آوین ویژه»

ماجرای آتش‌سوزی سینما ایران چه بود؟ / ابهام در سرنوشت یکی از قدیمی‌ترین سینما‌های تهران ذخیره‌سازی بیش از ۴۰۰۰ قطعه بچه‌ماهی فیل‌ماهی در رودان احضار سفرای ۳ کشور اروپایی به وزارت خارجه ایران قدرت بازدارنده ایران خنثی کننده توطئه‌های دشمن است پیام تبریک بهروز آذر به دختران مدال آور اثر تحریم‌ها در بازار خودرو؛ هیچ خودرویی زیر ۶۰۰ میلیون نماند از پایان یک رویداد ۵۴ ساله رشد نکرده تا غائله ابراهیم در پوستر «فیلم فجر» فوری / قم فردا شنبه ۸ آذر ۱۴۰۴ تعطیل شد؟ طرح ضربتی مقابله با دخانیات قاچاق در بازار خراسان شمالی آغاز شد مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی ایران یک امانت است مراسم شب واژه ها نوشتن پیام بدون نیاز به نمایشگر ممکن شد تراکتور به دنبال خرید یک دروازه‌بان اروپایی رونمایی محسن هاشمی از ثروت عظیم خانواده رفسنجانی + فیلم توقیف محموله لوازم آرایشی قاچاق در شهرقدس شرق روسیه باز هم لرزید خانه نساخته، فروخته شد! /بازار سیاه امتیاز نهضت ملی مسکن وضعیت نامطلوب ایمنی اسکان‌های کارگری در پایتخت

8

رسانه ملی آماده حمایت از پیام رسان های داخلی است

  • کد خبر : 130117
  • 23 جولای 2025 - 22:34
رسانه ملی آماده حمایت از پیام رسان های داخلی است

مدیرکل بازرگانی سازمان صدا و سیما گفت: پیام رسان های داخلی می توانند از ظرفیت تبلیغات بازرگانی رسانه ملی در قالب خدمات ویژه فرهنگی استفاده کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، برنا فیروزی مدیر کل بازرگانی سازمان صدا و سیما در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما درباره اقدامات حمایتی رسانه ملی از پیام رسان‌های داخلی اعلام کرد: در راستای تحقق مصوبه اخیر شورای عالی فضای مجازی، با انجام اصلاحاتی در آیین نامه جدید تعرفه‌های خدمات بازرگانی سال ۱۴۰۴ که از ابتدای سال به معرض اجرا و اطلاع رسانی عمومی گذاشته شده، تعرفه بازرگانی برای تبلیغ پیام رسان‌های داخلی به تعرفه ویژه خدمات فرهنگی اصلاح شده است.

برنا فیروزی افزود: در صورت مراجعه و درخواست پیام رسان‌های داخلی برای استفاده از این ظرفیت، اداره کل تبلیغات بازرگانی سازمان صدا و سیما آماده ارائه خدمات طبق اصلاحات انجام شده در تعرفه گذاری و در انطباق با مصوبه شورای عالی فضای مجازی خواهد بود.

مدیر کل بازرگانی سازمان صدا و سیما تاکید کرد: رسانه ملی همواره در حمایت از دانش و فناوری و تولیدات داخلی و بومی پیشگام بوده و به گواهی برنامه‌های متعدد و متنوع در شبکه‌های مختلف همواره به این موضوع مهم که از جایگاه ویژه در سند تحول سازمان برخوردار است پایبند بوده است.

فیروزی یادآور شد: به همین دلیل و در راستای ترویج استفاده هموطنان عزیز از پیام رسان‌های داخلی در سه سال گذشته همه شبکه‌ها ملزم به استفاده داوطلبانه از این پیام رسان‌ها به عنوان رابط ارائه خدمات و تعامل با مخاطبان شده‌اند و ترویج و معرفی رایگان پیام رسان‌های داخلی در برنامه‌ها با اعلام نام و ویژند و لوگو همواره انجام شده است.

وی در پایان با تاکید براینکه رسانه ملی همواره حامی پیام رسان‌های داخلی و مطالبه گر تقویت تولید و دانش و فناوری بومی بوده، اعلام نمود سازمان صدا وسیما ضمن همکاری کامل با همه دستگاه‌های اجرایی و قانون گذاری که در این مسیر و در راستای اسناد بالادستی از جمله تاکیدات رهبر معظم انقلاب، سیاست‌های کلی، برنامه هفتم و مصوبات شورای عالی فضای مجازی تلاش می‌کنند، همچنان برای پیگیری و مطالبه رسانه‌ای برای تحقق این اسناد، آماده است.

لینک کوتاه : https://avindaily.com/?p=130117

جویای نظرات شما هستیم

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین درج کامنت در آوین‌دیلی
  • کامنت‌های ارسالی شما، ابتدا توسط سردبیر آوینی ما بررسی خواهد شد.
  • اگر کامنت شما، حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.