آوین ویژه»

اعلام خطر حمله پهپادی در دو منطقه روسیه دریچه توکنایز کردن دارایی حوزه انرژی گشوده شد آلمان: آماده مذاکره با ایران برای توافق جدید هستیم هلاکت و زخمی‌شدن ۱۴ نظامی صهیونیست در جنوب لبنان لبنیات ارزان می‌شود شانس آزادکاران ایرانی برای ۳ طلا و ۲ برنز آسیا خبر جدید از رجیستری آیفون‌های وارداتی آغاز طرح پایش بازار ماه مبارک رمضان در البرز انفجار بمب کنار جاده‌ای در بلوچستان پاکستان با ۵ کشته و زخمی فرهنگ انتظار در شیعه به معنای آمادگی برای ظهور امام مهدی(عج) است دستگیری عامل چاقو کشی و شرارت در رامیان اجرای طرح پاکسازی بوستان‌ها در ماه مبارک رمضان در قم قیمت طلا و سکه امروز چهارشنبه 5آذر 1404/ افزایش تمام قیمت ها + جدول آغاز پیش فروش محصولات سایپا از ۹ آذر ماه +‌‌ بخشنامه قیمت دلار امروز خریداران را غافلگیر کرد (۵ آذر ۱۴۰۴) محورهای رایزنی میان رؤسای جمهور روسیه و بلاروس نرخ مشارکت اقتصادی استان زنجان در کشور روند صعودی داشته است کارکنان واجد شرایط سازمان بنادر خانه‌دار می‌شوند

24

حاجی دلیگی: «اسنپ‌بک» سلاح توخالی دشمن است؛ باید وحدت ملی را حفظ کنیم

  • کد خبر : 167979
  • 05 اکتبر 2025 - 15:55
حاجی دلیگی: «اسنپ‌بک» سلاح توخالی دشمن است؛ باید وحدت ملی را حفظ کنیم

نایب رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: مکانیسم ماشه، فعالیت‌های تجاری روزمره کشور را تحت تأثیر قرار نمی‌دهد و لازم است مسئولان درباره اثرات واقعی آن، برای مردم شفاف‌سازی کنند.

حسینعلی حاجی دلیگانی در گفتگو با خبرنگار مهر و در واکنش به فعال‌سازی مکانیسم ماشه، اظهار کرد: متأسفانه یکی از مشکلات اصلی در این موضوع، کم‌کاری مسئولان دولتی در اطلاع‌رسانی شفاف به مردم درباره اثرات واقعی مکانیسم ماشه است. حتی در یکی از جلسات غیرعلنی مجلس که با حضور هیئت دولت برگزار شد، مسئولان به صراحت اعلام کردند که آمادگی لازم برای هر شرایطی را دارند، اما متأسفانه این مطالب به‌طور گسترده به مردم منتقل نمی‌شود.

وی افزود: در حالی که مسئولان دولتی خود به خوبی می‌دانند مکانیسم ماشه صرفاً شامل حوزه‌های نظامی و هسته‌ای است و فعالیت‌های تجاری روزمره کشور را تحت تأثیر قرار نمی‌دهد، اما این مسئله به درستی به مردم تبیین نشده است. این سکوت و عدم شفاف‌سازی باعث شده است که در فضای مجازی و رسانه‌های معاند، شایعات و بزرگنمایی‌هایی در این زمینه شکل بگیرد.

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دشمن با سلاحی خالی تلاش می‌کند اقتصاد کشور را از طریق ترساندن مردم دچار آسیب کند؛ مکانیسم ماشه در واقع یک سلاح توخالی است که هدف آن ایجاد رعب و نگرانی در جامعه است.

نایب رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: هدف دشمن از این شیوه، ضربه زدن به اقتصاد کشور است، اما آن انسجام و اتحاد مردمی که در دوران جنگ ۱۲ روزه باعث شکست محاسبات دشمن شد، امروز هم می‌تواند عامل موفقیت و مقاومت کشور باشد. همان انسجام و تبعیت از رهبری معظم انقلاب، که در دوران جنگ شکل گرفت، امروز نیز باید حفظ شود.

حاجی دلیگانی تاکید کرد: ملت ایران همیشه هوشیار بوده و می‌دانند که فعال‌سازی مکانیسم ماشه، حمله‌ به روند مذاکرات و تلاش‌های دیپلماسی بوده است. همان‌طور که در دوران گذشته، مذاکرات با غربی‌ها بی‌ثمر بود و دشمن با موشک میز مذاکره را زد، امروز نیز با فعال‌سازی مکانیسم ماشه قصد ضریه زدن به ما را دارند، اما ملت ما همچنان مقاوم و متحد ایستاده است.

لینک کوتاه : https://avindaily.com/?p=167979

جویای نظرات شما هستیم

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین درج کامنت در آوین‌دیلی
  • کامنت‌های ارسالی شما، ابتدا توسط سردبیر آوینی ما بررسی خواهد شد.
  • اگر کامنت شما، حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.