آوین ویژه»

برق گرفتگی جان مرد ۳۸ ساله اراکی را گرفت نیازهای واقعی کشور در بازار ارز تجاری تامین می‌شود| ضرورت مبارزه با سفته‌بازی و سوداگری جوانی جمعیت؛ سرمایه ای برای توسعه پایدار و امنیت اجتماعی معاون علمی رئیس جمهور به کرمان می آید واریز بیش از ۳هزار میلیارد تومان به حساب شهرداری‌ها و دهیاری‌های قزوین واکنش رئیس مجلس به بحث و بگومگوهایش با نمایندگان + فیلم نابودی کارگران با این دستمزد در سال ۱۴۰۴ + فیلم تظاهرات گسترده در تل آویو در مخالفت با سیاست‌های نتانیاهو نوامبر ۲۰۲۲ در فرودگاه استکهلم اتفاق افتاد! سریال «قول مردونه» با حال و هوای دهه ۶۰ کلید خورد لزوم قدردانی از جهادگران گنامی که در رفع مشکلات کشور تلاش می‌کنند قطعی برق علت اصلی اختلال‌های اخیر در شبکه کشور پرسودترین و پرضررترین رمزارزهای امروز چهارشنبه ۱۲ شهریور ۱۴۰۴ معاون رئیس جمهور: عسلویه شهر «اشتغال سبز» می‌شود تکذیب بازداشت کارکنان دادگستری و دیوان عالی به دستور دادستان مشق سیف برای ارز نشست علمی نوآوری و ابداعات علامه طباطبائی در فلسفه برگزار می‌شود قطار پرسرعت تهران و زنجان راه اندازی می‌شود

7

کاهش ۵۳ درصدی تلفات جاده ای استان همزمان با افزایش ۱۹ درصدی ترددها

  • کد خبر : 92162
  • 24 مارس 2025 - 18:14
کاهش ۵۳ درصدی تلفات جاده ای استان همزمان با افزایش ۱۹ درصدی ترددها

تبریز- مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌شرقی از کاهش ۵۳ درصدی تلفات در جاده‌های آذربایجان‌شرقی همزمان با افزایش ۱۹ درصدی ترددها خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد حمزه‌زاده عصر دوشنبه چهارم فروردین ماه ۱۴۰۴ در جمع خبرنگاران با تأکید بر همکاری مؤثر میان دستگاه‌های اجرایی و نظارتی در ایام نوروز گفت: با وجود افزایش تردد جاده‌ای و استقبال گسترده مسافران از سفرهای نوروزی، خوشبختانه از ۲۵ اسفند ماه لغایت ۴ فروردین‌ماه شاهد کاهش ۵۷ درصدی آمار تلفات و فوتی‌های ناشی از تصادفات در محورهای مواصلاتی استان همزمان با افزایش ۱۹ درصدی تردد خودروها نسبت به مدت مشابه سال گذشته بوده‌ایم.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی ادامه داد: در بازه زمانی مشابه سال گذشته، ۱۷ نفر در جاده‌های استان جان باخته بودند، در حالی که این رقم در نوروز امسال به هشت نفر کاهش یافته است که نشان‌دهنده کاهش ۵۳ درصدی تلفات جاده‌ای در استان است.

حمزه زاده افزود: این کاهش نتیجه اقدامات صورت‌گرفته در راستای افزایش ایمنی جاده‌ها، بهبود زیرساخت‌های حمل‌ونقل، استقرار نیروهای امدادی و پلیس راهور، و همچنین ارتقای فرهنگ رانندگی در میان گردشگران است. رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی توسط گردشگران و همکاری مستمر نهادهای مسئول، نقش مهمی در تحقق این هدف داشته است.

حمزه‌زاده به لزوم تداوم این روند مثبت اشاره کرد و گفت: افزایش ایمنی در محورهای گردشگری استان، یکی از مهم‌ترین اولویت‌های ما در برنامه‌ریزی‌های آینده خواهد بود. امیدواریم با ادامه این رویکرد و فرهنگ‌سازی بیشتر در میان مسافران، شاهد کاهش هرچه بیشتر حوادث جاده‌ای در سال‌های آینده باشیم.

لینک کوتاه : https://avindaily.com/?p=92162

جویای نظرات شما هستیم

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین درج کامنت در آوین‌دیلی
  • کامنت‌های ارسالی شما، ابتدا توسط سردبیر آوینی ما بررسی خواهد شد.
  • اگر کامنت شما، حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.