آوین ویژه»

«بروتالیست» رای منتقدان لندن را هم گرفت عزاداری قبیله «بنی‌عامر» در بین‌الحرمین بیانیه وزارت کشور در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پشت پرده انحلال تازه در شهرداری تهران؛پای داماد زاکانی در میان است ؟ فروش مرغ بیش از ۹۰هزار تومان گران‌فروشی است جزئیات جدید پیش‌ثبت‌نام حج تمتع اعلام شد انتشار فراخوان رویداد چیدمان «پاییز-برگ» حضرتی: امروز نیاز زیادی به همدلی، محبت و مودت داریم قیمت ارزهای دیجیتال امروز ۸ اسفند/ بیت‌کوین به زیر ۹۰ هزار دلار سقوط کرد عرضه اولیه ۴ شرکت هلدینگ خلیج فارس مسابقات بین‌المللی قرآن کریم با شعار «قرآن تنها نسخه کمال» برگزار می‌شود حمله رژیم صهیونیستی به شهر السفیره در حلب سوریه حزب الله ادعای رژیم «جولانی» را تکذیب کرد سقوط اسد بازار دلار تهران را به دو دسته اقلیت و اکثریت تبدیل کرد خاموشی: ساخت ۸ هزار واحد مسکونی برای نخبگان در دستور کار سازمان اوقاف است از افسانه‌های محلی کردی تا مرگ خوی انسانی؛ واقع‌گرا نوشتن دشوار است در نخستین روز از هفتمین جشنواره تئاتر «شهر» چه گذشت؟ آبروریزی به سبک استقلال!

7

دریغ از یک خسته نباشید به مجری زن دهه ۶۰!

  • کد خبر : 80358
  • 05 مارس 2025 - 22:36
دریغ از یک خسته نباشید به مجری زن دهه ۶۰!

شیده معاونی مجری پیشکسوت که در مراسم کانون مجریان تجلیل شد، بیان کرد که از سال ۵۹ فعالیت می کند ولی در این سال ها از او هیچ‌وقت قدردانی نشده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی کانون مجریان رسانه‌های دیداری، گردهمایی کانون مجریان رسانه‌های دیداری به همت صندوق اعتباری هنر شامگاه گذشته ۱۴ اسفند در هتل پارسیان انقلاب برگزار شد.

گردهمایی و سومین ضیافت افطار مجریان رسانه با پخش سرود جمهوری اسلامی و تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید توسط مرتضی یراق‌بافان آغاز شد.

در این مراسم که بیش از ۱۵۰ عضو کانون مجریان حضور داشتند از ۳ پیشکسوت این عرصه تقدیر به عمل آمد.

سونیا پوریامین عضو شورای مرکزی کانون مجریان رسانه‌های دیداری در ابتدای مراسم با اشاره به اینکه هر سال جمع ما بزرگتر می‌شود، گفت: همیشه می‌گویند آرزوها دست نیافتنی هستند اما آرزوی من برای تشکیل چنین مراسمی به واقعیت تبدیل شد.

سپس سیدمجید پوراحمدی مدیرعامل صندوق اعتباری هنر بیان کرد: امیدوارم تمام مجریان کانون تحت پوشش صندوق اعتباری هنر باشند تا بتوانیم خدمات صندوق را به تک تک شما ارائه کنیم. طی جلسه‌ای که با حضور المیرا شریفی مقدم عضو شورای مرکزی کانون مجریان برگزار شد درخواست برگزاری دورهمی مجریان رسانه را داشتند که خوشبختانه اولین دورهمی در ماه مبارک رمضان برگزار شد.

وی ادامه داد: شریفی مقدم در جلسه ای که با صندوق اعتباری هنر داشت درخواست کرد که صندوق میزبان دورهمی های کانون مجریان باشد که اولین دورهمی به عنوان ضیافت افطار برگزار شد.

در ادامه مراسم از شیده معاونی مجری پیشکسوت حوزه کودک و نوجوان تقدیر به عمل آمد.

شیده معاونی مجری پیشکسوت در سخنانی اظهار کرد: کانون مجریان محفلی است برای گردهمایی اهالی عرصه اجرا و بستری است برای رشد، تعالی و حفظ صیانت از ارزش‌های والا و حرفه‌ای در اجرا. سال ۵۹ در صداوسیما آغاز به کار کردم اما تاکنون دریغ از یک خسته نباشید و تشکر. خوشبختانه در کانون مجریان این زمینه را فراهم آوردید. مطمئن هستم که ثمرات این حرکت پربار و پرتلاش نه برای امروز بلکه چراغ راهی برای آیندگان خواهد بود. امیدوارم این کانون همچنان پربار و پرتوان منبعی باشد برای اعتلای هنر اجرا و گویندگی.

تجلیل بعدی از حسن سلطانی بود که روی صحنه حاضر شد و عنوان کرد: حرفه ما شغلی شریف و مهم است از این بابت که بسیاری از مردم دوست دارند پشت تریبونی صحبت کنند که مخاطب داشته باشند اما این شرایط به هر دلیل برایشان فراهم نیست. این افتخار نصیب ما شده است که با مخاطبانمان راحت صحبت کنیم پس باید قدر این نعمت را بدانیم.

محمدرضا حیاتی درباره حسن سلطانی گفت: از دیدن حسن سلطانی در این مراسم بسیار خوشحال شدم. خدمتگزاری در عرصه رسانه ویژگی‌های متفاوتی دارد. در پاسخ به کسانی که می‌گویند از اجرا خسته نشدی می‌گویم با اجرا زاده شدم، با اجرا زندگی کردم و با اجرا می‌میرم. صداوسیما خانه اول من است. ۳۷ سال در رسانه ملی خدمت کردم و مرخصی نرفتم. تنها دلیلش علاقه‌ام به مردم بود. رسانه سر من منت دارد. با افتخار در رسانه خدمت کردم. رسانه من را به مردم شناساند و اگر در رسانه نبودم هیچوقت مردم من را نمی‌شناختند.

نیما کرمی دبیر و سخنگوی شورای مرکزی کانون مجریان نیز درباره نحوه عضویت در کانون توضیح داد: کانون توانسته فضایی را ایجاد کند تا تقدیر از پیشکسوتان به عمل آید. تمام تلاش ما در کانون مجریان این است که همه چیز طبق اصول پیش برود. برای اولین بار نظام‌نامه مجریان را نوشتیم و جذب و عضویت‌مان بسیار جدی است. ۹ نفر از مجریان برتر که هر سال تغییر می‌کنند به عنوان کمیته جذب و عضویت براساس نظام نامه رای می‌دهند. هر کسی که وارد کانون مجریان شود از تمام خدمات بهره‌مند می‌شود.

رسول نجفیان مجری پیشکسوت صداوسیما هم ضمن اجرای قطعه «عجب رسمیه» مورد تقدیر قرار گرفت.

در این مراسم علاوه بر اعضای کانون، رضا پورحسین، مهدی فرجی، محمدرضا شفیعی و … حضور داشتند.

لینک کوتاه : https://avindaily.com/?p=80358

جویای نظرات شما هستیم

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین درج کامنت در آوین‌دیلی
  • کامنت‌های ارسالی شما، ابتدا توسط سردبیر آوینی ما بررسی خواهد شد.
  • اگر کامنت شما، حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.