آوین ویژه»

پایان سلطنت «دایناسور»؛ «بی سروصدا» وارد اکران شد توسعه کسب و کارهای روستایی با ایجاد زیست بوم روستا بار مالی نهادهای پرخرج رسماً روی دوش مردم افتاد ۱۱ موشک به ساختمان شیشه‌ای اصابت کرد؛ بازسازی یک سال زمان می‌برد محور کوثر-خلخال تا صبح فردا مسدود شد شنیدن صداهای فراموش شده در تهران؛ جوانان گل کاشتند! ۲۲ بهمن نماد وحدت، عزت و ایستادگی ملت ایران است کشف ۲ تن ماهی فاقد مجوز در رومشکان همه چیز درباره اعتکاف ۱۴۰۳ شهرستان های تهران؛حدود ۴۵ هزار نفر ثبت نام کردند پشت‌پرده ماجرای بیرانوند و هانی کرده افشا شد سقوط عجیب قیمت بیت‌کوین پس از دستور اجرایی ترامپ «جوزف عون» به عنوان رئیس جمهور جدید لبنان انتخاب شد آخرین وضعیت تعطیلی مدارس هویزه بارش برف در اراک فوری/ پایان مذاکرات ایران و ۱+۳ ؛ نتیجه مذاکرات ایران و اروپا چه بود؟  مجلس برای دستمزد ۱۴۰۴ کارگران مبلغ تعیین کرد آیه ۲۵ سوره حدید؛ آرمانِ نهایی ویزیت پزشک عمومی در ۱۴۰۵ یک میلیون تومان است

9

اولین کاروان اتوبوسی زائران اربعین از چهارمحال و بختیاری راهی کربلا شد

  • کد خبر : 133622
  • 02 آگوست 2025 - 0:28
اولین کاروان اتوبوسی زائران اربعین از چهارمحال و بختیاری راهی کربلا شد

شهرکرد-رئیس اداره مسافر اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: نخستین کاروان اتوبوسی زائران اربعین حسینی از این استان با بدرقه مسئولان به‌سوی مرز شلمچه حرکت کردند.

اصغر رحیمی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: نخستین کاروان اتوبوسی زائران اربعین حسینی از این استان با بدرقه مسئولان و در فضایی معنوی به‌سوی مرز شلمچه حرکت کرد.

رئیس اداره مسافر اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه تمهیدات لازم برای ایمنی، آرامش و سلامت زائران در مسیر توسط این اداره‌کل فراهم شده است، افزود: نخستین کاروان اتوبوسی زائران اربعین حسینی از استان چهارمحال و بختیاری صبح امروز با همراهی مأموران پلیس‌راه، هلال‌احمر و تیم‌های امدادی، استان را به مقصد مرز شلمچه ترک کرد.

وی ادامه داد: اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری با بسیج همه ظرفیت‌ها و نیروهای خود، اقدام به نظارت دقیق بر وضعیت ایمنی فنی ناوگان، سلامت صندلی‌ها، بهداشت عمومی، سیستم روشنایی، تهویه و سایر امکانات رفاهی اتوبوس‌ها کرده است تا سفری ایمن و بدون حادثه برای زائران تضمین شود.

رحیمی بیان کرد: در ادامه پویش «چشم به راهیم» و «نه به تصادف»، از رانندگان ناوگان حمل‌ونقل عمومی خواسته شده است تا پس از هر دو ساعت رانندگی، به مدت ۱۵ دقیقه استراحت کنند تا خستگی و خواب‌آلودگی مانعی برای سلامت سفر نباشد.

وی تاکید کرد: با توجه به حجم بالای زائران و اهمیت حفظ ایمنی سفر، این اداره‌کل به‌صورت مستمر وضعیت فنی و عملیاتی ناوگان حمل‌ونقل عمومی را بررسی و ارزیابی می‌کند تا زائران حسینی با آرامش خاطر مسیر عاشقی را طی کنند.

لینک کوتاه : https://avindaily.com/?p=133622

جویای نظرات شما هستیم

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین درج کامنت در آوین‌دیلی
  • کامنت‌های ارسالی شما، ابتدا توسط سردبیر آوینی ما بررسی خواهد شد.
  • اگر کامنت شما، حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.