آوین ویژه»

یوسفعلی‌زاده: ملت ایران گوش به سخنان دشمن نمی‌دهد ۷ درصد از تورم سالانه ناشی از عملکرد بانک آینده بود یارانه بگیران باید بدانند؛ دولت عقب نشینی نمی کند ایران به‌صورت مکرر اعلام کرده که به دنبال سلاح هسته‌ای نیست برگزاری نمایشگاه پاییزه «مهرِِبازار» «فروید» در تالار مولوی دیده می‌شود تراکتوری‌ها نرده‌های آزادی را شکستند! فوری | احکام جدید همسان سازی حقوق بازنشستگان صادر شد احداث ۶۰ کیلومتر بزرگراه در استان اردبیل حاجی بابایی: هدفمند کردن ارز ترجیحی گام مثبت دولت است مقام دولت ترامپ: اخراج گسترده مهاجران ادامه می‌یابد وزش باد شدید و کاهش کیفیت هوا در خراسان شمالی پیش‌بینی شد مبلغ همسان سازی بازنشستگان را راضی نکرد | آن ها باز هم به خیابان آمدند دیدار پزشکیان با کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست «خانه دختران ایران» ارزش سهام عدالت ۵۰۰ هزار تومانی ها اعلام شد (۱۴ آبان) تیزر اجلاس پیرغلامان و خادمان حسینی منتشر شد نوسان در بازارهای ایران | از صعود بورس تا ریزش طلا و جهش دلار مجلس ترحیم همسر آیت الله سیستانی در تهران

4

وزیر اطلاعات:امنیت کشور مرهون همکاری مردم و مسئولان است

  • کد خبر : 76615
  • 28 فوریه 2025 - 18:24
وزیر اطلاعات:امنیت کشور مرهون همکاری مردم و مسئولان است

زاهدان- وزیر اطلاعات: امنیت کشور مرهون همکاری مردم و مسئولان است و هوشیاری و اتحاد در برابر توطئه‌های دشمن ضروری است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، حجت‌الاسلام سید اسماعیل خطیب، در سفر به زاهدان گفت: دشمنان همواره در طول تاریخ انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی، در فتنه‌گری و توطئه‌آفرینی تلاش کرده‌اند، امروز نیز شاهدیم که اگر اقدامات ناامنی‌آفرین صورت می‌گیرد، این اقدامات از سوی عوامل وارداتی است که به این مردم و این منطقه تعلق ندارند.

وزیر اطلاعات تاکید کرد: من به عنوان وزیر اطلاعات، از مردم شریف و مسئولان این منطقه تشکر می‌کنم که همواره در حفظ امنیت و آرامش کشور نقش مهمی ایفا کرده‌اند، امنیت کشور مرهون تلاش‌ها و همکاری‌های شما است.

وی با تأکید بر هوشیاری و اتحاد مردم در مقابل توطئه‌های دشمن، اظهار کرد: دشمنان از هر فرصتی برای ایجاد اختلاف و ناامنی استفاده می‌کنند، اما مردم ایران با هوشیاری و وحدت، همواره در مقابل این توطئه‌ها ایستاده‌اند، ما باید بیش از پیش مراقب باشیم و اجازه ندهیم دشمنان از عوامل خارجی برای ایجاد آشوب استفاده کنند.

وزیر اطلاعات با اشاره به اهمیت امنیت و آرامش در منطقه سیستان و بلوچستان، گفت: امنیت و آرامش در این منطقه از اهمیت بالایی برخوردار است، ما باید با همکاری مردم و مسئولان محلی، امنیت را تقویت کنیم و اجازه ندهیم، دشمنان از این منطقه به عنوان پایگاهی برای ایجاد ناامنی استفاده کنند.

وی افزود: وزارت اطلاعات با تمام توان در حال رصد و مقابله با هرگونه اقدام ناامنی‌آفرین است، ما از هیچ تلاشی برای حفظ امنیت کشور و آرامش مردم دریغ نخواهیم کرد.

وی در پایان با تأکید بر لزوم ادامه همکاری‌ها، گفت: ما باید با همکاری و هم‌بستگی، امنیت کشور را حفظ کنیم و اجازه ندهیم دشمنان به اهداف شوم خود دست یابند. با توکل بر خدا و همکاری مردم، قطعاً موفق خواهیم شد.

وی خاطرنشان کرد: این سفر با هدف بررسی وضعیت ظرفیت و چالش‌های استان و تقویت همکاری‌های امنیتی انجام شده و طی آن، لزوم هوشیاری و اتحاد در مقابل توطئه‌های دشمن تأکید شد.

لینک کوتاه : https://avindaily.com/?p=76615

جویای نظرات شما هستیم

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین درج کامنت در آوین‌دیلی
  • کامنت‌های ارسالی شما، ابتدا توسط سردبیر آوینی ما بررسی خواهد شد.
  • اگر کامنت شما، حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.