آوین ویژه»

زلنسکی: توافقنامه منابع معدنی با آمریکا حافظ اوکراین و منافع آن نیست «زلنسکی» مدعی اسارت ۲ شهروند چینی در میدان جنگ شد نخستین بارش پاییزی تهران / کم‌آبی تمام شد؟ مالیات فقط برای پروژه‌ های داخلی | شایعه‌ پردازان ناامید شدند پروازهای فوق‌العاده داخلی در روز عاشورا مایک امیری طراح لباس ایرانی در مراسم cfda آمریکا تظاهرات مردم اردن در حمایت از غزه و لبنان+ فیلم قیمت طلا 18عیار امروز شنبه 10 آبان/ افزایش قیمت طلا + جدول تسهیل تأمین نهاده‌های دامی با اجرای کیف پول اعتباری در همدان قیمت سکه رکورد تاریخی را شکست (۳۰ شهریور ۱۴۰۴) نماز طلب باران در حرم مطهر رضوی اقامه می‌شود زمان برگزاری هفته خوابگاه‌های دانشجویی در سال ۱۴۰۴ اعلام شد گردشگری سلامت؛ مزیت رقابتی مشهد در سطح جهانی است آمار تردد در مرز مهران از مرز ۳ میلیون نفر گذشت هواشناسی: فردا یک موج بارشی جدید از غرب وارد کشور می‌شود هراس تل آویو از فشار ترامپ برای انتقال به مرحله دوم آتش بس در غزه شهاب‌الدین شکیبا مدیر مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری شد تصاویری از ادای احترام مسعود پزشکیان به یک تندیس!

6

تلاش برای برگزاری یک کنسرت متفاوت؛ ناصر زینلی از مشکلات فنی و صندلی‌های خالی گله کرد!

  • کد خبر : 66126
  • 12 فوریه 2025 - 16:35
تلاش برای برگزاری یک کنسرت متفاوت؛ ناصر زینلی از مشکلات فنی و صندلی‌های خالی گله کرد!

ناصر زینلی شب گذشته ۲۳ بهمن در اولین روز از برگزاری چهلمین جشنواره موسیقی فجر روی صحنه رفت و برای مشکلات فنی و تاخیر پیش‌آمده از مخاطبان خود عذرخواهی کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، کنسرت ناصر زینلی خواننده جوان پاپ کشورمان شب گذشته ۲۳ بهمن با یک ساعت تاخیر در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد.

یکی از نکات عجیب در بدو ورود، خالی بودن سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران، نسبت به دیگر کنسرت‌های این خواننده بود.

پس از برخی اعتراض‌های مخاطبان در سالن، گروه کنسرت ساعت ۲۰ کارشان آغاز کردند و ناصر زینلی وارد صحنه شد تا قطعه «جنگل موهات» را اجرا کند اما صدای میکروفنش قطع بود و او دست از خواندن کشید.

تلاش برای برگزاری یک کنسرت متفاوت؛ ناصر زینلی از مشکلات فنی و صندلی‌های خالی گله کرد!

ناصر زینلی در سخنانی با انتقاد از سالن خالی و مدیریت ضعیف گفت: مدیریت کنسرت امشب با ما نیست و همین موضوع مشکلاتی چون نقص فنی و تاخیر را رقم زد اما امیدوارم شب خوبی برای شما باشد، چون من به عشق شما اینجا هستم.

وی سپس قطعه «جنگل موهات» را دوباره از ابتدا اجرا کرد. تک نوازی گیتار الکتریک در ورودیه کنسرت و ابتدای قطعه «جنگل موهات» از ویژگی‌های این کنسرت بود.

در ادامه کنسرت آهنگ «غنیمت» با ترانه «تو رو تنها نمی‌ذارم اصلاً، حقیقته …» و «شب‌های تهرون» اجرا شد.

زینلی، مجدداً نتوانست با مخاطبان خود صحبت نکند و به همین دلیل به خالی بودن صندلی‌های سالن میلاد اشاره کرد و گفت: متاسفانه علیرغم اینکه سایت بلیت فروشی قرمز بود و بلیت فروشی بسته شده بود اما صندلی‌ها خالی هستند؛ نمی‌دانم قضیه چیست اما با وجود اینکه تعدادتان کم است، خیلی همراهی خوبی داشتید.

این خواننده جوان کشورمان در ادامه آهنگ‌های «تو برام بخند فقط»، «نمه نمه نمه نشستی با عشوه تو قلبم»، «نفس تو که نیستی هوا خفه‌ست»، «باغچه قلبم رو گل کاشتی» از آلبوم «مجسمه»، «قربون دلت ای وای ای وای ای وای»، «یه خبری شده» و «همسفر» را اجرا کرد.

تلاش برای برگزاری یک کنسرت متفاوت؛ ناصر زینلی از مشکلات فنی و صندلی‌های خالی گله کرد!

زینلی تلاش کرد تا با استفاده از قالب‌هایی که متشکل یک نوازنده با تک‌نوازی ساکسیفون و گیتار الکتریک می‌شد، فضای متفاوت‌تری را برای اجرای زنده قطعات ایجاد کند.

آرتین زمانی رهبر ارکستر، علی خسروانی نوازنده کیبورد، دانیال والا نوازنده گیتار، نوذر وطنی نوازنده ساکسیفون، متین عابدی نوازنده بیس و صالح کیوان نوازنده درام، از جمله نوازنده‌های این کنسرت بودند.

لینک کوتاه : https://avindaily.com/?p=66126

جویای نظرات شما هستیم

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین درج کامنت در آوین‌دیلی
  • کامنت‌های ارسالی شما، ابتدا توسط سردبیر آوینی ما بررسی خواهد شد.
  • اگر کامنت شما، حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.