آوین ویژه»

پیشرفت مراکز حوزوی در تحقیق و پژوهش چشمگیر است مهلت یک‌ماهه استاندار کهگیلویه و بویراحمد برای ساماندهی جمعه‌بازار پیشنهادهایی برای ارتقا حکمرانی در آستانه عصر جدید فناوری و تعامل منطقه ۱۸ کیلومتر از پروژه قطعه ۴ باند دوم «کبودرآهنگ -قیدار – سلطانیه» به بهره برداری رسید «ترامپ» رسما رییس‌جمهور آمریکا شد+ فیلم هرگونه تفرقه‌افکنی در صفوف مسلمانان محکوم می‌شود خبر مهم از استخدام جدید آموزش و پرورش | ۳۰ هزار متقاضی آماده باشند مطالعات آبخیزداری و آبخوان‌داری در کردستان تقویت می‌شود پرواز پهپاد اسرائیلی بر فراز جنوب لبنان+ فیلم بازدید وزیر میراث‌ فرهنگی از نمایشگاه توانمندی‌های تولیدی و اقتصادی قم کارآفرینی بانوی مددجوی کمیته امداد برای ۸ نفر برگزاری گسترده‌ترین یادواره شهید سلیمانی و شهدای اقتدار در اعتکاف پیگیری افزایش مبادلات اقتصادی آبادان با عراق تجارت ایران و چین روی ریل توسعه ؛‌ بندر خشک آپرین میزبان قطار کانتینری زن در اندیشه غربی کالا و شیء است؛ جامعه پروری زنان در اندیشه دینی قیمت دلار امروز سر به فلک کشید (۲ مهر ۱۴۰۴) جامعه دانشگاهی ایران پر ستاره و مصمم به توسعه علمی و پایدار است سازمان جهانی بهداشت: تمام گذرگاه‌های نوار غزه باید بازگشایی شود

11

بهره مندی از قرآن کریم «رزق» ماه رمضان است

  • کد خبر : 81055
  • 07 مارس 2025 - 6:14
بهره مندی از قرآن کریم «رزق» ماه رمضان است

شاهرود- نماینده مردم استان سمنان در خبرگان رهبری با بیان اینکه بهره مندی از قرآن کریم «رزق» ماه رمضان است، گفت: تلاوت یک آیه از قرآن در این ماه ثواب کل قرآن را دارد.

آیت الله سید مهدی میرباقری شاهرودی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه بهره‌مندی از قرآن کریم در ماه رمضان با ماه‌های دیگر متفاوت است؛ ابراز کرد: تلاوت یک آیه از قرآن کریم اندازه تمام تلاوت قرآن کریم ثواب دارد و این فرصت استثنایی برای تلاوت کلام الله مجید محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه یکی از رزق‌های ماه رمضان که انسان با همه وجود باید دنبال آن باشد تا از آن محروم نشود، قرآن کریم است؛ افزود: به همه مؤمنان توصیه می‌شود که تلاوت قرآن را در این ماه به یاد داشته باشند.

عضو خبرگان رهبری با بیان اینکه خداوند در ماه رمضان قرآن را نازل کرده است؛ گفت: اگر کسی مسیر را درست کند و بتواند به باطن ماه رمضان راه پیدا کند، درهای قرآن به روی او گشوده خواهد شد و این مسیر بهره‌مندی است.

آیت الله میرباقری شاهرودی با بیان اینکه بهره‌مندی از قرآن کریم در ماه رمضان با ماه‌های دیگر متفاوت است؛ گفت: حضرت محمد (ص) در خطبه شعبانیه فرمودند تلاوت یک آیه در ماه رمضان ثواب کل قرآن را دارد و این نشان از عظمت ماه رمضان دارد.

وی با بیان اینکه رزق قرآن در اختیار انسان قرار می‌گیرد، اگر کمی مراقبه و نزدیکی داشته باشد؛ افزود: انسان می‌تواند در ماه رمضان به قرآن نزدیک و به حقایق قرآن کریم راه پیدا کند و لذا باید از فرصت ماه رمضان به خوبی بهره‌گیری کرد.

لینک کوتاه : https://avindaily.com/?p=81055

جویای نظرات شما هستیم

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین درج کامنت در آوین‌دیلی
  • کامنت‌های ارسالی شما، ابتدا توسط سردبیر آوینی ما بررسی خواهد شد.
  • اگر کامنت شما، حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.