آوین ویژه»

کدام انیمیشن‌ها در کاشان موفق به جذب سرمایه شدند؟ پذیرش چهار پلتفرم حوزه خرید و فروش اینترنتی طلا در سندباکس تنظیم‌گری دستور ویژه رئیس قوه قضاییه برای مقابله با گرانی برنج و افزایش بی‌ضابطه قیمت‌ها ارتش اسرائیل:جنگ در غزه تمام نشده است؛ هیچ آتش‌بسی در کار نیست شش مانع مهم سرمایه‌گذاری و تولید در ایران پرونده “بابک زنجانی” در دست ضابط خاص قضایی است پزشکیان: همکاری‌های پارلمانی ایران و تاجیکستان می‌تواند موانع تجارت را بردارد گفتگوی وزرای خارجه آمریکا و انگلیس درباره سوریه چشمک چین به ارتباط تنگاتنگ با ایران | ماشه مات شد! حضور ۱۱ دانشگاه از ایران در رتبه بندی جهانی کیو اس ۲۰۲۶ سند قولنامه‌ای معتبر نیست/ تثبیت مالکیت اراضی دولتی ناترازی انرژی در کشور جدی است؛ لزوم اهتمام دستگاه ها در مدیریت مصرف انرژی رئیس شورای شهر اصفهان: حفظ وحدت و حمایت از دولت وظیفه همگانی است آغاز اکران فیلم‌های منتخب جشنواره «حقیقت» در لرستان اعلام برگزیدگان بیست و سومین مسابقه مطبوعاتی سالیانه انجمن منتقدان تئاتر زمان برگزاری انتخابات کانون‌های خانه موسیقی ایران اعلام شد رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس وارد خوزستان شد آنکارا: امیدواریم نتانیاهو و باندش به دست عدالت سپرده شوند

4

حازم قاسم: اشغالگران به نقض توافق آتش بس در غزه ادامه می دهند

  • کد خبر : 233164
  • 05 ژانویه 2026 - 1:55
حازم قاسم: اشغالگران به نقض توافق آتش بس در غزه ادامه می دهند

سخنگوی حماس اعلام کرد: رژیم اشغالگر جنایتکار با تشدید کشتار غیرنظامیان بی‌گناه و حذف خط زرد در خان یونس در جنوب نوار غزه، نقض توافق آتش بس در نوار غزه را گسترش می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری شهاب، حازم قاسم سخنگوی حماس تاکید کرد: رژیم اشغالگر جنایتکار با تشدید کشتار غیرنظامیان بی‌گناه و حذف خط زرد در خان یونس در جنوب نوار غزه، نقض توافق آتش بس در نوار غزه را گسترش می‌دهد.

حازم قاسم افزود: اشغالگران همچنین عملیات انفجار منازل در نیمه شرقی نوار غزه را در ادامه نسل کشی و پاکسازی کامل قومی تشدید کرده‌اند.

وی افزود: اشغالگران همچنان گذرگاه رفح را مسدود نگاه داشته و ورود کمک‌ها را محدود می‌کنند و این برخلاف توافق آتش بس در غزه است. تخلفات اشغالگران یک سیاست برنامه‌ریزی شده برای به شکست کشاندن توافق است که در نشست شرم الشیخ به تصویب و امضای همه طرف‌ها رسید.

حازم قاسم از طرف‌های میانجیگر، کشورهای ضامن اجرای توافق و طرف‌هایی که در شرم‌الشیخ گرد هم آمدند خواست اشغالگران را تحت فشار قرار دهند تا از بد عهدی‌های خود در اجرای توافق دست برداشته و تعهدات خود را مطابق آنچه در توافق آمده است، اجرا کنند.

لینک کوتاه : https://avindaily.com/?p=233164

جویای نظرات شما هستیم

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین درج کامنت در آوین‌دیلی
  • کامنت‌های ارسالی شما، ابتدا توسط سردبیر آوینی ما بررسی خواهد شد.
  • اگر کامنت شما، حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.