»

شکار پهپاد جاسوسی «EVO MAX» رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه حضور سردار فدوی جانشین فرمانده کل سپاه در مراسم خاکسپاری سردار سلامی رهبر معظم انقلاب: خونی که در راه حق ریخته شود هدر نمی‌رود / شهید سلیمانی ایران را حرم اطلاق می‌کرد گم شدن ۱ میلیون تن برنج شدنی است؟ برگزاری دومین نشست کمیته دستمزد/ اعلام آمادگی کارفرمایان برای ساخت مسکن کارگران معاون وزیر کشاورزی: کالا زیاد است؛ مردم توان خرید ندارند مذاکرات ایران و آمریکا؛ روح تازه‌ای به اقتصاد کشور دمیده شد حملات رژیم صهیونیستی به سوریه با استفاده از موشک‌های جدید تجربه متفاوت کاربران آیفون از واتساپ / پشتیبانی از تصاویر زنده! ماموستا رستمی: عزت و کرامت انسان‌ها برگرفته از نور قرآن کریم است رئیس جمهور قرچک را به مقصد ورامین ترک کرد رضا مردانی مدیرکل هنرهای نمایشی شد هواشناسی: فردا یک موج بارشی جدید از غرب وارد کشور می‌شود زمان برگزاری هفدهمین دوره المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی اعلام شد حمله پهپادی مقاومت عراق به یک «هدف مهم» در فلسطین اشغالی ایستاده در مسیر «ابوذر» ویترین تسنیم شماره ۸۵۱ پیام‌های سفر لاریجانی برای دوست و دشمن

7

کارکنان «صدای آمریکا» به مرخصی فرستاده شدند

  • کد خبر : 86912
  • 16 مارس 2025 - 2:19
کارکنان «صدای آمریکا» به مرخصی فرستاده شدند

در راستای اجرای دستور رئیس جمهور آمریکا مبنی بر تغییر در ساختار دولت این کشور، کارکنان شِبه رسانه «صدای آمریکا» به مرخصی فرستاده شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری آسوشیتد پرس، دولت دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا امروز شنبه شروع به کاهش گسترده برنامه‌های «صدای آمریکا» و دیگر برنامه‌های دولتی کرد، زیرا رئیس‌جمهور به تلاش خود برای تغییر در ساختار دولت ادامه داده است.

بر اساس اعلام این خبرگزاری، صبح امروز شنبه، «کاری لیک»، فرماندار مغلوب ایالت آریزونا و نامزد سنای ایالات متحده که ترامپ او را مشاور ارشد «آژانس رسانه های جهانی» در این کشور معرفی کرد، در پیامی در رسانه اجتماعی خود در ایکس خبر داد که کارکنان باید ایمیل خود را بررسی کنند.

این موضوع همزمان با اعلامیه هایی بود که کارکنان صدای آمریکا را در مرخصی اداری الزامی با حقوق قرار داده است.

برخی رسانه ها مانند رویترز هم اعلام کردند که اقدام دولت آمریکا در این خصوص به نوعی عملا نشان از تعطیل شدن این شِبه رسانه دارد.

این در حالیست که ایلان ماسک، میلیاردر مشهور آمریکایی و وزیر بهره‌وری در دولت دونالد ترامپ، رئیس جمهور این کشور پیشتر در پیامی در رسانه اجتماعی خود در «ایکس» با طعنه به شِبه رسانه موسوم به «رادیو آزاد اروپا» نوشته بود: اروپا اکنون آزاد است (بدون احتساب دموکراسی خفه کننده). سلام؟؟ دیگر کسی به آنها (رادیو فردا، صدای آمریکا، رادیو آزاد اروپا و …) گوش نمی‌دهد. چپ‌های افراطی دیوانه در حالیکه در سال یک میلیارد دلار از پول مالیات دهندگان آمریکا را آتش می‌زنند، با خودشان حرف می زنند (مخاطب ندارند).

وزیر بهره‌وری در دولت دونالد ترامپ، اضافه کرد: آنها باید تعطیل شوند.

لینک کوتاه : https://avindaily.com/?p=86912

جویای نظرات شما هستیم

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین درج کامنت در آوین‌دیلی
  • کامنت‌های ارسالی شما، ابتدا توسط سردبیر آوینی ما بررسی خواهد شد.
  • اگر کامنت شما، حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.