آوین ویژه»

ملکه بیت‌کوین دستگیر شد + عکس نجات آب ــ ۱۵ | ایجاد «شبکه پژوهشکده‌های منطقه‌ای آب» دعوت روسیه از ارتش کره شمالی برای حضور در رژه «روز پیروزی» زلنسکی: ترامپ می‌تواند به‌سرعت جنگ اوکراین را متوقف کند اثر افزایش نرخ ارز بر صنایع تئاتر میهمان کوچه‌های مریوان؛ شهر آماده میزبانی از هجدهمین جشنواره یکشنبه‌های سرمایه‌گذاری برای تولید در مرکز ارتباطات مردمی عدلیه «وجدان بیدار»؛ بزرگترین تعزیه کشور در صحرارود فسا اجرا می‌شود مدارس و ادارات ایلام روز چهارشنبه با ۲ ساعت تاخیر فعالیت می کنند راه حل‌های بهینه برای مدیریت پایدار منابع معدنی جزئیات مهم از تصویب خط اعتباری 74 هزار میلیارد تومانی تسهیلات مسکن تاثیر تغییر اقلیم بر آلودگی؛ وقتی گرمایش زمین نفس شهرها را تنگ می‌کند حداقل و حداکثر عیدی کارگران در ۱۴۰۴ اعلام شد مقابله با خودروهای بی‌کیفیت و تعرفه‌های سنگین در دستورکار وزارت راه چرا قزاق‌ها به شکست انزوای بین المللی رژیم صهیونیستی کمک می‌کنند؟ تحریم جدید گوگل علیه کاربران ایرانی / واکنش بهزاد اکبری، معاون وزیر ارتباطات فوری | قیمت ارز تجاری اعلام شد ۲ میلیون تومان علی الحساب همسان سازی حقوق مهر و آبان ماه واریز شد

6

برق‌رسانی ۳ جزیره هرمزگان پایدار می‌شود

  • کد خبر : 197274
  • 28 نوامبر 2025 - 10:15
برق‌رسانی ۳ جزیره هرمزگان پایدار می‌شود

بندرعباس- مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان از تضمین پایداری برق‌رسانی در سه جزیره استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حمید ساعدپناه در دفتر جزایر خلیج فارس، اظهار کرد: این مولدها با ظرفیت‌های ۱۶۷۵ و ۲۵۰۰ کیلوولت‌آمپر برنامه‌ریزی شده‌اند تا پایداری شبکه و کیفیت برق‌رسانی ساکنان و تأسیسات استراتژیک جزایر بوموسی، تنب بزرگ، تنب کوچک و فارور را ارتقا دهند.

وی تاکید کرد: با تأمین ظرفیت‌های جدید، توان پشتیبانی شبکه افزایش می‌یابد و خدمات برق‌رسانی به ساکنان، تأسیسات حیاتی و فعالیت‌های اقتصادی با کیفیت و پایداری بیشتری ارائه خواهد شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان راه‌اندازی این مولدها را جزو اولویت‌های برق استان هرمزگان برای تضمین برق پایدار در جزایر دانست و گفت: نصب مولدهای جدید ظرفیت پشتیبان را افزایش می‌دهد و احتمال خاموشی‌های گسترده را کم می‌کند که در جزایر با زیرساخت‌های محدود اهمیت ویژه‌ای دارد.

ساعدپناه بیان کرد: برق به‌عنوان یک زیرساخت اساسی، نقش کلیدی در بهبود کیفیت زندگی ساکنان، توسعه فعالیت‌های تجاری و صنعتی، جذب سرمایه‌گذاری و در نهایت ارتقای سطح کلی توسعه اقتصادی جزایر ایفا می‌کند.

به گفته ساعدپناه پیک بار برق در جزیره بوموسی ۶ هزار و ۵۰۰، تنب بزرگ ۲ هزار و ۵۰۰ کیلووات، تنب کوچک و فارور ۴۳۰ کیلوات، لارک هزار و ۵۰۰ کیلووات و جزیره هنگام هزار و ۸۰۰ کیلووات است.

وی با تاکید بر اینکه شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان هیچ گونه درآمدی از محل برق‌رسانی به جزایر ندارد، گفت: برق‌رسانی به جزایر صرفاً در راستای عمل به مسوولیت‌های اجتماعی و خدمت‌رسانی به مردم انجام می‌شود.

لینک کوتاه : https://avindaily.com/?p=197274

جویای نظرات شما هستیم

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین درج کامنت در آوین‌دیلی
  • کامنت‌های ارسالی شما، ابتدا توسط سردبیر آوینی ما بررسی خواهد شد.
  • اگر کامنت شما، حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.