آوین ویژه»

بهانه‌ها برای توسعه‌نیافتگی پذیرفته نیست؛ لزوم ارائه برنامه عملیاتی رشد اقتصادی بازیگران «عچق» معرفی شدند مجلس پیگیر تخلفات انجام شده در سامانه ستاد است هیأت امنای منطقه صنعتی امیر کبیر تشکیل شود بارش در همه محورهای اصفهان گزارش شده است نسل الهام‌بخش حامیان مقاومت؛ مجری «عین‌الحیاه» از رویکرد وحدت گفت فوری/ مدارس این استان سه‌شنبه و چهارشنبه (۴ و ۵ آذر ۱۴۰۴) تعطیل شد واکنش حجت‌الاسلام قمی به اقدامات خصمانه اروپا با انتشار بیتی از صائب مرحومه دباغ الگوی سوم زن است ژیلا صادقی پیچ اینستاگرامش را بست! بارش شدید باران در مسجدالحرام برگزاری دوره‌های مشترک آموزشی میان دانشگاه‌های ایران و عراق کلید خورد یک صهیونیست در حمله با سلاح سرد در قدس اشغالی زخمی شد+فیلم سوال بیست و دوم «زندگی باآیه‌ها» در سیستان وبلوچستان توانمندی‌های زنانه در روایتگری؛ تجربه، پژوهش و تأثیرگذاری قلم ناصر تقوایی درگذشت/ ناصر تقوایی که بود؟ قیمت خودرو تغییر می‌کند؟ خبر مهم وزیر صنعت درباره محصولات ایران خودرو/ تکلیف افزایش قیمت خودرو روشن شد پروژه بهسازی«ملاسرا – شفت» از نظر مالی ضعیف است

7

استاندار: جهادگران قمی همیشه همراه فعالیت‌های دستگاه‌های اجرایی هستند

  • کد خبر : 196027
  • 25 نوامبر 2025 - 22:12
استاندار: جهادگران قمی همیشه همراه فعالیت‌های دستگاه‌های اجرایی هستند

قم- استاندار قم گفت: جهادگران همواره در عرصه‌های مختلف همراه دستگاه‌های دولتی بوده و خلاهای موجود را پر کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر بهنام‌جو عصر سه شنبه در آئین رزمایش خدمت‌رسانی جهادگران فاطمی ۵ که در عمود ۱۲ بلوار پیامبر اعظم (ص) برگزار شد، با اشاره به نقش بی‌بدیل گروه‌های مردمی در حل مسائل و مشکلات شهری و استانی اظهار کرد: هر زمانی که کاری روی زمین مانده، بسیجیان و جهادگران وارد عمل شده و با تلاش‌های خود آن را به سرانجام رسانده‌اند.

وی افزود: جهادگران همواره دست دستگاه‌های دولتی را گرفته و در عرصه‌های مختلف همراهی کرده‌اند و این نشان می‌دهد که بهره‌مندی از ظرفیت مردمی در بسیاری از زمینه‌ها می‌تواند خلاءها را پر کند و کارها را تسریع بخشد.

استاندار قم به چالش‌های انرژی استان اشاره کرد و گفت: امروز یکی از مشکلات اصلی ما ناترازی انرژی است که بخش قابل توجهی از آن با فرهنگ‌سازی و صرفه‌جویی قابل رفع است و در این زمینه نقش گروه‌های مردمی و جهادگران بسیار کلیدی است.

وی با تأکید بر عملکرد درخشان بسیج محلات استان بیان کرد: این ظرفیت‌ها همواره در خدمت مردم بوده و امید می‌رود با مشارکت فعال در ترویج فرهنگ صرفه‌جویی، قم بتواند به الگویی پیشرو در کشور تبدیل شود.

بهنام‌جو خاطرنشان کرد: همراهی جهادگران با دستگاه‌های اجرایی و استفاده از توان مردمی، زمینه تحقق برنامه‌های توسعه‌ای و خدمت‌رسانی سریع و اثرگذار به مردم را فراهم کرده و استمرار این حرکت‌ها موجب تقویت روحیه امید و مشارکت اجتماعی در استان خواهد شد.

لینک کوتاه : https://avindaily.com/?p=196027

جویای نظرات شما هستیم

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین درج کامنت در آوین‌دیلی
  • کامنت‌های ارسالی شما، ابتدا توسط سردبیر آوینی ما بررسی خواهد شد.
  • اگر کامنت شما، حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.