آوین ویژه»

گوشی میان‌رده محبوب سامسونگ آپدیت شد خبرهایی از «پاییز-برگ» و «موزیک‌تک»؛ وقتی یک عکاس لباس زنانه پوشید! دانش آموزان خراسان شمالی عازم المپیاد ریاضی ترکمنستان می‌شوند قیمت روز ارزهای دیجیتال/ صعود غیرمنتظره یک میم‌کوین چین ۷۰۰۰ اتریوم را به فروش گذاشت! تصادف زنجیره‌ای ۳ دستگاه خودرو در نوشهر هماهنگی بین ایران و عراق برای تردد زوار اربعین برقرار است برترین‌های بخش نغمات دینی آقایان در مسابقات سراسری قرآن معرفی شدند معاون جدید اداره کل کار لرستان معرفی شد بازدید وزیر راه و شهرسازی از پروژه های مسکن ملی زابل قیمت طلا و سکه امروز شنبه یک آذر 1404/ کاهش همه قیمت ها + جدول آغاز ثبت‌نام آزمون دکتری سال ۱۴۰۵ از فردا؛ دفترچه همزمان منتشر می شود نهج‌البلاغه مرجعیت حکمرانی در جهان است روایت زنانه، زندگی در غزه را دقیق‌تر نشان می‌دهد تعداد کشته های انفجار گاز در پردیس اهواز افزایش یافت رسانه‌های عبری: لبنانی‌ها هیچ ترسی از هشدارهای ارتش اسرائیل ندارند حمله پهپادی جدید مقاومت عراق علیه اشغالگران+ فیلم قعطی برق قیمت مرغ را افزایش داد

6

دقیقی: از لحاظ خلق موقعیت فاصله بسیار محسوسی با آلومینیوم داشتیم

  • کد خبر : 76580
  • 28 فوریه 2025 - 18:13
دقیقی: از لحاظ خلق موقعیت فاصله بسیار محسوسی با آلومینیوم داشتیم

خرم‌آباد- سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد گفت: در تمام دقایق بازی از لحاظ خلق موقعیت فاصله بسیار محسوسی با تیم آلومینیوم اراک داشتیم.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید دقیقی عصر جمعه در نشست خبری بعد از شکست آلومینیوم اظهار داشت: جا دارد قبل از اینکه بحث فنی صحبت کنم از هواداران خیبر و اصحاب رسانه که اینقدر پررنگ در کنارمان بودید و بازیکنان، کادر فنی و مالک محترم تشکر ویژه داشته باشم.

وی ادامه داد: همچنین از مجموعه‌هایی که نقش حمایت پدرانه دارند از اداره ورزش و جوانان گرفته تا هیئت فوتبال هم تشکر ویژه دارم.

دقیقی بیان کرد: حساسیت جدول و شرایط تیم ما طوری بود که باید سعی می‌کردیم که اول بازی را به سمتی ببریم که به حریف فرصت خلق موقعیت ندهیم و در ادامه بتوانیم با خلق موقعیت به گل برسیم.

وی ادامه داد: فکر می‌کنم در تمام دقایق بازی از لحاظ خلق موقعیت فاصله بسیار محسوسی با تیم آلومینیوم اراک داشتیم؛ من خودم خدمت آقای حسینی ارادت دارم و ایشان جزو مربی‌های تاکتیک‌پذیر و تاکتیک ساز و در واقع تاکتیک محور فوتبال ایران هستند ولی به اعتقاد من شاید اگر دروازه‌بان تیم اراک نبود اختلاف گل ما با تیم اراک بیش از دو یا سه گل بود.

خبر در حال تکمیل است…

لینک کوتاه : https://avindaily.com/?p=76580

جویای نظرات شما هستیم

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین درج کامنت در آوین‌دیلی
  • کامنت‌های ارسالی شما، ابتدا توسط سردبیر آوینی ما بررسی خواهد شد.
  • اگر کامنت شما، حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.