آوین ویژه»

برگزاری ۷ کارگاه آموزشی در جشنواره تئاتر فجر لاوروف: فشار اقتصادی و نظامی بر کوبا غیرقابل قبول است تعهدات چین به شهرداری تهران در ١۴٠۴ رزمایش دریایی مشترک آمریکا و رژیم صهیونیستی هک بی‌صدا در واتساپ / حمله «zero-click» به کاربران آیفون کتاب «راهنمای جامعه‌شناسی اخلاق» روانه بازار نشر شد دبیر کل سازمان ملل: ایران به طور کامل با آژانس بین المللی انرژی هسته‌ای همکاری کرده است چین: مذاکره‌ای با آمریکا در کار نیست! صبر و خویشتنداری حضرت زینب الگوی زنان و مردان مسلمان است ۵۸۱۶ نفر در دماوند طی یک سال مشغول به کار شدند ارزش قراردادهای عمرانی راهداری خراسان رضوی ۵۰ درصد افزایش یافت راه اندازی ۳۰۰۰ فروشگاه تعاون روستایی تا پایان دولت روسیه: تقریبا تمام منطقه کورسک آزاد شده است آخرین روز از مراسم عزاداری شهادت حضرت زهرا (س) در حسینیه سادات اخوی هشدار نسبت به تبعات انتقال عناصر پ.ک.ک به شمال عراق ادعای سی‌ان‌ان؛ ابراز تمایل ریاض برای میانجی‌گری بین ایران و آمریکا درخصوص پرونده هسته‌ای ستاره ایرانی در ترکیب ثابت اینتر میلان نخستین دوره مسابقات سراسری قرآن بسیج وزارت میراث فرهنگی برگزار شد

6

سیستان وبلوچستان پیشرو مبارزه با زمین خواری در کشور

  • کد خبر : 51273
  • 18 ژانویه 2025 - 14:37
سیستان وبلوچستان پیشرو مبارزه با زمین خواری در کشور

زاهدان-معاون امنیتی انتظامی یگان حفاظت اراضی سازمان ملی زمین و مسکن از پیشتازی استان سیستان و بلوچستان در مبارزه با زمین خواران و رفع تصرف اراضی دولتی در کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ اسکندر سلگی پیش از ظهر امروز شنبه در آئین معارفه فرمانده یگان حفاظت از اراضی راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان در زاهدان، افزود: صیانت از اراضی دولتی و جلوگیری از تصرف توسط افراد سودجو با همکاری تمامی دستگاه‌های مرتبط با جدیت از سوی سازمان ملی زمین و مسکن دنبال می‌شود.

وی ادامه داد: در این راستا ضروری هست تا برای مقابله با پدیده زمین خواری دو رویکرد عمده پیشگیری و اقدامات بازدارنده برای عدم تکرار تخلفات و نیز تدوین راهکارهایی عملی برای برخورد با تخلفات صورت گرفته وتسریع در به نتیجه رساندن پرونده‌های موجود را در اولویت قرار داد.

معاون امنیتی انتظامی یگان حفاظت اراضی سازمان ملی زمین و مسکن تاکید کرد: از آنجایی که در اراضی دولتی و ملی، بیشتر اقدامات غیرقانونی مربوط به تعرض، تصرف، تخریب و ساخت و سازهای غیرمجاز وجود دارد، این سازمان با حمایت دستگاه قضائی، هیچ مماشاتی با زمین خواران ندارد و تصرف اراضی ملی به هر بهانه‌ای که صورت گرفته باشد، نتیجه‌ای غیر از تعقیب قضائی و محکومیت کیفری و قلع و قمع و زیان ناشی از آن برای متصرفان به همراه ندارد.

شایان ذکر است در این پایان این مراسم سرهنگ «علی زنجانی» به عنوان فرمانده جدید یگان حفاظت از اراضی دولتی اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان معرفی شد.

لینک کوتاه : https://avindaily.com/?p=51273

جویای نظرات شما هستیم

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین درج کامنت در آوین‌دیلی
  • کامنت‌های ارسالی شما، ابتدا توسط سردبیر آوینی ما بررسی خواهد شد.
  • اگر کامنت شما، حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.