آوین ویژه»

مین‌گذاری در مسیرهای حرکت نیروهای ترکیه در اقلیم کردستان عراق برای نخستین‌بار اجرای حذف گواهی موقت فارغ‌التحصیلی دانشگاه پیام نور از اول مهر یونیفل: «اسرائیل» قطعنامه ۱۷۰۱ را نقض کرده است قیمت دلار امروز شنبه 18بهمن/ کاهش قیمت دلار + جدول خسارت تب برفکی دامدارانی که بیمه باشند پرداخت می‌شود تحلیل زبان بدن مسعود پزشکیان در نشست سران سه قوه/ پیام‌های نهفته در میان بحران اقتصادی اعلام جزئیات تور کنسرت‌های مجید رضوی در کانادا، امارات و انگلیس ادعای ترامپ: حماس را خلع سلاح می کنیم مجری سابق فاکس‌نیوز رئیس پنتاگون می‌شود مهلت ثبت‌نام آزمون کارشناسان رسمی دادگستری سال ۱۴۰۴ تمدید شد زمان قطعی واریز سود سهام عدالت اعلام شد (۱۴ اسفند) اهرم صعودی بورس در معاملات ۱۲ آذر | اخبار مهم برای فعالان بازارسرمایه اعلام شد این ۳ گروه، ذینفعان «فیلترینگ» هستند / سهم ۱۰ درصدی «حق اتصال» از حقوق کارگران ساخت مدارس ثواب عظیمی در دنیا و آخرت دارد بندر نئوم: رویای عربستان برای ساخت ابربندر جهانی ماجرای سالم ماندن پیکر عالمی که برای حضرت زهرا(س) کتاب نوشت قاضی زاده هاشمی: ملت ایران درباره استقلالش با کسی تعارف ندارند سازمان ملل: چادرها نمی‌توانند گزینه اصلی سرپناه در غزه باشند

15

باید جلوی کوتاهی‌ها و غفلت‌ها در حوادثی همانند بندرعباس را گرفت

  • کد خبر : 109677
  • 28 آوریل 2025 - 19:15
باید جلوی کوتاهی‌ها و غفلت‌ها در حوادثی همانند بندرعباس را گرفت

قم- مرجع تقلید شیعیان با تسلیت حادثه بندرعباس گفت: باید جلوی کوتاهی‌ها و غفلت‌ها را گرفت تا این نظام به برکت الهی به دست صاحب اصلی اش برسد.

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله جوادی آملی در خصوص حادثه آتش‌سوزی در اسکله شهید رجایی بندرعباس پیامی صادر کرد.

متن پیام به این شرح است:

اعوذ بالله من الشیطان الرجیم

بسم الله الرحمن الرحیم

حادثه تلخی که در بندر شهید رجایی پیش آمد بسیار نگران کننده بود. امیدواریم ذات اقدس الهی همه کسانی که جزو جانباختگان این صحنه بودند آنها را غریق رحمت کند، مورد عنایت قرار بدهد و تمام خطرها را ان شاء الله برطرف کند.

توفیق جبران این حادثه تلخ را هم مرحمت کند و به خدمتگزارانی که اگر غفلتی کردند خدای ناکرده آنها را هوشیار کند و اگر خدای ناکرده کسی کوتاهی عمدی کرد، آن هم مشمول دستگاه قضای الهی باشد ان شاءالله.

قسمت مهم آن است که از مردم بزرگ و بزرگوارانی که برای خون دادن استقبال کردند و آمدند خون دادند تا آن عزیزانی که بیمارند درمان بشوند، از آن‌ها باید تشکر کرد.

از مجموعه نظام باید قدردانی کرد و جلوی کوتاهی‌ها و غفلت‌ها را گرفت تا این نظام به برکت الهی به دست صاحب اصلی اش برسد. ان شاء الله.

غفرالله لنا و لکم

والسلام و علیکم و رحمة الله و برکاته

لینک کوتاه : https://avindaily.com/?p=109677

جویای نظرات شما هستیم

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین درج کامنت در آوین‌دیلی
  • کامنت‌های ارسالی شما، ابتدا توسط سردبیر آوینی ما بررسی خواهد شد.
  • اگر کامنت شما، حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.