آوین ویژه»

آتش سوزی کولر گازی علت حریق در ولیعصر تبریز قیمت روز طلا و سکه/ طلا دوباره 10میلیون شد قیمت اتریوم امروز دوشنبه ۲۷ مرداد ماه ۱۴۰۴ ایران در میز مذاکرات هسته‌ای از مواضع خود عقب‌نشینی نمی‌کند آمار مجروحان غزه از ۱۱۲ هزار نفر فراتر رفت بدون مشارکت مردم حفاظت موثر از محیط‌زیست و منابع طبیعی امکانپذیر نیست مراسم ترحیم و بزرگداشت «محمد کاسبی» آیت‌الله طبسی: خواهران طلبه باید برای جامعه الگو باشند نگاهی به «بازی مرکب»؛ شورشی علیه بازی سرمایه! مبلغ همسان سازی بازنشستگان لشکری هم واریز نشد! جزئیات اولین دریافتی بازنشستگان در سال ۱۴۰۴ اعلام شد مشهدالرضا(ع) سوگوار شهادت امام هادی (ع) تشریح آخرین وضعیت محورهای گیلان؛ زندانه همچنان مسدود است بیانیه‌ انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران در پی حمله رژیم غاصب به ایران تلاش دیپلماتیک استاندار خوزستان برای مهار آتش‌سوزی هورالعظیم پدیده نقل و انتقالات از دست پرسپولیس پرید! شکایت کاربران از شبکه‌های ارتباطی افزایش یافت؛ اعلام پرتکرارترین شکایت حقوق جایگزین مهریه؛ امنیت زن در عقدنامه چگونه تضمین می‌شود؟

15

امام‌جمعه شهر سگزآباد: توهین به رئیس‌جمهور کار نادرست و غلطی است

  • کد خبر : 23609
  • 06 دسامبر 2024 - 14:38
امام‌جمعه شهر سگزآباد: توهین به رئیس‌جمهور کار نادرست و غلطی است

قزوین- امام جمعه سگزآباد گفت: توهین به رئیس‌جمهور را کار غلطی می‌دانیم بلکه شرایط کشور ایجاب می‌کند همه پشت‌به‌پشت هم منافع کلان نظام را تأمین کنیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام محسن آذرتاش در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سگزآباد ضمن دعوت همگان به تقوای الهی اظهار کرد: مردم ولایت مدار در ایام فاطمیه حرمت ایشان را رعایت کردند و مراسم بسیار خوبی برای گرامیداشت بانوی بزرگ جهان اسلام برگزار شد.

وی افزود: اشک ریختن و پای منبر نشستن در عزای اهل‌بیت دارای ثواب و ارزش بسیار بالای است اما همه باید تلاش کنیم که این پاداش‌های خوب را به‌عنوان سرمایه معنوی حفظ و نگه داریم.

امام‌جمعه شهر سگزآباد با اشاره به ۱۶ آذرماه به‌عنوان روز دانشجو اظهار کرد: دانشجویان کشور در آن مقطع تاریخی بیدار و هوشیار بودند و در برابر ظلم و ستم مقاومت و مبارزه می‌کردند و وقتی که دانشجویان در برابر ظلم و ستم ایستادگی و اعتراض کردند به خاک و خون کشیده شدند.

حجت‌الاسلام آذرتاش خاطرنشان کرد: در روزهای گذشته سالروز قطعنامه سازمان ملل در معرفی عراق به‌عنوان آغازگر جنگ تحمیلی بود و که این قطعنامه دستاورد بزرگی برای ایران بود که سازمان ملل اذعان و اشاره کرد که رژیم بعث عراق آغازگر تجاوز و جنگ به ایران بود البته تاکنون خسارت‌های که به کشور ما تحمیل شد دریافت نکرده‌ایم.

وی با اشاره به برخی از زمزمه‌ها در خصوص شروع مذاکرات با آمریکا تأکید کرد: بحث مذاکره با آمریکا به‌نوعی باج دادن است.

وی بیان کرد: یکی از بهانه‌های شروع مجدد مذاکره این است که تا یک سال فرصت باقی است تلاش کنیم که مکانیزه ماشه فعال نشود.

امام‌جمعه شهر سگزآباد عنوان کرد: تنگه تحریم دشمنان به‌ویژه آمریکا آن‌قدر تنگ شده که به تحریم شخصیت و افراد رسیده‌اند و دولت اگر فکر می‌کند که درهای مالی با مذاکره باز می‌شود این‌گونه نیست بلکه آن‌ها قصد دارند که برجام های دیگر را به‌نظام تحمیل کنند.

حجت‌الاسلام آذرتاش گفت: مسئولین بدانند در این دنیا کسی به درد کشور ما نمی‌خورد بلکه باید نگاه ما به داخل و شکوفایی ظرفیت‌های داخلی باشد.

این مقام اظهار کرد: ما دولتمردان فعلی را به غیرت می‌شناسیم و توهین به رئیس‌جمهور را کار غلطی می‌دانیم بلکه شرایط کشور ایجاب می‌کند همه پشت‌به‌پشت هم منافع کلان نظام را تأمین کنیم.

وی افزود: ما از سوراخ مذاکره یک‌بار گزیده‌ایم و نباید دوباره از این سوراخ گزیده شویم.

وی با اشاره به برخی از ساخت‌وسازهای غیرمجاز در شهر سگزآباد تأکید کرد: همه ما باید به رعایت قانون پایبند باشیم و از ساخت‌وسازهای غیرقانونی و غیراصولی پرهیز کنیم.

لینک کوتاه : https://avindaily.com/?p=23609

جویای نظرات شما هستیم

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین درج کامنت در آوین‌دیلی
  • کامنت‌های ارسالی شما، ابتدا توسط سردبیر آوینی ما بررسی خواهد شد.
  • اگر کامنت شما، حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.