آوین ویژه»

طراحی دشمن بر ناامید کردن مردم ما متمرکز است تاکید مجدد وزیر اقتصاد بر حمایت از بهبود بازار سرمایه توافق پرسپولیس با مربی بدنساز مشهور «گولان»: نتانیاهو نباید حتی یک روز دیگر در قدرت بماند آخرین جزئیات از وام فرزند آوری و ازدواج | مجرد های دم بخت بخوانند تاریخ انتشار «آتش نهان» پرواز همای مشخص شد گوشت تاریخ‌مصرف‌گذشته مغولی به‌زودی تعیین تکلیف می‌شود «محفل»؛ ستاره‌سازی با هزینه‌ای ناچیز در دنیای میلیون دلاری فرودگاه بین‌المللی اصفهان پس از 34 روز بازگشایی می‌شود زلنسکی: خواهان تضمین‌های امنیتی ۳۰ تا ۵۰ ساله هستیم ۶ میلیون تومان سود سهام عدالت برای ۱ میلیونی ها + جدول ۵۴ کشته و ۱۵۸ زخمی در حمله به بازاری شلوغ در شهر «ام درمان» سودان «بمب ساعتی اقتصادی» اسرائیل چیست؟ یک میلیارد و ۱۸۱ میلیون دلار کالا از مرز مهران به عراق صادر شد وزیر دفاع آمریکا: آماده جنگ با چین هستیم تکلیف حقوق کارمندان در ۱۴۰۴ بعد از تعطیلی پنجشنبه‌ها روشن شد ۲ پیام تسلیت برای سعید مظفری؛ صدایی که تجسم وقار و عشق بود ویتکاف: مذاکرات ابوظبی بر اجرای آتش‌بس در اوکراین متمرکز بود

6

هزینه کرد حدود ۱۵ میلیارد تومانی برای زیباسازی شهر بیرجند در نوروز

  • کد خبر : 73128
  • 23 فوریه 2025 - 12:14
هزینه کرد حدود ۱۵ میلیارد تومانی برای
زیباسازی شهر بیرجند در نوروز

بیرجند- معاون خدمات شهری شهرداری بیرجند گفت: امسال برای فصل بهار و زیباسازی شهر بیرجند حدود ۱۵ میلیارد تومان هزینه می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، موسی میرزایی اظهار کرد: شهرداری بیرجند با تدارک ۸۰ المان نوروزی و زیباسازی شهر به استقبال بهار می‌رود.

معاون خدمات شهری شهرداری بیرجند گفت: مضمون المان‌های نوروزی امسال مشاغل قدیمی بیرجند از جمله صابون سازی، سنگکی و رنگرزی خواهد بود.

میرزایی با بیان اینکه در ساخت این المان‌ها از نشان‌های سنتی استفاده شده است افزود: برای اولین بار المان‌های متحرک در شهر بیرجند نصب خواهد شد.

وی با اشاره به اعلام فراخوان برای ساخت ۸ المان گفت: ۲۵ المان در کارگاه زیباسازی شهرداری بیرجند ساخته می‌شود و المان‌های سال‌های گذشته نیز بازسازی و استفاده خواهد شد.

معاون خدمات شهری شهرداری بیرجند افزود: نظافت و خانه تکانی شهر بیرجند شامل ۵۶ محله شهر، امکان تماس مردم با سامانه ۱۳۷ برای پاکسازی و زیباسازی شهر، کاشت ۳۰۰ هزار شاخه نشاء گل‌های بهاری و ۱۰ اصله نهال، ساخت ۶ المان حجمی فضای سبز، نوسازی ۱۵ ایستگاه اتوبوس و تزئین یک میدان به عنوان میدان خوش منظر از دیگر اقدامات شهرداری بیرجند برای استقبال از بهار است.

میرزایی یادآور شد: امسال برای فصل بهار و زیباسازی شهر بیرجند حدود ۱۵ میلیارد تومان هزینه می‌شود.

لینک کوتاه : https://avindaily.com/?p=73128

جویای نظرات شما هستیم

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین درج کامنت در آوین‌دیلی
  • کامنت‌های ارسالی شما، ابتدا توسط سردبیر آوینی ما بررسی خواهد شد.
  • اگر کامنت شما، حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.