آوین ویژه»

هاشمیان بالوتلی را هم نخواست! فوری | شرایط بازنشستگی جدید این افراد اعلام شد پایان بی سر و صدای علیرضا جهانبخش از فوتبال هلند سی‌ان‌ان: مادورو در حال انتقال به نیویورک است برتری جویی، تفاخر و جاه طلبی،سرنوشتی مثل قارون را برای فرد رقم می زند مشکلات رانندگان ایرانی در مرز بازرگان رفع شد تشریح آخرین وضعیت و آمارهای تردد زوار اربعین حسینی از مرز مهران گزارش بلومبرگ از سقوط مجدد بیت کوین/ اعتماد سرمایه‌گذاران کاهش یافت ترامپ و پوتین در یک قدیمی توافق + فیلم جباری: حق آبه دریاچه ارومیه تامین شود؛ نیاز آبی سالانه ۳.۴ میلیاردی نامه فوری ایران به سازمان ملل در پی اظهارات مداخله‌جویانه ترامپ دولت خودخوانده یمن سفارت این کشور در دمشق را به دست می‌گیرد زلزله قیمتی در راه بازار/ محموله عظیم به کشور رسید هدررفت حیرت‌آور آب در مسیر انتقال به زمین‌های کشاورزی انتقال تجهیزات جدید آمریکا به شمال سوریه گزارش مهر از استقبال دانش آموزان بجنورد از انیمیشن یوز کشف معدن گمشده سنگ‌های کاخ داریوش در آبدانان ایلام اصفهان بارانی شد

6

سیستان وبلوچستان پیشرو مبارزه با زمین خواری در کشور

  • کد خبر : 51273
  • 18 ژانویه 2025 - 14:37
سیستان وبلوچستان پیشرو مبارزه با زمین خواری در کشور

زاهدان-معاون امنیتی انتظامی یگان حفاظت اراضی سازمان ملی زمین و مسکن از پیشتازی استان سیستان و بلوچستان در مبارزه با زمین خواران و رفع تصرف اراضی دولتی در کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ اسکندر سلگی پیش از ظهر امروز شنبه در آئین معارفه فرمانده یگان حفاظت از اراضی راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان در زاهدان، افزود: صیانت از اراضی دولتی و جلوگیری از تصرف توسط افراد سودجو با همکاری تمامی دستگاه‌های مرتبط با جدیت از سوی سازمان ملی زمین و مسکن دنبال می‌شود.

وی ادامه داد: در این راستا ضروری هست تا برای مقابله با پدیده زمین خواری دو رویکرد عمده پیشگیری و اقدامات بازدارنده برای عدم تکرار تخلفات و نیز تدوین راهکارهایی عملی برای برخورد با تخلفات صورت گرفته وتسریع در به نتیجه رساندن پرونده‌های موجود را در اولویت قرار داد.

معاون امنیتی انتظامی یگان حفاظت اراضی سازمان ملی زمین و مسکن تاکید کرد: از آنجایی که در اراضی دولتی و ملی، بیشتر اقدامات غیرقانونی مربوط به تعرض، تصرف، تخریب و ساخت و سازهای غیرمجاز وجود دارد، این سازمان با حمایت دستگاه قضائی، هیچ مماشاتی با زمین خواران ندارد و تصرف اراضی ملی به هر بهانه‌ای که صورت گرفته باشد، نتیجه‌ای غیر از تعقیب قضائی و محکومیت کیفری و قلع و قمع و زیان ناشی از آن برای متصرفان به همراه ندارد.

شایان ذکر است در این پایان این مراسم سرهنگ «علی زنجانی» به عنوان فرمانده جدید یگان حفاظت از اراضی دولتی اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان معرفی شد.

لینک کوتاه : https://avindaily.com/?p=51273

جویای نظرات شما هستیم

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین درج کامنت در آوین‌دیلی
  • کامنت‌های ارسالی شما، ابتدا توسط سردبیر آوینی ما بررسی خواهد شد.
  • اگر کامنت شما، حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.