آوین ویژه»

قالیباف: آمریکا نسبت به دانشجوی ایرانی کینه‌ای تاریخی دارد خطبه حضرت زهرا(س) بیان دستاوردهایی است که پیامبر(ص)به ارمغان آورد رشت؛ پس از باران/ «سیل همدلی» رشتوندان را در آغوش گرفت خلق آثار هنری در کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش برجسته ای دارد توئیت مهم پزشکیان/ رهبر انقلاب درباره فیلترینگ به رئیس‌جمهور چه گفتند؟ قانون جدید مالیات طلا ۱۴۰۳ اعلام شد پهپاد انهدامی باور ۵ هدف خود را منهدم کرد ترامپ سیاست‌های ضدایرانی را ادامه می‌دهد؟ رهبر انقلاب: راهپیمایی امسال یکی از باعزت‌ترین راهپیمایی‌های روز قدس خواهد بود رفع موانع سرمایه‌گذاری برای تولید اولویت اداره محیط‌زیست دماوند جزئیات سهمیه مناطق کنکور ۱۴۰۴؛ معلولیت‌ها سهمیه منطقه ۳ محسوب می‌شوند آغاز پیش فروش بلیت قطار برای آذرماه اعلام شد اعزام زائرین سرزمین وحی از فرودگاه اصفهان تنها ۸ درصد ظرفیت سد ۱۵ خرداد پر است واکنش حسن یزدانی به درگذشت اسطوره کشتی جهان + عکس جشن میلاد پیامبر(ص) در سنندج جلوه وحدت امت اسلامی است نقشه «جهنم» رژیم صهیونیستی علیه غزه کلید خورد زمان برگزاری آزمون دکتری ۱۴۰۴ وزارت بهداشت تغییر کرد

7

کارکنان «صدای آمریکا» به مرخصی فرستاده شدند

  • کد خبر : 86912
  • 16 مارس 2025 - 2:19
کارکنان «صدای آمریکا» به مرخصی فرستاده شدند

در راستای اجرای دستور رئیس جمهور آمریکا مبنی بر تغییر در ساختار دولت این کشور، کارکنان شِبه رسانه «صدای آمریکا» به مرخصی فرستاده شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری آسوشیتد پرس، دولت دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا امروز شنبه شروع به کاهش گسترده برنامه‌های «صدای آمریکا» و دیگر برنامه‌های دولتی کرد، زیرا رئیس‌جمهور به تلاش خود برای تغییر در ساختار دولت ادامه داده است.

بر اساس اعلام این خبرگزاری، صبح امروز شنبه، «کاری لیک»، فرماندار مغلوب ایالت آریزونا و نامزد سنای ایالات متحده که ترامپ او را مشاور ارشد «آژانس رسانه های جهانی» در این کشور معرفی کرد، در پیامی در رسانه اجتماعی خود در ایکس خبر داد که کارکنان باید ایمیل خود را بررسی کنند.

این موضوع همزمان با اعلامیه هایی بود که کارکنان صدای آمریکا را در مرخصی اداری الزامی با حقوق قرار داده است.

برخی رسانه ها مانند رویترز هم اعلام کردند که اقدام دولت آمریکا در این خصوص به نوعی عملا نشان از تعطیل شدن این شِبه رسانه دارد.

این در حالیست که ایلان ماسک، میلیاردر مشهور آمریکایی و وزیر بهره‌وری در دولت دونالد ترامپ، رئیس جمهور این کشور پیشتر در پیامی در رسانه اجتماعی خود در «ایکس» با طعنه به شِبه رسانه موسوم به «رادیو آزاد اروپا» نوشته بود: اروپا اکنون آزاد است (بدون احتساب دموکراسی خفه کننده). سلام؟؟ دیگر کسی به آنها (رادیو فردا، صدای آمریکا، رادیو آزاد اروپا و …) گوش نمی‌دهد. چپ‌های افراطی دیوانه در حالیکه در سال یک میلیارد دلار از پول مالیات دهندگان آمریکا را آتش می‌زنند، با خودشان حرف می زنند (مخاطب ندارند).

وزیر بهره‌وری در دولت دونالد ترامپ، اضافه کرد: آنها باید تعطیل شوند.

لینک کوتاه : https://avindaily.com/?p=86912

جویای نظرات شما هستیم

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین درج کامنت در آوین‌دیلی
  • کامنت‌های ارسالی شما، ابتدا توسط سردبیر آوینی ما بررسی خواهد شد.
  • اگر کامنت شما، حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.