آوین ویژه»

علت عقب‌نشینی فعالان بازار طلا و ارز چیست؟ برندگان سال ۲۰۲۵ چه کسانی بودند؟ /سال درخشش سامسونگ، نینتندو و پادشاهی انویدیا بومی‌سازی کاتالیست‌های گوگردزدایی برای کاهش آلودگی هوا در کشور تئاتر ملی شرهانی دهلران به ایستگاه پایانی خود رسید یارانه جدید دولت به مردم؛ بسته معیشتی برای ۸ دهک قطعی شد کمبود ۱۳۸ میلیمتری بارش در کهگیلویه و بویراحمد؛آغاز بارش ها از سه شنبه حضرت ام‌البنین هیچ‌گاه نخواست فرزندانش «اشراف‌زاده» به حساب بیایند واژگونی پراید در جاده آمل ۴ مصدوم داشت اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی فرصتی برای مهار تورم است در سال جدید داستانی از شکوه، امید، آرامش و صلح بنگاریم برگزاری جشنواره ورزشی در شهرستان خواف واعظی: بدون نوآوری، تبلیغ دین در جامعه امروز ناکارآمد است پیام تبریک عراقچی به همتای لبنانی به مناسبت روز استقلال لبنان اعتراف بازیگر مشهور به اعتیاد و تلاش برای ترک اعتیاد خسروپناه: طبق لایحه حجاب، اگر مسافری پس از تذکر حجاب خود را درست نکند، راننده‌ جریمه می‌شود؛ راننده چه گناهی کرده؟ اقامه نماز عید سعید فطر در حرم مطهر شاهچراغ (ع) گروسی: ایران باید محدودیت‌هایی را بپذیرد! نشست سری «الجولانی» و «قسد» در حومه دمشق

10

فرماندار: هیچ‌گونه تأخیر در اجرای خط اضطراری انتقال آب پذیرفتنی نیست

  • کد خبر : 187126
  • 10 نوامبر 2025 - 16:18
فرماندار: هیچ‌گونه تأخیر در اجرای خط اضطراری انتقال آب پذیرفتنی نیست

ساوه – فرماندار ساوه با ابراز نگرانی از کاهش شدید سطح آب سد الغدیر، بر ضرورت تسریع در اجرای پروژه خط اضطراری انتقال آب تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید مهدی حسینی پیش از ظهردوشنبه در جریان بازدید میدانی از سد الغدیر، ضمن بررسی آخرین وضعیت حجم مخزن و کاهش محسوس تراز آب، دستور فوری برای تسریع در روند اجرای پروژه انتقال «خط اضطراری آب» از این سد را صادر کرد.

وی با اشاره به کاهش چشمگیر سطح آب سد نسبت به سال‌های گذشته، گفت: بر اساس پایش‌های انجام‌شده، تراز آب سد الغدیر به پایین‌ترین سطح خود در سال‌های اخیر رسیده و در صورت تداوم شرایط فعلی، تأمین آب شرب شهروندان ساوه و زرندیه در ماه‌های آتی با چالش جدی مواجه خواهد شد.

حسینی با تأکید بر ضرورت اجرای سریع پروژه، افزود: هدف از اجرای این خط اضطراری، تأمین پایدار و ایمن آب شرب در شرایط بحرانی و جلوگیری از هرگونه وقفه در تأمین نیاز مردم است.
وی گفت: با توجه به کاهش ورودی آب و شرایط اقلیمی پیش‌رو، همه دستگاه‌های ذیربط موظف‌اند با بسیج امکانات و همکاری کامل، در اجرای این پروژه مشارکت کنند.

فرماندار ساوه همچنین با اشاره به اهمیت مدیریت مصرف و حفظ منابع آبی، تصریح کرد: صرفه‌جویی در مصرف آب تنها راه عبور از شرایط تنش آبی است و از شهروندان انتظار می‌رود با درک شرایط موجود، در مصرف آب نهایت دقت و صرفه‌جویی را داشته باشند.

حسینی افزود: همچنین مجموعه مدیریت این شهرستان با تمام توان در حال اجرای برنامه‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت برای پایداری تأمین آب است.

وی همچنین از هماهنگی‌های صورت‌گرفته با دستگاه‌های استانی و ملی برای تسریع در روند تخصیص اعتبارات و تأمین تجهیزات مورد نیاز پروژه خبر داد و گفت: موضوع تأمین آب شرب مردم ساوه و زرندیه در اولویت نخست برنامه‌های شهرستان قرار دارد و هیچ‌گونه تأخیر در اجرای طرح‌های حیاتی، از جمله خط اضطراری انتقال آب، پذیرفتنی نیست.

حسینی افزود: تیم‌های فنی و اجرایی باید به‌صورت شبانه‌روزی در محل پروژه حضور داشته باشند و با مدیریت زمان، مسیر انتقال اضطراری را در کوتاه‌ترین بازه ممکن به بهره‌برداری برسانند.

فرماندار ساوه بیان کرد: بدون تردید با همت مجموعه‌های اجرایی، همکاری نمایندگان و همراهی مردم این شهرستان، می‌توانیم از این شرایط بحرانی عبور کرده و تأمین پایدار آب شرب را تضمین کنیم.

لینک کوتاه : https://avindaily.com/?p=187126

جویای نظرات شما هستیم

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین درج کامنت در آوین‌دیلی
  • کامنت‌های ارسالی شما، ابتدا توسط سردبیر آوینی ما بررسی خواهد شد.
  • اگر کامنت شما، حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.