آوین ویژه»

تغییر ساعت کار ادارات کهگیلویه و بویراحمد در روز یکشنبه ظرفیت نخبگان بوشهری برای توسعه شهری استفاده می‌شود هشدار دادستان تهران درباره دریافت هزینه‌های غیرقانونی حمل خودروها/ تخلف را به این شماره گزارش کنید طالبی: در حل مسائل زنان و خانواده قانون و فرهنگ باید با هم پیش برود پهپاد نظامی بیرقدار TB۳، رکورد شکست «امیرعلی» و «ماهلین» بیشترین فروانی نام در قوچان مدیران حق دیوار کشی بین خود و خبرنگاران را ندارند «ایران ایر» و «آسمان» رتبه اول و دوم تاخیر پروازها در ایام عید اختراعی که جهان را تغییر داد / مخترع تلویزیون کیست؟ دولت سنگ تمام گذاشت ؛ آغاز ثبت نام سهام ویژه نوزادان + لینک اصلی قیمت بلیت بیزینس تهران-مشهد به ۹.۴ میلیون تومان رسید از شهر خدا تا مدینه پیامبر(ص)؛ ارائه الگویی برای شهر امروز تداوم نقض آتش بس غزه از سوی رژیم صهیونیستی اعلام آمادگی شهرداری برای تامین هزینه های بازگشت آب به چشمه علی رسیدگی به تخلفات وزارت نفت در عدم واریز مابه‌التفاوت خوراک به خزانه تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام دفاع مقدس در ایلام قالیباف: مجلس با ۲۲ قانون مهم، زیر ساخت تحول در کشور را فراهم کرده است تهران در مسیر خشکسالی؛ آینده ۲۰ ساله منابع آبی پایتخت

7

ویدئوی جدید قسام از اسرای اسرائیلی+فیلم

  • کد خبر : 77296
  • 01 مارس 2025 - 20:16
ویدئوی جدید قسام از اسرای اسرائیلی+فیلم

قسام شاخه نظامی حماس ویدیوی جدیدی در مورد اسرای اسرائیلی در غزه منتشر کرده است.


دریافت
14 MB

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از قدس الاخباریه، قسام شاخه نظامی حماس ویدیوی جدیدی در مورد اسرای اسرائیلی در غزه منتشر کرده است.

در این ویدیو، اسرای اسرائیلی که هنوز در غزه مانده‌اند از تل آویو می‌خواهند تفاوتی بین خانواده‌های اسرای اسرائیلی قائل نشوند و همه را آزاد کند.

آن‌ها در پیام خود تاکید کردند: زندگی ما را اینجا نابود نکنید.

یکی از اسرای اسرائیلی می‌گوید خوشحال است که برادرش فردا آزاد می‌شود اما این به هیچ وجه منطقی نیست که بین خانواده‌های اسرائیلی تفاوت قائل می‌شوند.

او از برادرش که اخیرا آزاد شد، می‌خواهد سلامش را به خانواده‌ برساند و از آن‌ها می‌خواهد به تظاهرات ادامه دهند و از کابینه نیز می‌خواهد وارد مرحله دوم توافق شود تا همه اسرا بازگردند.

این اسیر می‌گوید: ما می‌خواهیم به خانه بازگردیم و دیگر جنگ بس است.مرحله دوم و سوم توافق را امضا کنید. آیا می خواهید که برادرم آزاد شود و من و دیگران در اسارت بمانیم؟ چند نفر دیگر می خواهید که کشته شوند؟ پس از یک سال و نیم چکار می کنید؟ برای شما مهم نیست چه کسی کشته می شود؟ نتانیاهو بس است. اگر اندک وجدانی داشته باشی توافق را امضا خواهی کرد. من نمی خواهم اینجا بمانم. مرا آزاد کنید.

لینک کوتاه : https://avindaily.com/?p=77296

جویای نظرات شما هستیم

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین درج کامنت در آوین‌دیلی
  • کامنت‌های ارسالی شما، ابتدا توسط سردبیر آوینی ما بررسی خواهد شد.
  • اگر کامنت شما، حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.