آوین ویژه»

۶ حوزه امتحانی میزبان دانش آموزان سمنان؛ آزمون شهریور برگزار می‌شود اعلام جرم دادستانی علیه برخی رسانه‌ها درحادثه انفجار بندر تکمیل ۱۰۰۰ واحد خوابگاه متأهلی تا پایان سال ۱۴۰۴ آغاز طرح تشدید نظارت‌های بهداشتی دامپزشکی ایلام در آستانه اربعین حسینی ادعای واشنگتن‌پست: اروپا تا ساعاتی دیگر ماشه را می‌چکاند؟ پیام تسلیت مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه در پی ارتحال روحانی انقلابی سفر قریب الوقوع مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به مسکو واکنش دانشگاه دولتی علوم انسانی روسیه به شهادت اساتید هسته‌ای خبر خوش سامسونگ در رویداد گلکسی S۲۵ چه بود؟ پاکستان، عامل ورود تب برفکی به ایران مسئولین از ۵، ۶ ماه قبل باید اقدام به ذخیره استراتژیک سوخت نیروگاه‌ها می‌کردند وزش باد و رگبار پراکنده در ۱۰ استان در دادگاه “چای دبش” مطرح شد؛ ضعف در تخصیص ارز و صدور مجوز اسامی راه‌یافتگان به مرحله نهایی المپیاد علمی – دانشجویی ۱۴۰۴ اعلام شد شجاعت و دلسوزی؛ ویژگی‌های خبرنگاران در جامعه پویا اجرای عملیات راهبردی-ترکیبی تخریب در منطقه عمومی رزمایش «سهند ۲۰۲۵» خشم ریاض از سیاست‌های افسار گسیخته و بی‌ثبات کننده نتانیاهو در منطقه «عچق» به مجموعه تئاتر لبخند می‌رود

6

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر: مطالبات پرستاران پرداخت می شود

  • کد خبر : 181736
  • 30 اکتبر 2025 - 22:14
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر: مطالبات پرستاران پرداخت می شود

بوشهر- رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: تمام مطالبات سال گذشته پرستاران، اول هفته آینده پرداخت می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، اله کرم اخلاقی پنجشنبه شب در جمع پرستاران و کادر درمان شهرستان‌های دشتی و تنگستان، با تقدیر از خدمات شبانه‌روزی پرستاران اظهار داشت: در دو هفته آینده، دو یا سه ماه از مطالبات سال جدید را پرداخت خواهیم کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با بیان اینکه از روزی که دانشگاه علوم پزشکی بوشهر را تحویل گرفتیم، سعی کردیم در حد توان، رفاهیات را جدی بگیریم تصریح کرد: پرداخت همه حق‌الزحمه‌های رفاهی شامل حق مسکن و حق لباس در برنامه ما است که به طور منظم و مکرر پرداخت شود.

اخلاقی خطاب به پرستاران اظهار کرد: قشر پرستاری ما قشری بسیار مظلوم، زحمت‌کش و پرکار است، جا دارم دست این عزیزان را بابت خدماتی که به طور شبانه‌روزی به نظام سلامت ارائه می‌دهند، ببوسم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر: مطالبات پرستاران پرداخت می شود

وی افزود: تأمین دستگاه ام‌آرآی برای بیمارستان شهرستان دشتی و ایجاد رشته‌های کاردانی یا کارشناسی در شهرستان‌های دشتی و تنگستان را به صورت جدی پیگیری می‌کنیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تأکید کرد: با تلاش همه همکاران، به امید خدا به مرحله‌ای می‌رسیم که دغدغه حداقلی مالی برای عزیزان پرستار نداشته باشیم.

لینک کوتاه : https://avindaily.com/?p=181736

جویای نظرات شما هستیم

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین درج کامنت در آوین‌دیلی
  • کامنت‌های ارسالی شما، ابتدا توسط سردبیر آوینی ما بررسی خواهد شد.
  • اگر کامنت شما، حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.