آوین ویژه»

سفر به سرزمین حماسه‌ها؛ یادمان‌های دفاع مقدس کرمانشاه را از دست ندهید دادستان شهریار: طرح میدانی برخورد محله به محله با فروشندگان موادمخدر آغاز شد راهبردهای ترویج نماز در مدارس؛ معلمان سازنده ارزش‌ها هستند بزرگترین هواپیمای دوزیست جهان در چین ساخته شد / عکس آغاز توزیع کتاب‌های درسی دوره ابتدایی در شهرستان سیریک پاکسازی آلودگی نفتی در محدوده لنگرگاه خارجی بندر بوشهر اتاق بازرگانی آبادان در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران شرکت می‌کند غدیر در نگاه کودکان بیجار؛ روایتی از شور و باور در موکب کوچولوهای غدیر تیراندازی با سلاح شکاری در نوشهر منجر به قتل شد درخواست شورای همکاری خلیج فارس برای پایان جنگ غزه عملیات مرمت دبیرستان ماندگار فردوسی تبریز از محل مولدسازی تسریع شود وفاق سکه و‌ دلار در بازار تمام شد فوری؛ اینترنت بین الملل روی خطوط همراه متصل شد حماس از تحویل فهرست اسیران خود خبر داد ۳۹ شهید نتیجه جنایت روز دوشنبه رژیم صهیونیستی در غزه «ناتور دشت» با یک عقبه داستانی ساخته شد؛ واکنش سریع نداشتیم کدام استان‌ها چهارشنبه تعطیل هستند؟ قیمت جدید دلار اعلام شد (۱۲ مهر ۱۴۰۴)

11

دهکده ساحلی بندرعباس افتتاح شد

  • کد خبر : 86125
  • 15 مارس 2025 - 0:22
دهکده ساحلی بندرعباس افتتاح شد

بندرعباس- دهکده ساحلی بندرعباس طی مراسمی با حضور استاندار هرمزگان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، دهکده فرهنگی و گردشگری ساحلی بندرعباس جمعه شب در ساحل سورو با حضور محمد آشوری، استاندار هرمزگان، احمد مرادی نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، سردار علی اکبر جاویدان، فرمانده انتظامی هرمزگان، حجت‌الاسلام والمسلمین میرزاده، امام جمعه موقت بندرعباس و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی و اعضای شورای شهر افتتاح شد.

دهکده ساحلی بندرعباس افتتاح شد

این پروژه که به‌طور ویژه با همکاری شهرداری، شورای شهر و بخش خصوصی طراحی شده است، در دو فاز اجرایی شده که فاز اول آن با اعتباری بالغ بر ۳۵ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسیده است.

محمد آشوری تازیانی در این آئین ضمن تبریک میلاد امام حسن مجتبی (علیه‌السلام)، گفت: افتتاح این مجموعه می‌تواند زمینه بهره‌مندی مردم از یک محیط مفرح و مناسب را فراهم کند. ما به جد نیازمند افزایش سرانه گردشگری در بندرعباس هستیم و این مجموعه به عنوان نقطه ثقل توسعه دریا پایه می‌تواند در این زمینه مؤثر باشد.

وی افزود: این مجموعه نتیجه تلاش بسیار ارزشمند شهردار سابق و فعلی بندرعباس است و تصمیمات شهرداری و شورای شهر با مشارکت بخش خصوصی به تحقق این پروژه کمک کرده است.

استاندار هرمزگان با اشاره به یکی از مشکلات موجود در پروژه‌های عمرانی استان، گفت: طولانی شدن مدت زمان اجرای پروژه‌ها یکی از اشکالاتی است که در برخی از پروژه‌ها مشاهده می‌شود. سیاست شهرداری بندرعباس بر تکمیل پروژه‌های نیمه تمام استوار است و ما باید با تدبیر، عقلانیت و کارآمدی سرعت پروژه‌ها را افزایش دهیم.

آشوری تازیانی همچنین خاطرنشان کرد: در استان هرمزگان ۱۳۳۶ پروژه نیمه تمام وجود دارد که بخشی از آن پروژه‌های شهری است. ما باید به طور جدی به مقوله گردشگری توجه داشته باشیم و تلاش کنیم تصویری گویا از مزیت‌های بندرعباس به عنوان یک گذرگاه گردشگری ایجاد کنیم.

وی در پایان با اشاره به فصل ۱۲ قانون برنامه هفتم توسعه کشور، گفت: هرمزگان دارای مزیت‌های ارزشمندی است و باید نگاه به دریا را بازطراحی کنیم تا از ظرفیت‌های قانونی برای تسریع در خدمات بهره‌برداری کنیم.

لینک کوتاه : https://avindaily.com/?p=86125

جویای نظرات شما هستیم

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین درج کامنت در آوین‌دیلی
  • کامنت‌های ارسالی شما، ابتدا توسط سردبیر آوینی ما بررسی خواهد شد.
  • اگر کامنت شما، حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.