آوین ویژه»

سیگنال مذاکرات بر بازار ارز | شرط ریزش قیمت دلار اعلام شد بالاترین نسبت طلاق به ازدواج در ایران رقم خورد؟ گزارش‌ها از ناآرامی‌های امروز ملک‌شاهی ایلام تشکیل قرارگاه زندگی با قرآن در ماه مبارک رمضان معرفی الگوهای ملموس از بانوان موفق و اثرگذار در جامعه ضروری است ارسال نخستین کاروان مردمی پویش ایران همدل از گناوه اعزام بیش از ۶ هزار زائر قزوینی به حرم امام خمینی(ره) بارش شدید برف در ۸ محور گیلان؛ تردد جریان دارد نیروگاه نکا برای تولید پایدار انرژی آماده است/مدیریت مصرف ضروری است ترفند فرانسه برای کمک نظامی به تل آویو چگونه است؟ ترددها در مرز مهران به ۲ میلیون و ۴۱۰ هزار نفر رسید استقبال از پیکر شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس در قوچان نخستین واکنش سوریه به ادعاهای گستاخانه نتانیاهو امام سجاد(ع) در حفظ و تداوم نهضت عاشورا نقشی راهبردی داشت داوری آثار جشنواره فیلم فجر از منظر سواد رسانه‌ای ۱۲ نفر در انفجار کارخانه مواد منفجره در ترکیه کشته شدند انسداد ۸ سایت فاقد مجوز فروش بلیت الکترونیکی هواپیما ترامپ: ایران با فروش نفت ثروتمند شد

7

ویدئوی جدید قسام از اسرای اسرائیلی+فیلم

  • کد خبر : 77296
  • 01 مارس 2025 - 20:16
ویدئوی جدید قسام از اسرای اسرائیلی+فیلم

قسام شاخه نظامی حماس ویدیوی جدیدی در مورد اسرای اسرائیلی در غزه منتشر کرده است.


دریافت
14 MB

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از قدس الاخباریه، قسام شاخه نظامی حماس ویدیوی جدیدی در مورد اسرای اسرائیلی در غزه منتشر کرده است.

در این ویدیو، اسرای اسرائیلی که هنوز در غزه مانده‌اند از تل آویو می‌خواهند تفاوتی بین خانواده‌های اسرای اسرائیلی قائل نشوند و همه را آزاد کند.

آن‌ها در پیام خود تاکید کردند: زندگی ما را اینجا نابود نکنید.

یکی از اسرای اسرائیلی می‌گوید خوشحال است که برادرش فردا آزاد می‌شود اما این به هیچ وجه منطقی نیست که بین خانواده‌های اسرائیلی تفاوت قائل می‌شوند.

او از برادرش که اخیرا آزاد شد، می‌خواهد سلامش را به خانواده‌ برساند و از آن‌ها می‌خواهد به تظاهرات ادامه دهند و از کابینه نیز می‌خواهد وارد مرحله دوم توافق شود تا همه اسرا بازگردند.

این اسیر می‌گوید: ما می‌خواهیم به خانه بازگردیم و دیگر جنگ بس است.مرحله دوم و سوم توافق را امضا کنید. آیا می خواهید که برادرم آزاد شود و من و دیگران در اسارت بمانیم؟ چند نفر دیگر می خواهید که کشته شوند؟ پس از یک سال و نیم چکار می کنید؟ برای شما مهم نیست چه کسی کشته می شود؟ نتانیاهو بس است. اگر اندک وجدانی داشته باشی توافق را امضا خواهی کرد. من نمی خواهم اینجا بمانم. مرا آزاد کنید.

لینک کوتاه : https://avindaily.com/?p=77296

جویای نظرات شما هستیم

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین درج کامنت در آوین‌دیلی
  • کامنت‌های ارسالی شما، ابتدا توسط سردبیر آوینی ما بررسی خواهد شد.
  • اگر کامنت شما، حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.